Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής των Χανίων
11 Mar 2020, 10:36 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του ενέκρινε ο Δήμος Χανίων.
Οι βασικοί άξονες του προγράμματος, καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των δυνατοτήτων και τεχνικών μέσων τα οποία χρησιμοποιούνται για την προβολή του τουριστικού προϊόντος των Χανίων, ενώ παράλληλα αξιοποιείται σαν κυρίαρχο στοιχείο η προβολή της πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας της πόλης, συνδυάζοντας μορφές εναλλακτικού τουρισμού οι οποίες συνθέτουν το παρόν τουριστικό προϊόν.
Ειδικότερα, το νέο πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
-Δημιουργία έντυπου και ψηφιακού υλικού προβολής του τουριστικού προϊόντος των Χανίων: Η δράση περιλαμβάνει τη δημιουργία γενικών εντύπων, τουριστικών χαρτών και λοιπών θεματικών εντύπων και ψηφιακού υλικού με ενημερωτικό υλικό που θα προβάλλει το τουριστικό προϊόν του Δήμου Χανίων και θα αναδεικνύει το ιστορικό, πολιτισμικό και φυσικό απόθεμα αυτού, σε τουλάχιστον δύο γλώσσες, ελληνική και αγγλική. Στόχος της δράσης, είναι η προσπάθεια βελτιστοποίησης και όπου αυτό καθίσταται εφικτό, το έντυπο υλικό θα υποκαθίσταται με ψηφιακό και με προοπτική μετάφρασης του σε τρίτες γλώσσες, στο πλαίσιο της διείσδυσης σε νέες αγορές.
-Βελτίωση και προώθηση της ψηφιακής εφαρμογής τουριστικής πληροφόρησης και εμπλουτισμός της τουριστικής διαδικτυακής πύλης του Δήμου Χανίων, με στόχο την πληρέστερη και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρηση των επισκεπτών και παράλληλα η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής, από τουριστικής άποψης.
-Πληροφοριακή σήμανση αξιοθέατων και μνημείων: Η δράση περιλαμβάνει τη σήμανση, κατεύθυνσης ή αποτύπωσης χρήσιμων πληροφοριών, η οποία αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο ανάδειξης και αξιοποίησης των φυσικών και πολιτιστικών πόρων της περιοχής, πλέον του γεγονότος ότι καλύπτει μια πάγια ανάγκη των επισκεπτών, στο πλαίσιο της ευρύτερης βελτίωσης αλλά και εμπλουτισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών.
- Ξεναγήσεις ομάδων: Η δράση περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσίας που αφορά ξεναγήσεις ομάδων στην Παλιά Πόλη των Χανίων αλλά και σε άλλα σημεία υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος του Δήμου Χανίων. Επίσης περιλαμβάνει την προμήθεια ενός συστήματος ομαδικής ξενάγησης. Στόχος της δράσης, είναι η γνωριμία των ενδιαφερόμενων με την ιστορία, τα μνημεία και τον πολιτισμό και την εν γένει φυσιογνωμία των Χανίων .
-Φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, με τη συνδιοργάνωση κοινών θεματικών δραστηριοτήτων με όμορους Δήμους και περιοχές με κοινά χαρακτηριστικά για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας και βέλτιστης σχέσης κόστους – οφέλους. Στόχος της δράσης, είναι η δημιουργία ιδίας εμπειρίας και απόλαυσης του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου, των ηθών, εθίμων και παραδόσεων της περιοχής καθώς και των παρεχόμενων ποιοτικών τουριστικών υπηρεσιών, με σκοπό να γίνουν κοινωνοί της διεθνούς προώθησης του Δήμου Χανίων και να λειτουργήσουν από μέρους τους καταλυτικά στη διάδοση των Χανίων ως τουριστικού προορισμού στους χώρους επιρροής τους.
-Δράσεις διείσδυσης σε νέες τουριστικές αγορές: Η τουριστική προβολή και διαφήμιση του Δήμου Χανίων, η μεγιστοποίηση των περιθωρίων ανάπτυξης εναλλακτικών ειδών τουρισμού με απώτερο στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η επικοινωνία προς τους ενδιαφερόμενους των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ενδοχώρας του Δήμου, και παράλληλα η ανάδειξη τοπικών προϊόντων, σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης της διαχεόμενης ωφέλειας προς τη μεγαλύτερη δυνατή μερίδα της τοπικής κοινωνίας.
Στόχος της δράσης, είναι η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και η ανάπτυξη των νέων segment της τουριστικής αγοράς που θα απευθύνονται σε target group ποιοτικού τουρισμού μεσαίων και υψηλών εισοδημάτων και παράλληλα θα βοηθάει στη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Η σηματοδότηση φυσιολατρικών και ειδικών διαδρομών στις Δημοτικές ενότητες των παρακάτω Ενοτήτων: Ακρωτηρίου, Βενιζέλου, Θερίσσου, Κεραμειών, Σούδας, Νέας Κυδωνίας και Χανίων . Η σύντομη περιγραφή και ελκυστική απεικόνιση των κυριότερων τουριστικού ενδιαφέροντος σημείων που βρίσκονται εντός των γεωγραφικών ορίων του Δήμου Χανίων, ώστε μέσω του υλικού αυτού να παρέχεται στον εν δυνάμει επισκέπτη το απαραίτητο ερέθισμα που θα τον οδηγεί να τα επισκεφθεί.
διαβάστε ακόμα
- Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19/04 | 07:09
- Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19/04 | 07:04
- Ρόδος | Αφιέρωμα στους Times του Λονδίνου 18/04 | 11:17
- Δήμος Αθηναίων | Συνεργασία με την Κίνα στους τομείς του πολιτισμού και του τουρισμού μέσω της ΕΑΤΑ 18/04 | 11:29
- Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18/04 | 13:05
- Γερμανικό ενδιαφέρον για την Κρήτη και τα εκλεκτά προϊόντα της 17/04 | 13:20
- Χωρίς τουρίστες και αυτό το καλοκαίρι η Νήσος Χρυσή (Γαϊδουρονήσι) στην Κρήτη 17/04 | 10:40
- Η Αρχαία Ολυμπία άναψε τη φλόγα της Ειρήνης και της Εκεχειρίας 17/04 | 13:35
- Υπεγράφη η Ολυμπιακή Εκεχειρία στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας 16/04 | 15:41
- Παρουσίαση των νησιών του Βορείου Αιγαίου στο Λονδίνο 12/04 | 10:27
δημοφιλέστερα
- 1 Το σχέδιο ανάπτυξης της Marriott στην Ευρώπη: 100 νέα ξενοδοχεία μέχρι το 2026 18.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Η ΕΞΑΑΑ προσχωρεί στη «Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων» 18.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 6 SKY express: Αύξηση 15% της επιβατικής κίνησης το α' τρίμηνο του 2024 18.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ξεκινά ταξίδια σε νέους προορισμούς 18.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 8 Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Olimar Reisen | Το Πήλιο νέος προορισμός στην Ελλάδα το 2024 18.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 10 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ