«Crete, Sense the authentic culture» | Το νέο σποτ για τον πολιτισμό της Κρήτης στο History Channel και το National Geographic
30 Jun 2022, 15:12 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με την Ιστορία και τον Πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture» σε 126 χώρες.
Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National Geographic, δύο Διεθνή ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας για την προβολή του σποτ και προσκαλεί τους επισκέπτες να γίνουν «κομμάτι» της ζωντανής Ιστορίας του νησιού.
Το νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης έχει τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και τη μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργη Μανωλάκη.
H μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Κρήτης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή θα προβάλλεται για δύο ολόκληρους μήνες, στην «καρδιά» της φετινής τουριστικής περιόδου, με την πρωταγωνίστρια να συνοψίζει το μήνυμα της Κρητικής φιλοξενίας: «είναι ιερή ευθύνη να μοιραζόμαστε τον πολιτισμό και τις παραδόσεις μας με τους επισκέπτες του νησιού μας. Έτσι, φεύγοντας οι επισκέπτες, εκτός από την Κρήτη, παίρνουν μαζί τους κι ένα κομμάτι του εαυτού μου».
Παράλληλα, οι «Χρονοταξιδιώτες - Ένα ταξίδι στην ιστορία της Κρήτης» είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι της Περιφέρειας Κρήτης - που ήδη απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα Tourism Awards 2022 - το οποίο επιτρέπει στους χρήστες και δυνητικούς επισκέπτες του νησιού να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο μέσα από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το επόμενο διάστημα μέσω του επίσημου Portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr
Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαφημιστικού σποτ στα διεθνή media, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τόνισε: «Η συγκροτημένη, συνεπής και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και τη συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού συνεχίζεται. Ο Πολιτισμός μας είναι η ίδια η ψυχή της αυθεντικότητας της Κρήτης.
Την ώρα που η παγκόσμια συγκυρία θέτει διαρκώς καινούριες, περίπλοκες προκλήσεις, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προβολή και προώθηση της τουριστικής μας καμπάνιας στις διεθνείς αγορές με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής Κρήτης».
Παραγωγή Indigoview σε συνεργασία με την Choose Strategic Communication Partners
διαβάστε ακόμα
-
Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας | Ξεκίνησε η σεζόν με αισιοδοξία για μια καλή χρονιά στο νησί 27/03 | 19:44
-
Περιφέρεια Κρήτης | Ψήφισμα κατά των πλειστηριασμών κατοικιών και επιχειρήσεων 27/03 | 07:29
-
Ξεκίνησε και επίσημα η τουριστική σεζόν στα Χανιά 26/03 | 19:55
-
Η Ελαφόνησος σε διεθνές φόρουμ στο Μονακό υπό τον Πρίγκιπα Αλβέρτο 27/03 | 09:45
-
Δεύτερο Acheron Health Run στο Καναλάκι Πάργας 27/03 | 07:00
-
Παγκόσμιοι Αγώνες Εργασιακού Αθλητισμού στο Λουτράκι, που κέρδισε τη Νότια Κορέα 25/03 | 08:19
-
O υπερ- τουρισμός στην Αθήνα | Στο μικροσκόπιο η φέρουσα ικανότητα - Μελέτη θα προτείνει παρεμβάσεις 20/03 | 23:57
-
Συνέδριο | "Περισσότερο από βιομηχανία, ο τουρισμός ως δύναμη κοινωνικής αλλαγής στις Κυκλάδες στον 20ο και 21ο αιώνα" 24/03 | 07:45
-
Aνταλλαγή εκτάσεων μεταξύ Δήμου Παιονίας και Ιεράς Μονής Οσίου Νικοδήμου 24/03 | 07:53
-
Ο αρχαιότερος δρόμος της Αθήνας βρίσκεται στην Πλάκα - Έχει το ίδιο όνομα εδώ και 25 αιώνες 22/03 | 19:29
δημοφιλέστερα
- 1 Σύνδεσμος Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κέρκυρας | Ξεκίνησε η σεζόν με αισιοδοξία για μια καλή χρονιά στο νησί 27.03.2023 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Nammos: Από ταβέρνα στην Ψαρού σε διεθνές brand πολυτελών ξενοδοχείων – Έρχεται το πρώτο Nammos Hotel στη Μύκονο 27.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Sotheby’s International Realty: Η Ελλάδα στους πιο ελκυστικούς προορισμούς στην παγκόσμια αγορά πολυτελών ακινήτων το 2023 27.03.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Για πλημμύρα τουριστών προετοιμάζεται η Μαγιόρκα το Πάσχα – Τα ξενοδοχεία δεν δέχονται νέες κρατήσεις 27.03.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 5 The Sun: Το ελληνικό νησί που έχει γίνει η... νέα, προσιτή Μύκονος, για τους Βρετανούς 27.03.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 6 Ολλανδία: Καμπάνια κατά του πλαφόν στις πτήσεις που θα εκτοξεύσει τις τιμές – «Η μέση οικογένεια θα αποφεύγει τα ταξίδια» 27.03.2023 | ΚΟΣΜΟΣ
- 7 Πώς ταξιδεύουν οι τουρίστες από τη Λατινική Αμερική 13.07.2018 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Ξενοδοχεία: Έτσι θα είναι το δωμάτιο του μέλλοντος 13.03.2018 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 9 Πώς οι υπάλληλοι ξενοδοχείων μπορούν να καταλάβουν ένα παιδί - θύμα trafficking | «Κόκκινες σημαίες» και «καμπανάκια» 27.03.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 Εκδήλωση στην Αθήνα με θέμα «Γνωρίζοντας την Κάσο» 27.03.2023 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ