H Warner Bros επενδύει στη Ρόδο με 4 παραγωγές - 100 ώρες προβολής στις σκανδιναβικές χώρες
12 Sep 2021, 09:39 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Τη Ρόδο επέλεξε η αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής Warner Bros για τα γυρίσματα, όχι μίας αλλά τεσσάρων τηλεοπτικών παραγωγών. Όλες αφορούν το δημοφιλές παιχνίδι “Bachelor” και προορίζονται για την τηλεόραση της Δανίας, της Σουηδίας και της Φινλανδίας, εξασφαλίζοντας 100 ώρες προβολής της Ρόδου, στις σκανδιναβικές αγορές, κατά την τηλεοπτική ζώνη αιχμής (prime time), μέσω των μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών.
Πρώτη χρονικά παραγωγή υπήρξε το Bachelor της Δανίας, που γυρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Ρόδο και ξεκίνησε να προβάλλεται στο TV2 της Δανίας τον Ιούνιο για 20 ώρες. Ακολούθησε το Bachelor της Σουηδίας, που μαγνητοσκοπήθηκε τον Απρίλιο και μόλις στις 6 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε η προβολή του στο δημοφιλές TV4 της Σουηδίας για 40 ώρες.
Σε δύο μήνες από σήμερα, τον Νοέμβριο, θα αρχίσει να προβάλλεται, επίσης στη Σουηδική τηλεόραση, η τρίτη παραγωγή, το Bachelorette, με 20 ώρες πρόγραμμα.
Τέλος, στο νησί της Ρόδου αναμένεται να ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα και τα γυρίσματα του Φινλανδικού Bachelor, το οποίο θα προβληθεί στο δημοφιλές MTV της Φινλανδίας, σε χρόνο που δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί.
Οι παραπάνω παραγωγές συνεπάγονται ότι κατά τη διάρκεια του πιο ακριβού τηλεοπτικού χρόνου σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, η Ρόδος θα προβάλλεται εκτενώς σε Σουηδία, Δανία και Φινλανδία, προοιωνίζοντας θετικό αντίκτυπο για τον προορισμό, όσον αφορά τις κρατήσεις του 2022. Μάλιστα, η αγορά της Δανίας, όπου το Bachelor με εικόνες της Ρόδου ξεκίνησε να προβάλλεται από τον Ιούνιο του 2021, σημείωσε αύξηση της κίνησης προς το νησί, το οποίο υποδέχθηκε περισσότερους Δανούς για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, από όσους είχε υποδεχθεί το αντίστοιχο διάστημα, όχι του 2020, αλλά του 2019. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2021 επισκέφθηκαν τη Ρόδο 20.829 Δανοί έναντι 20.115 τον Ιούλιο του 2019, ενώ μεγαλύτερη είναι η αύξηση για τον Αύγουστο του 2021, που η Ρόδος είχε 15.674 Δανούς από τους 13.303 της τελευταίας χρονιάς ρεκόρ στον τουρισμό.
Αξίζει, ακόμα, να σημειωθεί ότι, στην αγορά των ΜΜΕ, είθισται ο προορισμός να καταβάλλει πολύ υψηλά ποσά, εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, προκειμένου να επιλεγεί ως τόπος των γυρισμάτων για μια τέτοια δημοφιλή παραγωγή, κάτι που στην περίπτωση της Ρόδου δεν συνέβη. Η καλή μαρτυρία της πρώτης παραγωγής οδήγησε στην επόμενη και από αυτή στην μεθεπόμενη κ.ο.κ.
Η αξία δε της προβολής του νησιού επί 100 ώρες, στους εν λόγω τηλεοπτικούς σταθμούς, και συγκεκριμένα Δευτέρα με Πέμπτη, στη ζώνη αιχμής, αποτιμάται στην αγορά των Media σε εκατομμύρια ευρώ.
Σημειώνεται τέλος ότι η Σουηδική παραγωγή είχε ως χορηγό την εταιρεία Apollo/DER Touristic.
διαβάστε ακόμα
-
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Δράσεις προβολής στην αμερικανική αγορά 30/11 | 10:06
-
Αθλητική εκδήλωση 1ος Δρόμος Αμνισσού 30/11 | 07:59
-
To Ρέθυμνο τίμησε την τηλεοπτική σειρά "Σασμός" 28/11 | 16:43
-
Σε Σύρο και Αθήνα γυρίσματα ταξιδιωτικής εκπομπής καναλιού της Εσθονίας 29/11 | 07:58
-
Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας 27/11 | 12:59
-
ΕΤΑΔ | Παραχώρηση εδαφικών τμημάτων για τον Ποδηλατόδρομο και Πεζόδρομο στην Αττική Ριβιέρα 25/11 | 11:00
-
Γαστρονομική εκδήλωση για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου 27/11 | 07:07
-
Ημερίδα για τον Αγροτουρισμό στην Πάτρα 27/11 | 07:04
-
Βίντεο τουριστικής προβολής της Σητείας με έμφαση σε μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους 24/11 | 07:13
-
Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για τον Έβρο - Η Επιτροπή 23/11 | 07:56
δημοφιλέστερα
- 1 ΑΒΤΑ | Οι 4 εντελώς νέες τάσεις στα ταξίδια του 2024: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της νέας φουρνιάς ταξιδιωτών Generation T 30.11.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 2 Σε εταιρεία του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μισθώθηκε η Ακτή Βάρκιζας 30.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Airbnb | +47,1% έναντι του 2019 η ζήτηση για την Ελλάδα τον Οκτώβριο 30.11.2023 | AIRBNB
- 4 Περισσότεροι δικαιούχοι στον Β' κύκλο του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» 30.11.2023 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Τι συνέβη πραγματικά με τον Attika Reisen; Οι λόγοι που οδήγησαν στο αδιέξοδο 30.11.2023 | TOUR OPERATORS
- 6 Scoot: Αυξημένη συχνότητα στις συνδέσεις Σιγκαπούρη – Αθήνα – Βερολίνο το 2024 30.11.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Η TUI ανοίγει νέο κανάλι ταξιδιωτικής έμπνευσης στο WhatsApp 30.11.2023 | TOUR OPERATORS
- 8 Συνέδριο ΣΕΤΕ | Επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο του τουρισμού προς ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό μέλλον 30.11.2023 | ΣΕΤΕ
- 9 ΞΕΕ | Το Πρόγραμμα Boutique Hotel στην έκθεση XENIA 2023 30.11.2023 | ΞΕΕ
- 10 Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Να αποσυρθούν οι διατάξεις για Airbnb και πρόσθετους φόρους στα ξενοδοχεία 30.11.2023 | ΦΟΡΕΙΣ