Τουρισμός: Σχεδιασμός 20 ταξιδιωτικών εμπειριών στη Βέροια
14 May 2019, 10:14 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Ο σχεδιασμός 20 ταξιδιωτικών εμπειριών στη Βέροια περιλαμβάνεται στη δράση Καινοτόμες Ψηφιακές Υπηρεσίες Τουριστικής Προβολής της πόλης της Βέροιας.
Η δράση η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», αφορά στην ολοκληρωμένη τουριστική προβολή του Δήμου Βέροιας και των τοπικών επιχειρήσεων με ψηφιακά μέσα.
Ειδικότερα, η δράση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις εξής εργασίες:
-Μελέτη προετοιμασίας για το σχεδιασμό των ψηφιακών υπηρεσιών προβολής της πόλης της Βέροιας, στην οποία περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός των 20 ταξιδιωτικών εμπειριών του προορισμού, μέσα από τη δημιουργία 20 διαφορετικών ιστοριών.
-Μελέτη προετοιμασίας για το σχεδιασμό των ψηφιακών υπηρεσιών προβολής της πόλης της Βέροιας. Μέσα από την καμπάνια και τις δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ, επιδιώκεται η τοποθέτηση και γνωστοποίηση του Δήμου Βέροιας, ως τουριστικός προορισμός τις 4 εποχές του έτους. Στη μελέτη, προσδιορίζονται και αξιολογούνται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής, ενώ στη συνέχεια εκπονείται σχέδιο μάρκετινγκ και Branding για τον Δήμο Βέροιας. Παράλληλα, διαμορφώνονται προτάσεις για την ανάπτυξη εργαλείων και ποικίλων μέσων προβολής.
-Οδηγός Εφαρμογής City Branding και ταξιδιωτικές εμπειρίες προορισμού:Θα δημιουργηθεί περιεχόμενο με αφήγηση εμπειρίας, φωτογραφική αποτύπωση και παραγωγή βίντεο για τον προορισμό.
-Ψηφιακή πλατφόρμα τουριστικής ενημέρωσης. Θα δημιουργηθεί ψηφιακή σήμανση και ψηφιακή εφαρμογή περιήγησης στην πόλη της Βέροιας, με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό, στο πλαίσιο των οποίων θα αναπτυχθούν 7 θεματικές, τουριστικές διαδρομές για την περιήγηση στα αξιοθέατα και τους τουριστικούς πόρους της πόλης της Βέροιας, προσβάσιμες μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Η σήμανση θα περιλαμβάνει πινακίδα με τον τίτλο, φωτογραφία και σύντομη περιγραφή του σημείου η οποία θα περιέχει, γραφικό στοιχείο QR CODE και beacon για προβολή περαιτέρω πληροφοριών και υλικού τεκμηρίωσης σε συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablet των επισκεπτών.
διαβάστε ακόμα
-
Συνάντηση Γ. Πατούλη με Ε. Ράπτη για τον τουρισμό υγείας 27/11 | 12:59
-
ΕΤΑΔ | Παραχώρηση εδαφικών τμημάτων για τον Ποδηλατόδρομο και Πεζόδρομο στην Αττική Ριβιέρα 25/11 | 11:00
-
Γαστρονομική εκδήλωση για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με τη σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου 27/11 | 07:07
-
Ημερίδα για τον Αγροτουρισμό στην Πάτρα 27/11 | 07:04
-
Βίντεο τουριστικής προβολής της Σητείας με έμφαση σε μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους 24/11 | 07:13
-
Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για τον Έβρο - Η Επιτροπή 23/11 | 07:56
-
Έρχεται το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Ελλάδας, ο Μύλος των Ξωτικών στα Τρίκαλα 23/11 | 07:51
-
Προορισμός για τουρισμό πολυτελείας η Ελαφόνησος στη βρετανική αγορά 23/11 | 11:11
-
Μύκονος | Αύξηση των ξένων τουρστών τον Οκτώβριο 22/11 | 09:56
-
Η τουριστική Αθήνα διαφημίζεται στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης 15/11 | 07:15
δημοφιλέστερα
- 1 ITA Airways: Νέες συνδέσεις με Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Κεφαλονιά το καλοκαίρι του 2024 27.11.2023 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 2 "Αδύναμη" η ρύθμιση για τη βραχυχρόνια μίσθωση | "Φέρτε τα ένσημα" να δούμε την προσφορά της στην απασχόληση 27.11.2023 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 3 Ecole hôtelière de Lausanne: 7 επιτυχημένες στρατηγικές για προσέλκυση εργαζομένων στα πολυτελή ξενοδοχεία 27.11.2023 | ΤΑΣΕΙΣ
- 4 ΕΤΑΔ | Διαγωνισμός για τη μίσθωση του Τουριστικού Περιπτέρου Ζαχάρως 27.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εντυπωσιάζει τους Σέρβους 27.11.2023 | ΕΟΤ
- 6 Μη έγκριση αιτήματος ανέγερσης ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Νάξο 28.11.2023 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Έγκριση μερικής διάσπασης της «AFEA Ανώνυμη Εμπορική Τουριστική και Ξενοδοχειακή Εταιρία», με σύσταση νέας ΑΕ 28.11.2023 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 8 Συνομοσπονδία Καταλυμάτων "Διαμονή" | Το «Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος» μας γυρνά πίσω δεκαετίες... 27.11.2023 | ΦΟΡΕΙΣ
- 9 Πλειστηριασμός ξενοδοχείου στους Δελφούς 28.11.2023 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 10 Η ιστορία του πρώην METROPOLITAN CAPSIS στη Ρόδο 28.11.2023 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ