«Crete, Sense the authentic culture» | Το νέο σποτ για τον πολιτισμό της Κρήτης στο History Channel και το National Geographic
30 Jun 2022, 15:12 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με την Ιστορία και τον Πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture» σε 126 χώρες.
Η Περιφέρεια Κρήτης, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National Geographic, δύο Διεθνή ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας για την προβολή του σποτ και προσκαλεί τους επισκέπτες να γίνουν «κομμάτι» της ζωντανής Ιστορίας του νησιού.
Το νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης έχει τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και τη μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη Γιώργη Μανωλάκη.
H μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Ιστορίας και του Πολιτισμού της Κρήτης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή θα προβάλλεται για δύο ολόκληρους μήνες, στην «καρδιά» της φετινής τουριστικής περιόδου, με την πρωταγωνίστρια να συνοψίζει το μήνυμα της Κρητικής φιλοξενίας: «είναι ιερή ευθύνη να μοιραζόμαστε τον πολιτισμό και τις παραδόσεις μας με τους επισκέπτες του νησιού μας. Έτσι, φεύγοντας οι επισκέπτες, εκτός από την Κρήτη, παίρνουν μαζί τους κι ένα κομμάτι του εαυτού μου».
Παράλληλα, οι «Χρονοταξιδιώτες - Ένα ταξίδι στην ιστορία της Κρήτης» είναι ένα ψηφιακό παιχνίδι της Περιφέρειας Κρήτης - που ήδη απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα Tourism Awards 2022 - το οποίο επιτρέπει στους χρήστες και δυνητικούς επισκέπτες του νησιού να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο μέσα από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το επόμενο διάστημα μέσω του επίσημου Portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr
Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαφημιστικού σποτ στα διεθνή media, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τόνισε: «Η συγκροτημένη, συνεπής και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και τη συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού συνεχίζεται. Ο Πολιτισμός μας είναι η ίδια η ψυχή της αυθεντικότητας της Κρήτης.
Την ώρα που η παγκόσμια συγκυρία θέτει διαρκώς καινούριες, περίπλοκες προκλήσεις, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προβολή και προώθηση της τουριστικής μας καμπάνιας στις διεθνείς αγορές με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής Κρήτης».
Παραγωγή Indigoview σε συνεργασία με την Choose Strategic Communication Partners
διαβάστε ακόμα
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης 20/04 | 11:54
- Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα 20/04 | 11:52
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων 19/04 | 11:34
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης 19/04 | 10:21
- Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19/04 | 07:09
- Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς 19/04 | 11:19
- Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19/04 | 07:04
- Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18/04 | 13:05
- Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου 18/04 | 11:17
δημοφιλέστερα
- 1 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ