Δήμος Βόλου: Tο σχέδιο τουριστικής προβολής για το 2018
15 Dec 2017, 07:54 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
TornosNews.gr
Ο Δήμος Βόλου ενέκρινε το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής για το 2018 το οποίο περιλαμβάνει ποικίλα προγράμματα προώθησης, δράσεις και παρεμβάσεις για την ανάπτυξη του τουρισµού στην περιοχή και ενέργειες για την αναβάθµιση των παρεχόµενων υπηρεσιών.
Μεταξύ άλλων, το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής κινείται στους εξής άξονες: γενική εξωστρέφεια, προβολή µέσω εκθέσεων και συµπληρωµατικών δράσεων, ψηφιακή προβολή, θεµατική καµπάνια προορισµού πεζοπορίας Pelion Routes, ως νέου προϊόντος και γενικής ανάδειξης δραστηριοτήτων βουνού.
Ειδικότερα, προτιμάται η εκθεσιακή παρουσία του δήμου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, λόγω του ότι αποτελεί έναν παραδοσιακό τρόπο προβολής, η οποία θα υποστηρίζεται από παρουσιάσεις, δράσεις γευσιγνωσίας, συνεργασίες µε τοπικά σχήµατα. Επιπρόσθετα, οι προωθητικές ενέργειες προβολής εµπεριέχουν τόσο κλασσικές µεθόδους όσο και την ηλεκτρονική διαφήµιση µέσω internet, εφόσον το διαδίκτυο αποτελεί το ισχυρότερο εργαλείο προβολής, παρουσιάζοντας παράλληλα διαρκώς αυξητικές τάσεις στο επίπεδο των χρηστών παγκοσµίως. Παράλληλα, η υποδοχή fam & press trips και η διοργάνωση συναντήσεων µε εκπροσώπους του τουριστικού συστήµατος είναι µια µέθοδος προσέγγισης αγορών που θα συνεχίσει να υλοποιείται ενώ ιδιαίτερη βάση δίνεται στην ανάδειξη των δραστηριοτήτων βουνού με πρωτεύουσα την προβολή της πεζοπορίας.
Τέλος, επιδιώκεται η αναδιαµόρφωση του µείγµατος των αγορών µε στόχο τις περιόδους εκτός καλοκαιριού, με την παράλληλη διατήρηση της υπάρχουσας δυναµικής και τη συνέχιση της προβολής του προορισµού στις αγορές των τελευταίων ετών, όπως είναι οι Βαλκανικές χώρες και το Ισραήλ από πλευράς νεοεισαχθέντων χωρών, αλλά και οι κλασσικές αγορές όπως είναι η Γερμανία, η Πολωνία και η Γαλλία.
διαβάστε ακόμα
- traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός! 20/04 | 12:08
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης 20/04 | 11:54
- Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19/04 | 14:45
- Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19/04 | 07:09
- Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα 20/04 | 11:52
- Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων 19/04 | 11:34
- Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια από την Περιφέρεια Κρήτης 19/04 | 10:21
- Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19/04 | 12:21
- Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς 19/04 | 11:19
- Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19/04 | 07:04
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 6 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 10 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ