Αστυπάλαια: Η «πεταλούδα του Αιγαίου» ανοίγει τα τουριστικά της φτερά

11 May 2018, 09:47 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Σοφία Κοντογιάννη

Αστυπάλαια: Η «πεταλούδα του Αιγαίου» ανοίγει τα τουριστικά της φτερά

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Το σχήμα του νησιού της Αστυπάλαιας, το οποίο θυμίζει πολύ πεταλούδα που πετά μέσα στη θάλασσα, αποτέλεσε την έμπνευση για τη νέα τουριστική καμπάνια του δήμου, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα από την εταιρία Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου.

Στην παρουσίαση της νέας στρατηγικής της Αστυπάλαιας, μίλησαν μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, ο Δήμαρχος κ. Πανορμίτης Κονταράτος και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρίσ Μαρία Καμπούρη.

«Πυρήνας» της νέας καμπάνιας, η επίκτητη ενέργεια της Αστυπάλαιας

Κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, είναι η ενέργεια που εκπέμπει το νησί της Αστυπάλαιας στον επισκέπτη, μέσα από το μότο  “Astypalea. Τhe Aegean  Energy Spring”. Η επίκτητη αυτή ενέργεια, πλαισιώνεται από τους κύριους τομείς στους οποίους στηρίζεται το νησί, δηλαδή τη  γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις  δραστηριότητες στη φύση. Στόχος της καμπάνιας, είναι η ενδυνάμωση των δεσμών της Αστυπάλαιας με τους νέους, τα ζευγάρια αλλά και τις οικογένειες, ώστε να βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεών τους όταν αναζητούν προορισμό για τις διακοπές τους.

Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο ΑΕΠ της χώρας χάρη στην τουριστική ανάπτυξη, πράγμα που αποδεικνύεται, όπως είπε από το γεγονός ότι 1 στα 3 ευρώ των τουριστικών και όχι μόνο επενδύσεων γίνεται στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα ενώ ακόμα και το 50% του τέλους διανυκτέρευσης θα έχει εισπραχθεί από το Νότιο Αιγαίο.

Γαστρονομία, Πολιτισμός, Ήλιος και Θάλασσα, οι τέσσερις κύριοι μοχλοί της τουριστικής ανάπτυξης

Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε στην καμπάνια και έκανε ένα σύντομο απολογισμό των  δράσεων τουριστικής προβολής του τελευταίου διαστήματος  που περιελάμβαναν , μεταξύ άλλων, μεμονωμένες φιλοξενίες  αρκετών δημοσιογράφων, τρία group press trips με ξένους και Έλληνες  εκπροσώπους ΜΜΕ , παραγωγή περιεχόμενου  σε φωτογραφικό υλικό και θεματικά videos , ειδικές ενέργειες προβολής με influencers και ανθρώπους κύρους , στοχευμένες ενέργειες δημοσιότητας στο εξωτερικό (Volotea στη Βενετία, B2B στο Μιλάνο), καταχωρήσεις και αναφορές σε διεθνή έντυπα, αφιερώματα σε μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού καθώς και ανάδειξη του νησιού  στα ψηφιακά μέσα.

Ειδικά για την αγορά της Αμερικής η κυρία Καμπούρη εξήρε τη συμμετοχή της Αστυπάλαιας στην έκθεση στο Μαϊάμι  με τη στήριξη της Περιφέρειας   για την ενίσχυση της κρουαζιέρας. Αναφέρθηκε επίσης  στην προώθηση  του γαστρονομικού προϊόντος  του νησιού μαγειρεύοντας με διάφορους σεφ στη «Μέκκα της μαγειρικής», στο James Beard Foundation. 

Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο Πρόεδρος της MTC GROUP κ. Νότης Μαρτάκης  μίλησε για τη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό , αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν».

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα