Δήμος Ηρακλείου: Θεματική και ψηφιακή τουριστική προβολή

25 Feb 2020, 10:04 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Δήμος Ηρακλείου: Θεματική και ψηφιακή τουριστική προβολή

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Σε δράσεις τουριστικής προβολής προβαίνει ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης, με σκοπό την καλύτερη προώθηση του τουριστικού του προϊόντος.

Ειδικότερα, ο Δήμος Ηρακλείου ενέκρινε την υλοποίηση σχεδίου δράσης για την ανάπτυξη της θεματικής τουριστικής ενότητας γαστρονομίας, με την ανάθεσή της σε εταιρεία συμβούλων επικοινωνίας, διαφήμισης και επιχειρήσεων, έναντι του ποσού των 19.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Παράλληλα, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προέβη στην προέγκριση του Τεχνικού Δελτίου Προτεινόμενης Πράξης του Δήμου Ηρακλείου με τίτλο Διαδραστικό Ηράκλειο, ψηφιακές εφαρμογές τουριστικής προβολής της περιοχής ΒΑΑ, ως σύμφωνη με την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική, με ενδεικτικό προϋπολογισμό 217.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα