Καμπάνια επικοινωνίας σε δύο φάσεις «τρέχει» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

22 May 2020, 11:04 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

Καμπάνια επικοινωνίας σε δύο φάσεις «τρέχει» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Πολύ-επίπεδο πρόγραμμα επικοινωνίας σε δύο φάσεις «τρέχει» ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και η Επιτροπή Τουρισμού με τη στήριξη εξειδικευμένης εταιρίας συμβούλων και  με στόχο την ανάδειξη του προορισμού ανάλογα με τις ειδικές, κάθε φορά, συνθήκες.

Η A φάση περιλάμβανε δράσεις και πρωτοβουλίες μέχρι την ανακοίνωση  για το επίσημο άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού. Με στόχο τη διεθνή προβολή σε αγορές ενδιαφέροντος και χωρίς να χαθεί πολύτιμος χρόνος ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων δημιούργησε τις προϋποθέσεις, βοήθησε και στήριξε ενεργά την επίσκεψη οκταμελούς τηλεοπτικού συνεργείου διεθνούς ταξιδιωτικής εκπομπής στη Νάξο το διάστημα 28 Φεβρουαρίου έως 1 Μαρτίου 2020.

Κεντρική παρουσιάστρια της εκπομπής  θα είναι η καταξιωμένη δημοσιογράφος και συγγραφέας, κυρία Bettany Hughes που κατά καιρούς έχει διακριθεί για την αγάπη της για την Ελλάδα, τις γνώσεις της στην ιστορία και τον πολιτισμό και προπάντων μέσα από σειρά συνεργασιών με τα πλέον καθιερωμένα διεθνή ΜΜΕ και τηλεοπτικά δίκτυα όπως BBC, National Geographic, Channel 4 και Channel 5, κ.α. Tη Μεγάλη Δευτέρα 13 Απριλίου 2020, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Τουρισμού και Προέδρου της Επιτροπής, κ. Βαγγέλη Κατσαρά, προσκλήθηκαν στην Επιτροπή η εταιρία συμβούλων Τουριστικής προβολής του Δήμου, Re:make Marketing, η κυρία Ρένα Σκουλούδη, διευθύντρια marketing της καθιερωμένης εταιρίας Marketing Greece και ο έγκριτος επίκουρος καθηγητής στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών Δρ. Δημήτρης Κούτουλας. 

Στο πλαίσιο της σύσκεψης, παρουσιάστηκε σχέδιο της διαχείρισης κρίσης από την εταιρία σε συνεννόηση με τον Αντιδήμαρχο με δράσεις που ήδη δρομολογούνται και άλλες που προτείνονται για το άμεσο μέλλον. Σημειώνεται πως σε όλη την περίοδο της καραντίνας «έτρεχαν» ειδικά posts με μοντέρνα slogans και καλαίσθητο περιεχόμενο στα ταξιδιωτικά social media του Δήμου που ενημέρωναν διακριτικά το ταξιδιωτικό κοινό και το «ταξίδευαν» νοερά, μέσα από ειδυλλιακές εικόνες. Με τη λήξη της καραντίνας, αναπτύχθηκε μία νέα καμπάνια στα ταξιδιωτικά social media του Δήμου, με ελκυστικές φωτογραφίες και κατάλληλα συνθήματα που ενισχύθηκε και με διαφήμιση για την Ελληνική αγορά η οποία και «τρέχει» μέχρι και σήμερα.

Η διαδικτυακή παρουσία της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων ενισχύθηκε πρόσφατα με τη συνέντευξη και του Αντιδημάρχου στο δημοφιλές Ιταλικό ταξιδιωτικό blog My Greek Salad που το παρακολουθούν ανελλιπώς χιλιάδες Ιταλοί ταξιδιώτες. Μέσα σε μιάμιση ώρα περίπου ο κ. Κατσαράς ανέλυσε το τουριστικό «προϊόν» - Νάξος και Μικρές Κυκλάδες, με όλα τα στοιχεία που διαφοροποιούν μοναδικά τους 5 προορισμούς. Παράλληλα, συνεχίζεται η ενημέρωση σε bloggers, δημοσιογράφους και φορείς από το εξωτερικό αλλά και η αποστολή video και φωτογραφιών, για το «χτίσιμο» νέων ευκαιριών διεθνούς προβολής.

Ένα μεγάλο μέρος της πολύμηνης προεργασίας που έχει συντελεστεί μέχρι σήμερα, αφορά ωστόσο στη Β φάση η οποία σηματοδοτείται από την επίσημη ανακοίνωση του ανοίγματος του τουρισμού και με το βλέμμα να στρέφεται τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε αγορές του εξωτερικού. Στο πνεύμα αυτό, έχει ήδη γίνει ήδη συνεννόηση για τη πρόκληση σειράς άρθρων σε Γερμανικά Μέσα με εξειδίκευση σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο ποδηλατικός και ο περιπατητικός, έτσι ώστε να επιτευχθεί η διεύρυνση της τουριστικής σεζόν ειδικά για φέτος.  Χωρίς αμφιβολία, την «αιχμή του δόρατος» για το επόμενο διάστημα θα αποτελέσει μεταξύ άλλων και η συμφωνία  για την ανέξοδη προβολή του προορισμού σε διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο με στόχευση σε Ελλάδα, Ευρώπη, Ασία, Μ.Ανατολή και Αμερική με εκατομμύρια τηλεθεατές. Το σύνολο των δράσεων θα ενισχυθεί με περαιτέρω διαφήμιση στα ταξιδιωτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την στοχευμένη προσέγγιση χιλιάδων διαδικτυακών χρηστών κυρίως από Ελλάδα, χωρίς να επιβαρύνεται περαιτέρω ο Δημοτικός προϋπολογισμός.

Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, προετοιμάζεται νέο σποτ με σλόγκαν για την έναρξη της μετά-κορονοϊού εποχής, έτσι ώστε να προσελκύσει το Ελληνικό κοινό το οποίο και θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της τουριστικής περιόδου.

 

 

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα