Νέα τουριστική ταυτότητα για τη Ζάκυνθο
09 May 2019, 10:17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Την ανάπτυξη μιας νέας, ελκυστικής εικαστικής ταυτότητας για τον τουρισμό της Ζακύνθου, με σκοπό να ενισχυθεί περαιτέρω η εικόνα του νησιού στην ελληνική και διεθνή τουριστική αγορά, αποφάσισε ο Δήμος Ζακύνθου. Η νέα τουριστική ταυτότητα (destination brand), δράση προϋπολογισμού 12.400 ευρώ, θα αξιοποιηθεί σε όλες τις ενέργειες τουριστικής προβολής που θα υλοποιήσει εφεξής ο δήμος.
Η νέα ταυτότητα απευθύνεται στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά καθώς και στις επιχειρήσεις που οργανώνουν και πωλούν ταξίδια. Το κύριο ζητούμενο της δράσης, είναι να κωδικοποιηθεί επιτυχώς η τουριστική ιδιαιτερότητα αυτού του πολύμορφου προορισμού μέσα από μια τουριστική ταυτότητα, η οποία:
-θα είναι ελκυστική, θα έχει δηλαδή μια αισθητική ευχάριστη και ενδιαφέρουσα για το ευρύ ταξιδιωτικό κοινό και για τους τουριστικούς επαγγελματίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Δήμος Ζακύνθου απευθύνεται σε τουρίστες από όλον τον κόσμο, όλων των ηλικιών, κάθε μορφωτικού και εισοδηματικού επιπέδου, με πολλά διαφορετικά ειδικά ενδιαφέροντα.
-θα είναι δυναμική, αναδεικνύοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το νησί της Ζακύνθου.
-θα διαφοροποιεί τη Ζάκυνθο από άλλους νησιωτικούς προορισμούς του Ιονίου και ευρύτερα της Μεσογείου, συμπυκνώνοντας τα στοιχεία που είναι χαρακτηριστικά για το νησί.
-θα είναι διαχρονική και ευέλικτη, θα μπορεί δηλαδή να λειτουργήσει ως «umbrella brand» για τα επιμέρους τουριστικά προϊόντα.
Τέλος, θα είναι κατάλληλη για ευρεία χρήση σε όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ που θα υλοποιήσει ο Δήμος όπως διαδικτυακή προβολή, έντυπη και ηλεκτρονική διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, παραγωγή εντύπων και χαρτών, συμμετοχή σε εκθέσεις και άλλες εκδηλώσεις και παραγωγή πινακίδων.
διαβάστε ακόμα
- Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO 22/04 | 18:46
- Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23/04 | 07:05
- Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23/04 | 07:02
- Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους 23/04 | 06:52
- Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν 23/04 | 07:03
- 4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο 23/04 | 06:55
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19/04 | 12:21
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης 20/04 | 11:54
- Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023! 21/04 | 11:03
δημοφιλέστερα
- 1 Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία 22.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 2 Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague 23.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας 22.04.2024 | ΤΑΣΕΙΣ
- 5 Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO 22.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor 23.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 7 Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών 22.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 8 Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024 23.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός 23.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ