Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σύρου

17 Feb 2020, 09:50 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σύρου

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το τρέχον έτος ενέκρινε ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης.

Ειδικότερα, οι δράσεις προϋπολογισμού 50.000 ευρώ , περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα εξής:

-Ταξίδια γνωριμίας - media και blogger trips, με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και κυρίως δημοσιογράφων συνεργατών τουριστικών στηλών ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο με στόχο τη δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό.

- Broadcasting Event: Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό ή το εσωτερικό, με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως είναι για παράδειγμα η διενέργεια διαγωνισμού.

- Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

- Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

- Σχεδιασμός και Παραγωγή τουριστικού εντύπου το οποίο θα αποτελεί τη βασική ενημερωτική έκδοση για τους υποψήφιους επισκέπτες του νησιού και σ’ αυτό θα παρουσιάζονται όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

- Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών video που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού και μικρότερων digital video. Τα video θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας.

-Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας του δήμου.

-Ψηφιακή προώθηση και διαφήμιση.

-Ανάθεση του τουριστικού μάρκετινγκ σε εξειδικευμένο συνεργάτη.

-Σύνδεση με τη γενική καμπάνια  Aegean Islands.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα