Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καλαμάτας

26 Feb 2020, 10:20 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Καλαμάτας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Καλαμάτας.

Κύριος σκοπός των νέων δράσεων συνολικού προϋπολογισμού  171.000 ευρώ, είναι η υλοποίηση μιας σύγχρονης και ενιαίας στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας. Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος, θα πραγματοποιηθούν μεταξύ άλλων τα εξής:

- Σύναψη προγραμματικής σύμβασης με εξειδικευμένο στον τουρισμό δημόσιο ακαδημαϊκό ίδρυμα της χώρας, με στόχο την παροχή υπηρεσιών εμπειρογνωμοσύνης που θα αποτελέσουν ένα συγκροτημένο στρατηγικό σχέδιο για μια αειφόρο τουριστική ανάπτυξη της Καλαμάτας. Η στρατηγική θα εμπεριέχει προτάσεις στους κρίσιμους τομείς των υποδομών, της αξιοποίησης αναπτυξιακών εργαλείων, της αναβάθμισης ποιότητας, της σύγχρονης προβολής και διαφήμισης, αποτύπωση των κρίσιμων αγορών, των θεματικών προϊόντων της Καλαμάτας, της τουριστικής συνείδησης.

-Ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος τουριστικής ταυτότητας για τον προορισμό Καλαμάτα: Πρόκειται για τον καθορισμό μίας ξεκάθαρης, ολοκληρωμένης, σύγχρονης και σχετικής με τις ανάγκες των επισκεπτών στρατηγικής ταυτότητας προορισμού, destination brand strategy, που θα αποτελέσει βασικό εργαλείο για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της Καλαμάτας ως σύγχρονου τουριστικού προορισμού, ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες ανταγωνισμού είναι πλέον μια αναγκαιότητα.

Η ταυτότητα αποτελεί ένα σύστημα που στόχο έχει να επικοινωνήσει τη στρατηγική τοποθέτηση του προορισμού Καλαμάτα με τον πλέον ισχυρό τρόπο- με βάση τους εξής άξονες ανάπτυξης: Συνδυασμός του τουρισμού με τον πολιτισμό,  έμφαση στην αειφορία,  έμφαση των αξιών της αυθεντικότητας, της φιλοξενίας, της ποιότητας υπηρεσιών και διαβίωσης στην πόλη, ανάδειξη της τοπικής κουλτούρας, των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας και  έμφαση στη σχέση των ντόπιων και των επισκεπτών. Επιμέρους στόχοι προς επίτευξη από το συγκεκριμένο έργο είναι η διασύνδεση των διαφορετικών στοιχείων, της πολυμορφικότητας της αληθινής Καλαμάτας σε ένα περιεκτικό αφήγημα, με ελκυστικό περιεχόμενο, η συσχέτιση της πολυτροπικότητας και πολυσημίας της Καλαμάτας με την τουριστική συμπεριφορά και τα ερεθίσματα των επισκεπτών από τις αγορές - στόχους του προορισμού, η αξιοποίηση της ταυτότητας για αύξηση της ανταγωνιστικότητας του προορισμού Καλαμάτα.

-Δημιουργία τουριστικής ταυτότητας και συστήματος εφαρμογών ταυτότητας της Καλαμάτας, σε μια σειρά από εργαλεία προβολής και προώθησης που θα αξιοποιήσει ο Δήμος Καλαμάτας κατά την υλοποίηση του προγράμματος τουριστικής προβολής και μεταξύ άλλων νέα ταυτότητα σε τουριστική ιστοσελίδα και Mobile εφαρμογή.

-Δημιουργία ψηφιακών καταχωρήσεων σε ελληνικά και αγγλικά ολοκληρωμένου υλικού για εμφανίσεις και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης, σε υψηλής επισκεψιμότητας ιστοσελίδες ή και πλατφόρμες τουρισμού.

- Δημιουργία τουριστικών φυλλαδίων στα Ελληνικά και Αγγλικά.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων, θεματικών ενεργειών, διοργάνωση ημερίδων, συνεδρίων και εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος σε εποχές χαμηλής επισκεψιμότητας για την τόνωση της περιοχής και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων σε πόλεις της Ελλάδας, αλλά και φιλοξενία αντίστοιχων εκδηλώσεων άλλων πόλεων εδώ στα πλαίσια της ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού όπως γαστρονομικός, αθλητικός και συνεδριακός τουρισμός.  

-Προωθητικές ενέργειες σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αθήνας και στο σταθμό μετρό του Συντάγματος στην Αθήνα με περίπτερο του Δήμου Καλαμάτας.

-Διοργάνωση εκδηλώσεων καλωσορίσματος, με τη παρουσίαση της Καλαματιανής γαστρονομίας, τη διανομή έντυπου υλικού καθώς και πολιτιστικές εκδηλώσεις  σε επισκέπτες κρουαζιέρας, καθώς και σε πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού στο Διεθνή Αερολομένα Καλαμάτας.

-Ενέργειες για την ανάδειξη της προσβασιμότητας και του προσβάσιμου τουρισμού για όλους στην πόλη της Καλαμάτας.  

-Ενέργειες για την ανάπτυξη και προσέλκυση μαθητικών – εκπαιδευτικών εκδρομών, αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά της Καλαμάτας και των γύρω περιοχών.

-Ενέργειες για την ανάδειξη της ποιότητας ζωής και της ευεξίας στην Καλαμάτα για προσέλκυση σε αγορές 60+ silver tourism.

- Ενέργειες για την προβολή του Δήμου μέσω καταχωρήσεων σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

-Δημιουργία προωθητικών σποτ για τον τουρισμό της Καλαμάτας τα οποία θα βασίζονται σε μία κατάλληλη και καλαίσθητη σεναριακή ιδέα για την Καλαμάτα. Θα προβάλλονται σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε επιλεγμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης.  

-Διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για επαγγελματίες τουρισμού και συντάκτες του εξωτερικού. Οι αγορές όπου θα στοχεύσουν για τα ταξίδια εξοικείωσης είναι οι βασικές αγορές εισερχόμενου τουρισμού στο Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας που είναι η Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, και οι δευτερεύουσες αγορές που είναι η Αυστρία, Ολλανδία, Ελβετία, Ρωσία, Πολωνία, Βέλγιο, Σουηδία, Νορβηγία, Τσεχία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Ρουμανία.

-Δημιουργία και εκτύπωση προωθητικού υλικού.

-Δημιουργία εφαρμογής πληροφόρησης της Καλαμάτας για κινητά.

Μέσω αυτής της εφαρμογής θα υπάρχει η δυνατότητα να ενημερώνεται ο επισκέπτης για τις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην πόλη,  τα αξιοθέατα και σημαντικά σημεία της πόλης όπως μουσεία, χώροι λατρείας, πινακοθήκες, χώροι στάθμευσης, ποδηλατοδρόμους και info points.

-Διοργάνωση διαδικτυακού εκπαιδευτικού σεμιναρίου σε επαγγελματίες τουρισμού του εξωτερικού για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Καλαμάτας.

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα