Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Ρεθύμνου για το 2020

29 Jan 2020, 09:55 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Ρεθύμνου για το 2020

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το 2020 ενέκρινε ο Δήμος Ρεθύμνου,  το οποίο έχει ως βασικό άξονα τις ψηφιακές εξελίξεις και το branding προορισμού.

Οι τέσσερις βασικοί άξονες του νέου προγράμματος συνολικού προϋπολογισμού 216.500 ευρώ,  είναι η γαστρονομία, η πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, η εμπειρία της επαφής με την ύπαιθρο και η μοναδική αρχιτεκτονική της πόλης.

Αναφορικά με το ψηφιακό branding προορισμού, θα υιοθετηθούν μεταξύ άλλων στρατηγικές που σχετίζονται με το λανσάρισμα, τη διατύπωση, τη διαφήμιση, το μάρκετινγκ, τις επικοινωνίες και τη συνεχή αξιολόγηση του branding.

Παράλληλα, η Επιτροπή Τουρισμού παρουσίασε νέες προσεγγίσεις για την προβολή του Ρεθύμνου, εστιάζοντας στη φυσική ομορφιά της ευρύτερης περιοχής, δημιουργώντας ένα branding προορισμού που δεν βασίζεται σε εξωτερικούς παράγοντες αλλά σε ενδογενή πλεονεκτήματα. Το Ρέθυμνο, αποτελεί έναν μοναδικό προορισμό για τους λάτρεις της υπαίθρου. Οι επισκέπτες και οι ντόπιοι επιθυμούν να εξερευνήσουν την ενδοχώρα του Ρεθύμνου μέσα από μονοπάτια και γραφικές διαδρομές, αποκαλύπτοντας έναν σχεδόν ακατέργαστο πλούτο: επιβλητικά φαράγγια, πανέμορφες σπηλιές, σπάνια είδη πανίδας και χλωρίδας, αυθεντικά ορεινά χωριά, μοναδικά μονοπάτια πεζοπορίας και ποδηλασίας. Ειδικότερα, το πλούσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Ρεθύμνου, περιλαμβάνει τα εξής:

Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών Τουρισμού

Καταγραφή και σηματοδότηση μονοπατιών και φαραγγιών, καθαρισμός και ευπρεπισμός των μονοπατιών και των φαραγγιών, προβολή και προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού με έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό. Ενδεικτικά θεματικά πεδία,  είναι τα εξής: Weddings, Shopping & Luxury Travel, Food & Wine – Gastronomic Travel, Cycling, Hiking,  Seniors,  Family Holidays.

Στόχος της δράσης αυτής είναι η συμμετοχή με θεματικές παρουσιάσεις σε εξειδικευμένες εκθέσεις, ημερίδες, workshop, προκειμένου να αναδειχθούν οι δυνατότητες του Ρεθύμνου μέσα από οπτικοακουστικά εργαλεία σε κάθε μία από αυτές τις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού. Παράλληλος  στόχος της ανωτέρω δράσης,  είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Για το λόγο αυτό, η επικοινωνιακή πολιτική θα περιλαμβάνει τη δημιουργία ηλεκτρονικού και έντυπου πληροφοριακού υλικού, το οποίο να αναφέρεται στις δυνατότητες που προσφέρει το Ρέθυμνο στους επισκέπτες του κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Με βάση τη γαστρονομία και το Ρεθεμνιώτικο Καρναβάλι και με την online επικοινωνία αναλυτικού προγράμματος στα εγχώρια και στα διεθνή Μ.Μ.Ε., δημιουργείται συγκεκριμένο υλικό που προβάλλεται στην ιστοσελίδα και τα social media.

Επιπλέον, προγραμματίζονται  διαδρομές σε συνεργασία και με τους τοπικούς πολιτιστικούς Συλλόγους, πολιτιστικές εκδηλώσεις με στόχο την παροχή επιπρόσθετων επιλογών στους χειμερινούς επισκέπτες του νησιού για διασκέδαση, ψυχαγωγία, άθληση και εκπαίδευση. Στο πλαίσιο αυτό, θα αναπτυχθούν τουριστικά προϊόντα για νέες ομάδες εξειδικευμένων πελατών. Για παράδειγμα, η δημιουργία περιπατητικών διαδρομών και η ανάδειξη των φαραγγιών, ο αποτελεσματικός συνδυασμός του αστικού και του αγροτικού τουρισμού θα δημιουργήσει  εμπειρίες και δράσεις που προάγουν τη φυσική άσκηση, την περιπέτεια και την υγιεινή ζωή.

Δημιουργία προωθητικού υλικού και εκτύπωση θεματικών διαφημιστικών εντύπων

Η λειτουργία των info-points, η τροφοδότηση με έντυπο υλικό σε οργανισμούς και διάφορους φορείς του Ρεθύμνου και η συμμετοχή της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης σε τουριστικές εκθέσεις, καθιστά απαραίτητη την παραγωγή και μεταφορά έντυπου προωθητικού υλικού. Για τον λόγο αυτό, σχεδιάζεται η δημιουργία και παραγωγή επιπλέον θεματικών φυλλαδίων που να αναδεικνύουν τις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού και την προβολή του Ρεθύμνου ως προορισμού για κάθε εποχή.

Διαφημιστικές καταχωρήσεις και διοργάνωση εκδηλώσεων

Προγραμματίζονται έντυπες και ηλεκτρονικές καταχωρήσεις σε τουριστικούς οδηγούς, σε σε in-flight έντυπα αεροπορικών εταιρειών, σε περιοδικά, σε ελληνικά και διεθνή blogs και sites και σε στοχευμένα σημεία προβολής όπως είναι για παράδειγμα ο Αερολιμένας Ηρακλείου και άλλες πύλες εισόδου. Επιπροσθέτως, θα διοργανωθούν Press και Fam Trips workshops τα οποία θα έχουν ως πυρήνα την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών Τουρισμού.

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα