Καθιέρωση της Κρήτης ως βιώσιμου διατροφικού προορισμού
04 Nov 2019, 11:03 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Η Περιφέρεια Κρήτης συνεργάζεται με τους φορείς για την ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού, για την προώθηση των πιστοποιημένων Κρητικών προϊόντων, για την διασύνδεσης του τουρισμού με τον αγροτικό τομέα και την καθιέρωση της Κρήτης ως βιώσιμου διατροφικού προορισμού, τόνισε ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στην συνάντηση που οργάνωσαν στο Ηράκλειο η TUI ,τουριστικοί επιχειρηματίες και αγροτικές επιχειρήσεις.
«Κρήτη - Πρώτα βήματα προς ένα βιώσιμο διατροφικό προορισμό 2017-2019» ήταν το θέμα της ημερίδας που έγινε στην κατάμεστη από συμμετέχοντες αίθουσα του candia maris, στο πλαίσιο της καταληκτικής συνάντησης του έργου των: «TUI Care Fountation&Futouris e.V.» Το έργο, όπως αναφέρθηκε, εστιάζει στον τρόπο που τα τοπικά βιώσιμα τρόφιμα συμμετέχουν στο μέλλον του βιώσιμου τουρισμού, ενώ όλοι οι εταίροι και συμμετέχοντες στο έργο επιδιώκουν ένθερμα την ανάπτυξη της Κρήτης ως υπόδειγμα βιώσιμου διατροφικού προορισμού παγκόσμια.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης στον χαιρετισμό του αφού έδωσε συγχαρητήρια στους οργανωτές, ομιλητές, συμμετέχοντες στο πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα, τόνισε, ότι «στόχος μας είναι, να αναδείξουμε την Κρήτη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη ως το σημείο συνάντησης οικονομικών δραστηριοτήτων, πολιτιστικής κληρονομιάς και περιβαλλοντικής φυσιογνωμίας» Παράλληλα πρόσθεσε ότι, όλοι, φορείς, επιχειρηματίες, αγρότες, υπηρεσίες, πολίτες, πρέπει να επενδύουμε στο τρίπτυχο: Ταυτότητα, Ποιότητα, Ανταγωνιστικότητα, επισημαίνοντας πως, η Περιφέρεια Κρήτης θα παραμείνει στην πρώτη γραμμή της κοινής μας προσπάθειας, της ποιοτικής αναβάθμισης, της διασύνδεσης του αγροτικού τομέα με τον τουρισμό και της καθιέρωσης της Κρήτης ως βιώσιμου διατροφικού προορισμού.
Ο κ. Αρναουτάκης στην ομιλία του αναφέρθηκε επίσης στις δράσεις της Περιφέρειας μέσω της Αγρο-διατροφικής Σύμπραξης, όπου «έχουμε προχωρήσει ήδη στην πιστοποίηση 750προϊόντων, 90 επιχειρήσεων, 47 εστιατορίων, ενώ στον τομέα της προβολής και της προώθησης των προϊόντων της Κρήτης, επιλέγουμε συστηματικά και στοχευμένα τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχουμε, εκτός και εντός της χώρας, για την προώθηση των τοπικών μας προϊόντων και πάντα με κριτήριο την δυναμική των αγορών. Τα επόμενα χρόνια η προσπάθεια αυτή θα ενταθεί και θα οργανωθεί περισσότερο, υποστηρίζοντας ενεργά τις συλλογικές και ατομικές πρωτοβουλίες που κινούνται με την ίδια λογική και έχουν ως στόχο τη δημιουργία τοπικών και περιφερειακών δικτύων που μπορούν να ανταπεξέλθουν στους όρους του σύγχρονου ποιοτικού ανταγωνισμού στον τομέα της αγροδιατροφής και του τουρισμού.
διαβάστε ακόμα
- Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27/03 | 16:56
- Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης 28/03 | 07:56
- Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27/03 | 12:22
- Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού 27/03 | 07:42
- Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα 27/03 | 07:44
- H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο 22/03 | 22:04
- Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου 27/03 | 07:48
- Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη 26/03 | 16:28
- «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης 26/03 | 12:15
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης 26/03 | 12:19
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 3 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 5 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27.03.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 7 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27.03.2024 | ΑΠΟΨΗ
- 10 Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ