Τουρισμός: Σχεδιασμός 20 ταξιδιωτικών εμπειριών στη Βέροια
14 May 2019, 10:14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Ο σχεδιασμός 20 ταξιδιωτικών εμπειριών στη Βέροια περιλαμβάνεται στη δράση Καινοτόμες Ψηφιακές Υπηρεσίες Τουριστικής Προβολής της πόλης της Βέροιας.
Η δράση η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», αφορά στην ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του Δήμου Βέροιας και των τοπικών επιχειρήσεων με ψηφιακά μέσα.
Ειδικότερα, η δράση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής εργασίες:
-Μελέτη προετοιμασίας για το σχεδιασμό των ψηφιακών υπηρεσιών προβολής της πόλης της Βέροιας, στην οποία περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός των 20 ταξιδιωτικών εμπειριών του προορισμού, μέσα από τη δημιουργία 20 διαφορετικών ιστοριών.
-Μελέτη προετοιμασίας για το σχεδιασμό των ψηφιακών υπηρεσιών προβολής της πόλης της Βέροιας. Μέσα από την καμπάνια και τις δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ, επιδιώκεται η τοποθέτηση και γνωστοποίηση του Δήμου Βέροιας, ως τουριστικός προορισμός τις 4 εποχές του έτους. Στη μελέτη, προσδιορίζονται και αξιολογούνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής, ενώ στη συνέχεια εκπονείται σχέδιο μάρκετινγκ και Branding για τον Δήμο Βέροιας. Παράλληλα, διαμορφώνονται προτάσεις για την ανάπτυξη εργαλείων και ποικίλων μέσων προβολής.
-Οδηγός Εφαρμογής City Branding και ταξιδιωτικές εμπειρίες προορισμού:Θα δημιουργηθεί περιεχόμενο με αφήγηση εμπειρίας, φωτογραφική αποτύπωση και παραγωγή βίντεο για τον προορισμό.
-Ψηφιακή πλατφόρμα τουριστικής ενημέρωσης. Θα δημιουργηθεί ψηφιακή σήμανση και ψηφιακή εφαρμογή περιήγησης στην πόλη της Βέροιας, με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό, στο πλαίσιο των οποίων θα αναπτυχθούν 7 θεματικές, τουριστικές διαδρομές για την περιήγηση στα αξιοθέατα και τους τουριστικούς πόρους της πόλης της Βέροιας, προσβάσιμες μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Η σήμανση θα περιλαμβάνει πινακίδα με τον τίτλο, φωτογραφία και σύντομη περιγραφή του σημείου η οποία θα περιέχει, γραφικό στοιχείο QR CODE και beacon για προβολή περαιτέρω πληροφοριών και υλικού τεκμηρίωσης σε συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablet των επισκεπτών.
διαβάστε ακόμα
- Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:24
- Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη 24/04 | 07:22
- 6ος Μαραθώνιος Κισσάβου 24/04 | 07:19
- Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23/04 | 07:05
- Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23/04 | 07:02
- Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους 23/04 | 06:52
- Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν 23/04 | 07:03
- 4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο 23/04 | 06:55
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19/04 | 12:21
δημοφιλέστερα
- 1 Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές 24.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 2 EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 3 Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο 24.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας 24.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024 24.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 6 Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος 24.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας 24.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024 24.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 10 ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα 24.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ