Έρευνα αγοράς σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη

01 Dec 2017, 07:56 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

TornosNews.gr

Έρευνα αγοράς σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας απηύθυνε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την ανάθεση του έργου: «Πραγματοποίηση marketing support σε αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, με απευθείας πτήσεις».

Αντικείμενο του αναδόχου είναι τα εξής:

1)Έρευνα για τις πιθανές αγορές στόχους

Ανάλυση των αγορών και στόχευση κυρίως αεροπορικών εταιρειών που κατά τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους

2. Διαμεσολάβηση μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τις αεροπορικές εταιρείες και παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων.

Ο διαμεσολαβητής μπορεί να διαπραγματευτεί με τις αεροπορικές εταιρείες ενέργειες co-marketing με στόχο τη μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού. Επιπλέον, ο διαμεσολαβητής, θα συντονίζει τις ενέργειες co-marketing που θα σχετίζονται με την προώθηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στις αντίστοιχες χώρες με ιδιαίτερο βάρος στο direct marketing και social media σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.

Για την υλοποίηση co-marketing ενεργειών είναι σημαντικό να προηγηθεί η ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του προορισμού και η δημιουργική στρατηγική που θα οδηγήσει στην παραγωγή του ανάλογου περιεχομένου

3. Marketing Support

H υποστήριξη σε marketing ενέργειες είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική marketing των αεροπορικών εταιρειών. Ενδεικτικά, μπορούν να επιλεγούν μεταξύ των:

- Διαφήμιση στο χώρο του αεροδρομίου σε συνεργασία με την εταιρεία που διαχειρίζεται το διαφημιστικό χώρο του αεροδρομίου, προκειμένου να διαφημιστούν νέες διαδρομές, νέες αεροπορικές εταιρίες στο αεροδρόμιο για διαφήμιση συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος ή σε άλλους κατάλληλους χώρους που μπορούν να βοηθήσουν την ενημέρωση του κοινού για τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία.

- Διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα της αεροπορικής εταιρείας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού - κόστος ναύλου κλπ).

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου ορίζεται ως εξής: εντός τετραμήνου (το νωρίτερο) και πάντως όχι αργότερα των εννέα μηνών από την υπογραφή της σύμβασης. Η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 15.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να καταθέσουν την προσφορά τους σε σφραγισμένο φάκελο αυτοπροσώπως, ταχυδρομικά (με συστημένη επιστολή) ή μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών (courier), μέχρι τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου και ώρα 14:00 μ.μ. στο Τμήμα Προμηθειών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας 26ης Οκτωβρίου 64, Τ.Κ.: 54627, Θεσ/νίκη.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα