COVID-19

Τριήμερο με επιδόσεις 2019 και πρωτότυπη καμπάνια για τον Δήμο Άνδρου

24 Jun 2021, 10:27 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

Τριήμερο με επιδόσεις 2019 και πρωτότυπη καμπάνια για τον Δήμο Άνδρου

Facebook Twitter Linkedin

Με ευοίωνες προοπτικές ξεκίνησε η νέα δυναμική καμπάνια του Δήμου Άνδρου στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Προηγήθηκε ένα εξαιρετικό τριήμερο του Αγίου με Πνεύματος με επιδόσεις που ξεπέρασαν σε ορισμένα επίπεδα ακόμη και το 2019.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του λιμεναρχείου Άνδρου, η κίνηση του τριημέρου «άγγιξε» τα επίπεδα του 2019, ενώ προκαλεί εντύπωση πως τα οχήματα αυξήθηκαν κατά 7,79% σε σχέση με το τριήμερο της προπέρσινης τουριστικής σεζόν-ρεκόρ.

Με τον «αέρα» της αισιοδοξίας του τριημέρου, από την Τρίτη 22 Ιουνίου και για έναν μήνα η Άνδρος θα ομορφαίνει τους δρόμους της Αθήνας και πολλών προαστίων με διαφήμιση εντυπωσιακών  διαστάσεων να κοσμεί τις πλάτες λεωφορείων που εκτελούν πλήθος δρομολογίων. Με τον τρόπο αυτό θα καλύπτονται δύο νευραλγικές ζώνες της Αττικής που περιλαμβάνουν περιοχές του κέντρου όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που   εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά. Παράλληλα, θα «τρέχει» καμπάνια για 14 ημέρες στους σταθμούς του Μετρό Αττικής.

Το εμπλουτισμένο πρόγραμμα προβολής για την Ελληνική αγορά είναι εμπνευσμένο από το πολυποίκιλο τουριστικό «προϊόν» της Άνδρου που είναι γεμάτο εναλλαγές και αντιθέσεις με σλόγκαν «οι αντιθέσεις μας το αντίδοτο σας», αλλά και από τις πρόσφατες σημαντικές διακρίσεις που απέσπασε ο προορισμός σε κορυφαία ΜΜΕ διεθνούς βεληνεκούς.

Με πρωτότυπα συνθήματα όπως «Μικρά ταξιδιωτικά μυστικά, μια μεγάλη αγκαλιά» και «Αφήστε τα όλα πίσω, γιατί θα τα έχετε όλα μπροστά σας», το πρόγραμμα προβολής αναφέρεται μεταξύ άλλων στη διάκριση της Άνδρου ως το καλύτερο μυστικό νησί της Ευρώπης από τους Sunday Times και  στην ανάδειξη της από τους New York Times ως ένα από τα 52 αυθεντικά μέρη του πλανήτη που θα ερωτευτεί ο ταξιδιώτης το 2021! «Για την Άνδρο η καλύτερη διαφήμιση εξακολουθεί να πηγάζει στα χαμόγελα των χιλιάδων ταξιδιωτών που αναχώρησαν μετά το εορταστικό τριήμερο έχοντας στις «αποσκευές» τους αναμνήσεις από ξεκούραστες, ασφαλείς και αναζωογονητικές διακοπές στο νησί!» δήλωσε με ικανοποίηση και αισιοδοξία ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Άνδρου, Νίκος Μουστάκας.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα