Δήμος Αριστοτέλη: Tι προβλέπει το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής
09 Apr 2019, 09:35 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του ενέκρινε ο Δήμος Αριστοτέλη. Στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός της αποδοτικότερης προβολής του δήμου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά.
Σήμερα, ο κύριος όγκος των περιηγητών του δήμου, προέρχεται κυρίως από την Ευρώπη. Η Γερμανία αποτελεί διαχρονικά παραδοσιακή αγορά για την περιοχή, ενώ την τελευταία δεκαετία αναδείχθηκαν νέες χώρες-αγορές από τις οποίες η Ελλάδα προσελκύει σημαντικό αριθμό επισκεπτών. Οι χώρες αυτές είναι κυρίως η Ρωσία και οι γειτονικές Βαλκανικές με τις αφίξεις να αντισταθμίζουν εν μέρει την κάμψη από άλλες χώρες. Το μίγμα της πολιτικής προώθησης του προορισμού περιλαμβάνει ένα σημαντικό εύρος μέσων, όπως η προβολή μέσω κοινωνικής δικτύωσης, η συμμετοχή σε εκθέσεις και η γνωριμία και φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων. Στην κατεύθυνση αυτή, υιοθετήθηκε το νέο τουριστικό λογότυπο του Δήμου Αριστοτέλη που αναφέρεται στα πέντε στοιχεία του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου Αριστοτέλη, "γη, ύδωρ, αήρ, πυρ, αιθήρ" με τη λεκτική προτροπή "Ζήσε την πεμπτουσία σε έναν ευλογημένο τόπο" - "Live the quintessence in a blessing place".
Ειδικότερα, θα λάβουν χώρα δράσεις οι οποίες επιδιώκουν τη μετάβαση από ένα μαζικό, αδιαφοροποίητο, μονοθεματικό και χαμηλής οικονομικής απόδοσης τουριστικό-μοντέλο «Ήλιος- Θάλασσα»- σε έναν ποιοτικό, διαφοροποιημένο και πολυθεματικό, τουρισμό, με άξονες τους παγκόσμιας εμβέλειας πόλους έλξης πολιτιστικού τουρισμού, του Αγίου Όρους και των Αρχαίων Σταγείρων ως πατρίδα του μεγάλου Έλληνα φιλοσόφου Αριστοτέλη, το πολιτισμικό και ιστορικό ενδιαφέρον των οικισμών, την αξιοποίηση των τοπικών προϊόντων και της τοπικής κουζίνας και το απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό περιβάλλον σημαντικού εύρους βιοποικιλότητας.
Παράλληλα, προγραμματίζεται η ανάδειξη και προβολή του Δήμου Αριστοτέλη στη διεθνή αγορά, ως τουριστικός προορισμός 365 μέρες το χρόνο. Εξάλλου, η άμβλυνση της εποχικότητας και η αύξηση της μέσης δαπάνης ανά επισκέπτη, μέσω της προώθησης ξενοδοχειακών καταλυμάτων, υπηρεσιών και υποδομών υψηλής ποιότητας, είναι ιδιαίτερα σημαντική για το εν λόγω πρόγραμμα.
Περαιτέρω, επιδιώκεται η διεύρυνση του φάσματος των προσφερόμενων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, με την ανάπτυξη των ευκαιριών προσέλκυσης επενδυτών και πέραν των παραδοσιακών τουριστικών επενδύσεων, λαμβάνοντας υπόψη τις φυσικές, πολιτιστικές, οικονομικές και κοινωνικές ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.
Επιπροσθέτως, προγραμματίζεται η ανάδειξη των παραδοσιακών επαγγελμάτων της περιοχής, όπως είναι τα καρνάγια Ιερισσού, η μελισσοκομία, η αμπελουργία και η υφαντική, αλλά και η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας και των επιχειρήσεων του Δήμου.
Τέλος, δρομολογούνται μεταξύ άλλων η δημιουργία χώρου υποδοχής για γυναικείο θρησκευτικό τουρισμό σε συνεργασία με την Ιερά Επιστασία, η δημιουργία Γραφείου Τουρισμού και η έναρξη των ενεργειών χωροθέτησης καταδυτικών πάρκων στον τεχνητό ύφαλο της Ιερισσού και στην περιοχή της Αμμουλιανής.
διαβάστε ακόμα
- Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27/03 | 16:56
- Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης 28/03 | 07:56
- Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27/03 | 12:22
- Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού 27/03 | 07:42
- Taratsa Film Festival Larisas στη Λάρισα 27/03 | 07:44
- H ιστορία των χίπις στην Κρήτη στον γερμανικό Τύπο 22/03 | 22:04
- Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου 27/03 | 07:48
- Η Κρήτη ταξίδεψε στο Βουκουρέστι και στην Κοπεγχάγη 26/03 | 16:28
- «Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης 26/03 | 12:15
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης 26/03 | 12:19
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 5 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια 27.03.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 7 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 9 Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον"; 27.03.2024 | ΑΠΟΨΗ