Δήμος Βόλου: Tο σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2018

15 Dec 2017, 07:54 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

Δήμος Βόλου: Tο σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2018

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο Δήμος Βόλου ενέκρινε το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής για το 2018 το οποίο περιλαμβάνει ποικίλα προγράμματα προώθησης, δράσεις και παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του τουρισµού στην περιοχή και ενέργειες για την αναβάθµιση των παρεχόµενων υπηρεσιών.

Μεταξύ άλλων, το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής κινείται στους εξής άξονες: γενική εξωστρέφεια, προβολή µέσω εκθέσεων και συµπληρωµατικών δράσεων, ψηφιακή προβολή, θεµατική καµπάνια προορισµού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης δραστηριοτήτων βουνού.

Ειδικότερα, προτιμάται η εκθεσιακή παρουσία του δήμου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, λόγω του ότι αποτελεί έναν παραδοσιακό τρόπο προβολής, η οποία θα υποστηρίζεται από παρουσιάσεις, δράσεις γευσιγνωσίας, συνεργασίες µε τοπικά σχήµατα. Επιπρόσθετα, οι προωθητικές ενέργειες προβολής εµπεριέχουν τόσο κλασσικές µεθόδους όσο και την ηλεκτρονική διαφήµιση µέσω internet, εφόσον το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσµίως. Παράλληλα, η υποδοχή fam & press trips και η διοργάνωση συναντήσεων µε εκπροσώπους του τουριστικού συστήµατος είναι µια µέθοδος προσέγγισης αγορών που θα συνεχίσει να υλοποιείται ενώ ιδιαίτερη βάση δίνεται στην ανάδειξη των δραστηριοτήτων βουνού με πρωτεύουσα την προβολή της πεζοπορίας.

Τέλος, επιδιώκεται η αναδιαµόρφωση του µείγµατος των αγορών µε στόχο τις περιόδους εκτός καλοκαιριού, με την παράλληλη διατήρηση της υπάρχουσας δυναµικής και τη συνέχιση της προβολής του προορισµού στις αγορές των τελευταίων ετών, όπως είναι οι Βαλκανικές χώρες και το Ισραήλ από πλευράς νεοεισαχθέντων χωρών, αλλά και οι κλασσικές αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Πολωνία και η Γαλλία.

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα