Ψηφιακή τουριστική προβολή της Σπάρτης

17 Dec 2018, 07:47 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Ψηφιακή τουριστική προβολή της Σπάρτης

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο Δήμος Σπάρτης ενέκρινε δράσεις για την ψηφιακή προβολή του προορισμού με στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών. Πρόκειται για μία δράση η οποία αποσκοπεί στην προώθηση της Σπάρτης ως τουριστικού προορισμού, μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης ολοκληρωμένου πλάνου προβολής που περιλαμβάνει την ανάπτυξη του περιεχομένου και των εργαλείων επικοινωνίας όπως είναι τα facebook, twitter, Instagram και youtube, καθώς και στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης του τουριστικού προορισμού. Η δαπάνη για την ανωτέρω υπηρεσία συνολικά ανέρχεται στο ποσόν των 16.900 ευρώ.

** Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος, εξαλλου, ενέκρινε με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, την επανεκτύπωση 2.500 αντιτύπων του φυλλαδίου «Ο Απόλυτος Προορισμός», προκειμένου να εξυπηρετήσει τις άμεσες ανάγκες παρουσίασης και προβολής της περιοχής.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα