Σχεδιασμός δράσεων από τον Δήμο Ρόδου για την επόμενη μέρα στον τουρισμό
28 Apr 2020, 14:08 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Σε έναν σχεδιασμό δράσεων και ενεργειών της επόμενης ημέρας, μετά την παγκόσμια κρίση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, που θα εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη προετοιμασία του νησιού της Ρόδου σε όλα τα επίπεδα για την τουριστική περίοδο που απομένει, μετά την άρση των μέτρων, προκειμένου να επανεκκινηθεί ο τουρισμός του νησιού και η τοπική οικονομία, προχώρησε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Διεθνών Σχέσεων Κώστας Ταρασλιάς, σε σύσκεψη που συγκάλεσε χθες με όλα τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου.
Παρόντες στη σύσκεψη ήταν και οι εκπρόσωποι της εταιρείας “Dingo Marketing Team IKE”, που έχει αναλάβει την ειδική επιστημονική μελέτη συλλογής στατιστικών δεδομένων και εξαγωγής πορισμάτων με στόχο την βελτίωση της «τοποθέτησης» του προορισμού «Ρόδος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη.
Κύριος άξονας της σύσκεψης ήταν οι τρόποι δυναμικής παρέμβασης και στήριξης από πλευράς Δήμου Ρόδου και μέσω της Διεύθυνσης Τουρισμού, των τάξεων και των τοπικών φορέων του τουρισμού (ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, έμποροι και άλλες επαγγελματικές ομάδες) με στόχο την επανεκκίνηση του τουρισμού κάτω από τις πραγματικά δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο πλανήτης και η χώρα μας, με την πανδημία να έχει πλήξει σημαντικά και τον τουριστικό τομέα, με σοβαρές επιπτώσεις σε όλους τους εμπλεκομένους, επιχειρηματίες και εργαζομένους.
Με κύριο όχημα επικοινωνίας αφενός το δυνατό brand name της Ρόδου και όλα όσα το συνοδεύουν (ιστορία, πολιτισμός, φυσική ομορφιά, εναλλακτικός τουρισμός και δυνατότητες διακοπών πολλαπλών επιλογών) και αφετέρου το γεγονός ότι η Ρόδος είναι ένας ασφαλής προορισμός, ο Δήμος Ρόδου προχωρεί σε στοχευμένες πρωτοβουλίες που θα αναληφθούν άμεσα για να βοηθήσουν να ανακάμψει το νησί από το πλήγμα που δέχθηκε λόγω κορωνοϊού, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και εμπλεκομένους παράγοντες στον τομέα του τουρισμού.
Οι εν λόγω πρωτοβουλίες θα περιλαμβάνουν την εκ νέου προβολή και προώθηση του νησιού και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με βάση τα καινούρια δεδομένα και την ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου όχι μόνον στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές, αλλά και στον εσωτερικό τουρισμό, με ξεχωριστή επικοινωνιακή εκστρατεία.
Επίσης, θα αφορούν στους χώρους επισκεψιμότητας των τουριστών, στη διαχείριση των δημοσίων χώρων, των παραλιών (καθορισμός και επέκταση τους για τουρίστες και κατοίκους του νησιού), λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις αποφάσεις που θα ληφθούν σε κεντρικό επίπεδο για την άρση των επιπτώσεων από τον κορωνοϊό. Το συγκεκριμένο θέμα συζήτησε εκτενώς ο κ. Ταρασλιάς με τον εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα παραλιών Θανάση Στάμου.
Στο πλαίσιο αυτό ο αντιδήμαρχος είχε επίσης συνάντηση και με τον αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Γεώργιο Τριάντο ώστε από κοινού να συντονίσουν τις δράσεις τους σε ότι αφορά και την υγειονομική θωράκιση του νησιού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συλλογική προσπάθεια εντάσσεται και η μελέτη- έρευνα που εκπονεί η εταιρεία “Dingo Marketing Team IKE” για την ανάγκη αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών στην αναβάθμιση του ροδίτικου τουριστικού προϊόντος.
Στο τραπέζι των συζητήσεων τέθηκε και η εναρμόνιση μέρους του επιχειρησιακού σχεδίου που εκπόνησε η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου και το οποίο παρουσιάσθηκε πριν αρκετούς μήνες στην Επιτροπή Τουρισμού, με τα νέα δεδομένα λόγω πανδημίας και πως μπορεί κάποια σημεία του, να επικαιροποιηθούν και να τεθούν στην υπηρεσία της συνολικής προσπάθειας ώστε να συνεχίσει και φέτος η Ρόδος να αποτελεί πόλο έλξης για Έλληνες και ξένους τουρίστες.
Όλοι οι συμμετέχοντες ανέλυσαν διεξοδικά, τον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος του νησιού, την αποκατάσταση της οικονομικής δραστηριότητας, με τον αντιδήμαρχο κ. Ταρασλιά να υπογραμμίζει την ανάγκη συστράτευσης όλων των δυνάμεων του τόπου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.
διαβάστε ακόμα
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων 19/04 | 11:34
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης 19/04 | 10:21
- Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19/04 | 07:09
- Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς 19/04 | 11:19
- Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19/04 | 07:04
- Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18/04 | 13:05
- Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου 18/04 | 11:17
- Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ 18/04 | 11:29
- Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της 17/04 | 13:20
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ