Έμφαση στον ιαματικό τουρισμό δίνει το νέο πρόγραμμα προβολής της Κασσάνδρας
17 Jan 2019, 09:56 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Σοφία Κοντογιάννη
Η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Κασσάνδρας ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του 2019.
Ο βασικός στόχος του προγράμματος, είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου Κασσάνδρας, του υδροθεραπευτηρίου Λουτρών Αγίας Παρασκευής και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή, καθώς και η αύξηση της εισροής περισσότερων επισκεπτών στον Δήμο Κασσάνδρας.
Γι αυτό το λόγο, κεντρικός άξονας της τουριστικής προβολής είναι οι ιαματικές πηγές του Υδροθεραπευτηρίου Λουτρών Αγίας Παρασκευής αλλά η προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιοχής, βάσει του οποίου σχεδιάστηκε το εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών προβολής, αναλύοντας τους βασικούς άξονες σε επιμέρους ενότητες, με συγκεκριμένες δράσεις.
Ειδικότερα, προγραμματίζονται μεταξύ άλλων οι ακόλουθες δράσεις:
-Προβολή του παγωτού «Κασσάνδρα» στις σχετικές εκθέσεις.
-Δημιουργία προωθητικού υλικού για την ενημέρωση και προβολή του Δήμου Κασσάνδρας, για παράδειγμα δημιουργία εντύπων –χαρτών και θεματικών διαδρομών που αφορούν πεζοπορικές, ποδηλατικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού και δημιουργία γενικού εντύπου προβολής της Κασσάνδρας.
-Παραγωγή και προμήθεια διαφημιστικού υλικού που θα χρησιμοποιηθεί σε διαφημιστικές καταχωρήσεις.
-Τηλεοπτική κάλυψη των δραστηριοτήτων της κοινωφελούς επιχείρησης, όπως είναι το Υδροθεραπευτήριο Λουτρών Αγ. Παρασκευής, οι Περιφερειακές Πολιτιστικές
Εκδηλώσεις, το Φεστιβάλ Κασσάνδρας.
-Προβολή από ραδιοφωνικούς σταθμούς.
-Διαφημιστική καταχώριση σε ηλεκτρονικά μέσα, εφημερίδες και περιοδικά
-Διοργάνωση ενημερωτικών σεμιναρίων για τον τουρισμό, ήτοι τεχνικές πώλησης, συστήματα κρατήσεων, FNB, τεχνικές marketing τουριστικών επιχειρήσεων.
διαβάστε ακόμα
- traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός! 20/04 | 12:08
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης 20/04 | 11:54
- Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα 20/04 | 11:52
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων 19/04 | 11:34
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης 19/04 | 10:21
- Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19/04 | 07:09
- Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς 19/04 | 11:19
- Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19/04 | 07:04
- Συνάντηση Αρναουτάκη με 19 πρέσβεις | Η Κρήτη συνδυάζει την αρχαιολογική και πολιτιστική ιστορία με τις νέες υποδομές 18/04 | 13:05
δημοφιλέστερα
- 1 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ