ΟΤΘ: Έρευνα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης στα social media

16 Jul 2019, 12:11 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

ΟΤΘ: Έρευνα για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης στα social media

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση βρίσκεται η στοχευμένη έρευνα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), που πραγματοποιείται στα social media για το τουριστικό αποτύπωμα της Θεσσαλονίκης στις μεγάλες αγορές.

Ποιοι και γιατί επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη; Ποιες ταξιδιωτικές εμπειρίες αναζητούν; Πόσο υπολογίζουν το value for money; Σε τι ξεχωρίζει; Ποια τουριστικά προϊόντα πρέπει να προωθήσει περισσότερο η Θεσσαλονίκη; Σε ποιες ηλικίες τουριστών να στοχεύσει; Είναι ορισμένα από τα ερωτήματα στα οποία προσφέρει απαντήσεις, συμπεράσματα ακόμη και κατευθυντήριες γραμμές, το συγκεκριμένο project,  βάσει του οποίου αξιοποιούνται στο έπακρο τα εργαλεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα τα αποτελέσματα της έρευνας.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα