Τουριστικά λεωφορεία και γραφεία | Παρέμβαση Μητσοτάκη για ένταξή τους στον αναπτυξιακό ζητεί η ΓΕΠΟΕΤ
21 Jan 2022, 10:27 | ΓΕΠΟΕΤ
TornosNews.gr
Την παρέμβαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την επίλυση αδικιών και στρεβλώσεων που καταγράφονται στον υπό συζήτηση νέο αναπτυξιακού νόμο ζητά με επιστολή της η Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ). Ειδικότερα, η Ομοσπονδία διαμαρτύρεται για τον αποκλεισμό των επιχειρήσεων τουριστικών λεωφορείων –με ΚΑΔ 49.39- αλλά και των τουριστικών γραφείων –με ΚΑΔ 79.11- από τον νέο αναπτυξιακό νόμο διερωτώμενη για το λόγο που εξαιρέθηκαν από αυτόν.
Όπως σημειώνει η ΓΕΠΟΕΤ στην επιστολή της προς τον πρόεδρο της κυβέρνησης : «Οι επιχειρήσεις μας αποτελούν βασικό και αναπόσπαστο κρίκο της τουριστικής αλυσίδας και συνεπεία της δεκαετούς οικονομικής και υγειονομικής κρίσης οι επενδύσεις μας όλο αυτό το διάστημα εμφάνισαν σημαντική υστέρηση. Έχουμε υποστεί σημαντική μείωση της αξίας των παγίων μας, ο στόλος των τουριστικών λεωφορείων της χώρας που κάποτε πρωτοστατούσε στην ΕΕ πλέον είναι γερασμένος, ξεπερασμένος και περιβαλλοντικά επιζήμιος.
Χωρίς στήριξη από την Πολιτεία αδυνατούμε να αναβαθμίσουμε τις επιχειρήσεις μας ώστε να ανταποκριθούμε στις όλο και αυξανόμενες απαιτήσεις των ξένων επισκεπτών μας που ζητούν υψηλότερες και πιο ποιοτικές τουριστικές υπηρεσίες. Αν όχι ο κλάδος των τουριστικών μεταφορών τότε ποιος θα έπρεπε να έχει προτεραιότητα στην στήριξη των επενδυτικών του σχεδίων και της λειτουργίας του που αποτελεί τον καθρέφτη της χώρας και την πρώτη εικόνα που αντικρίζουν οι πελάτες μας μόλις αποβιβαστούν από το αεροπλάνο;».
Καταλήγοντας, η Ομοσπονδία τονίζει: «Κύριε Πρωθυπουργέ, ζητούμε να δοθούν κίνητρα για την αντικατάσταση του στόλου των τουριστικών λεωφορείων όπως έχουν απλόχερα δοθεί σε ανταγωνιστικούς των τουριστικών λεωφορείων κλάδους και να ενταχθούν οι ΚΑΔ 49.39 και 79.11 στον νέο αναπτυξιακό νόμο, στο ΕΣΠΑ της νέας προγραμματικής περιόδου αλλά και σε όλα τα αναμενόμενα προγράμματα στήριξης των επιχειρήσεων, καθώς ο κύκλος εργασιών μας τόσο το 2020 όσο και το 2021 εμφάνισε τεράστια υστέρηση σε σχέση με το 2019 και ουσιαστικά υπολειτουργούμε».
διαβάστε ακόμα
- Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης 22/03 | 07:13
- Προβολή των αεροδρομίων της Κρήτης στην έκθεση CONNECT 2024 στο Τορίνο 12/02 | 14:13
- “Green Tourism Festival” για τον Αειφόρο Τουρισμό & την Προστασία του Περιβάλλοντος των Χανίων 09/08 | 11:38
- ΓΕΠΟΕΤ | Ικανοποίηση για τους χώρους στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων στην Αθήνα 15/06 | 12:34
- Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην ΓΕΠΟΕΤ 21/03 | 10:49
δημοφιλέστερα
- 1 Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI 29.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 5 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 6 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ