COVID-19

Ο HAPCO στο συνέδριο ICCA Mediterranean Chapter Summit

07 Feb 2014, 16:08 | HAPCO

TornosNews.gr

Ο HAPCO στο συνέδριο ICCA Mediterranean Chapter Summit

Facebook Twitter Linkedin

Στα Workshop και σε πάνελ συζητήσεων που διεξήχθησαν στην ετήσια συνάντηση των μελών του τμήματος Μεσογείου της Διεθνούς Ένωσης Συνεδρίων ICCA (International Congress and Convention Association), ICCA Mediterranean Chapter Summit, συμμετείχε αντιπροσωπεία από το Σύνδεσμο Ελλήνων οργανωτών συνεδρίων -HAPCO.  Στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη από τις 2 έως τις 4 Φεβρουαρίου, καταγράφηκε η μεγαλύτερη συμμετοχή μελών (70 σύνεδροι από 11 χώρες) από κάθε προηγούμενη.

O HAPCO, μέσω της γενικής του διευθύντριας, κυρίας Λύντιας Μαστρονικολή, συμμετείχε σε Workshop με θέμα "The impact of an Art & Architecture destination", ένα από 4 διαδραστικά workshops με θέμα "The Wisdom of the Crowds: Health conscious destination - Art & architecture destination - Pharma code - Fun destination”,  όπως επίσης και σε πάνελ συζήτησης με θέμα "The Mediterranean Summit", όπου αναπτύχθηκε η δράση των τοπικών γραφείων συνεδρίων, ελλείψει εθνικών, η δυσκολία συλλογής στατιστικών δεδομένων, εκτός της βάσης δεδομένων που διαθέτει ο ICCA στα μέλη του, καθώς και ένα σενάριο coo-petition (cooperation & competition) μεταξύ κρατών της Μεσογείου.

Μερικά από τα συμπεράσματα:

Βασικά κριτήρια που καθορίζουν την τελική επιλογή ενός Συνεδριακού προορισμού είναι η ποιότητα, το κόστος, η υπόληψη, η πρόσβαση και οι ευκολίες μετακίνησης, καθώς και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών υποδομών.

Ενώ η Μεσόγειος είναι περιοχή αντιθέσεων και πολυμορφίας, μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος, να γεφυρώσει διαφορές και να ενώσει κουλτούρες. Ανέκαθεν υπήρξε πηγής έμπνευσης και δημιουργίας για καινοτομία, κοινωνικοπολιτική αλλαγή και οικονομική εξέλιξη.

Η συνεργασία μπορεί να φέρει αξιοθαύμαστα αποτελέσματα. Λαμβάνοντας υπ’ όψην τα δυνατά και αδύναμα σημεία της κάθε περιοχής της Μεσογείου δύναται να δημιουργηθεί με τους εταίρους μία από κοινού στρατηγική marketing και branding.

Η ενσωμάτωση δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας στις διοργανώσεις μπορεί να φέρει στο προσκήνιο συμμετέχοντες περισσότερο ενεργούς και να αφήσει μια σημαντική παρακαταθήκη για την περιοχή που φιλοξένησε το γεγονός.

Οι ιδέες κινούν ανθρώπους, μέσα και πράγματα όταν δεν υπάρχει εθνική πρωτοβουλία:

το παράδειγμα του Σουηδικού Δικτύου Γραφείων Συνεδρίων που υπό την ομπρέλα του συνεργάζονται και καθοδηγούνται με χαμηλό κόστος 21 Γραφεία Συνεδρίων της σκανδιναβικής χώρας.

το παράδειγμα του Swiss Tech Convention Center, ενός συνεδριακού κέντρου με στόχο όχι τόσο την ικανοποίηση υλικοτεχνικών υποδομών, αλλά τη διάχυση ακαδημαϊκής γνώσης σε περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο.

το παράδειγμα του Γραφείου Συνεδρίων της Φλωρεντίας, που από δημόσιος φορέας μετετράπη σε κυρίως ιδιωτική επιχείρηση, ωφελώντας την επιχειρησιακή ευελιξία και ικανότητα της πόλης να προσελκύσει συνεδριακές οργανώσεις.

Η συνάντηση αυτή, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων η πρόεδρος του ICCA Mediterranean Chapter, κυρία Elif Balci Fisunoglu, αντανακλά την ανάγκη των μελών για ανταλλαγή απόψεων σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος, απεικόνιση της συνεδριακής αγοράς σε επίπεδο Μεσογείου, όπως βεβαίως και αναζήτηση λύσεων για την αντιμετώπιση των σημερινών προκλήσεων της αγοράς, που μέρα με τη μέρα αλλάζει.

 
Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα