Τα νησιά των Κυκλάδων είναι "μπιμπελό" και δεν απευθύνονται στη μάζα
15 Jun 2019, 23:22 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
H Μύκονος και η Σαντορίνη έχουν επενδύσει στην παροχή υψηλού επιπέδου τουριστικών υπηρεσιών και για το λόγο αυτόν στοχεύουν στον εύπορο επισκέπτη που έχει τη δυνατότητα να δαπανήσει αρκετά χρήματα για να ζήσει την αυθεντική ελληνική φιλοξενία στον τόπο μας, τόνισε στην τηλεόραση του Star, ο Αmbassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, κ. Κώστας Σκαγιάς.
Η αναφορά αυτή έγινε με αφορμή το θέμα που έχει προκύψει από αναφορές τουριστών στα social media για τις τιμές των τουριστικών επιχειρήσεων στη Μύκονο.
«Τα νησιά μας είναι μπιμπελό» είπε χαρακτηριστικά στη δημοσιογράφο του τηλεοπτικού καναλιού Star, εξηγώντας ότι εξαιτίας της μικρής τους έκτασης και των περιορισμένων φυσικών πόρων που διαθέτουν, δεν μπορούν, πλέον, να απευθύνονται στις μάζες αλλά σε υψηλού εισοδηματικού και μορφωτικού επιπέδου τουρίστες.
Ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου Εμπορίου της Νέας Υόρκης, αναφέρθηκε στην αύξηση των αεροπορικών αφίξεων μέχρι και τον Απρίλιο που σημειώθηκε σε ολόκληρη τη χώρα, της τάξης του 18,7% και προέβλεψε, ωστόσο, ότι η σαιζόν θα εξελιχθεί ομαλά, τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τα υπόλοιπα νησιά των Κυκλάδων.
«Δεν ξέρω να σας πω με σιγουριά για την Κρήτη και για τη Ρόδο, αλλά τουλάχιστον όσον αφορά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, προβλέπω να εξελίσσεται ομαλά και με αύξηση στις κρατήσεις. Αρχικά, είχαμε μία συγκρατημένη αισιοδοξία εξαιτίας και των ανταγωνιστών μας που έχουν αρχίσει πλέον να επανέρχονται στο προσκήνιο, όπως η Τουρκία που λόγω της υποτίμησης της λίρας της, έχει ρίξει αρκετά τις τιμές καθώς και η Αίγυπτος, η Τυνησία και το Μαρόκο. Ωστόσο, δεν επαναπαύομαστε στις δάφνες μας και αυτό φαίνεται από τη θετική πορεία την οποία διαγράφει η μέχρι τώρα τουριστική κίνηση στα νησιά μας.»
Καταλήγοντας, ο κ. Σκαγιάς είπε ότι «Δεν θα πρέπει να μείνουμε στα νούμερα του Απριλίου. Να προσπαθήσουμε περισσότερο, να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό στις υπηρεσίες μας για να μπορούμε να έχουμε επαναλαμβανόμενους πελάτες. Ο αγώνας στον τουρισμό δεν σταματά ποτέ γιατί ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.»
διαβάστε ακόμα
- Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:24
- Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:22
- 6ος Μαραθώνιος Κισσάβου 24/04 | 07:19
- Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23/04 | 07:05
- Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23/04 | 07:02
- Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους 23/04 | 06:52
- Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν 23/04 | 07:03
- 4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο 23/04 | 06:55
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19/04 | 12:21
δημοφιλέστερα
- 1 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές 24.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024 24.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 9 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 10 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ