FedHATTA: Αξιοποίηση των τουριστικών λεωφορείων για την αποσυμφόρηση των ΜΜΜ
20 Aug 2020, 17:29 | FEDHATTA
TornosNews.gr
Η αξιοποίηση του στόλου των τουριστικών λεωφορείων για τις έκτακτες ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών που έχουν προκύψει από την ανάγκη αποσυμφόρησης των ΜΜΜ και όχι την προμήθεια μεταχειρισμένων λεωφορείων με leasing καθώς και η κατάργηση του μονοπωλίου του ΚΤΕΛ στις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα για την κάλυψη συγκοινωνιακού έργου, είναι δύο από τις προτάσεις/ διεκδικήσεις που κατέθεσε η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA) στα αρμόδια Υπουργεία Μεταφορών και Υποδομών και Τουρισμού σε συνέχεια των εξαγγελιών της Πολιτείας για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών.
Ο κλάδος των τουριστικών γραφείων και λεωφορείων έχει πληγεί, πλήττεται και δυστυχώς θα εξακολουθήσει να πλήττεται από την υγειονομική και οικονομική κρίση.
"Δεδομένου ότι τα τουριστικά λεωφορεία ΔΧ δεν πρόκειται να εργαστούν καθ΄όλη τη διάρκεια της κρίσης (την περίοδο δηλαδή που υπάρχει επείγουσα ανάγκη ενίσχυσης του στόλου των ΜΜΜ για την αποσυμφόρησή τους), θεωρούμε ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα υπάρχοντα τουριστικά ΔΧ λεωφορεία (τα οποία πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις) για τις ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών", επισημαίνει η FedHATTA.
Όπως εξηγεί η Ομοσπονδία, με τον τρόπο αυτό, το Δημόσιο θα εξοικονομήσει πόρους με πολλαπλά οφέλη για την οικονομία και το κοινωνικό σύνολο (δεν θα χρειαστεί να προμηθευτεί με leasing 300 μεταχειρισμένα λεωφορεία), θα στηριχθεί η απασχόληση και θα δοθεί εργασία τους επαγγελματίες οδηγούς τουρ. λεωφορείων που είναι σε αναστολή (επομένως δεν θα τους ενισχύει το Κράτος), θα τονωθεί ένας ολόκληρος κλάδος εργοδοτών, αυταπασχολούμενων και εργαζομένων, κ.α.
Αντίθετα εάν προχωρήσουν οι εξαγγελίες για προμήθεια των 300 λεωφορείων 10ετίας με leasing, η οποία προφανώς θα γίνει από μία εταιρεία μετά από διαγωνισμό, θα ωφεληθεί μόνο η συγκριμένη εταιρεία, το Κράτος θα πρέπει να καταβάλει το τίμημα του leasing και βέβαια θα πρέπει να προσλάβει επιπλέον προσωπικό για τον χειρισμό των λεωφορείων. Αντίστοιχα, αν προχωρήσει η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το γεγονός αποτελεί καταφανής μονομερή και μονοπωλιακή υποστήριξη στην Ανώνυμη Εταιρεία των ΚΤΕΛ, αγνοώντας τα τουριστικά λεωφορεία.
«Γιατί θα πρέπει η χώρα μας να μισθώσει 503 μεταχειρισμένα λεωφορεία (300 με leasing +203 από τις ΚΤΕΛ ΑΕ) για να αντιμετωπίσει τις κατεπείγουσες ανάγκες αποσυμφόρησης των ΜΜΜ και να μην χρησιμοποιήσει τα ήδη υπάρχοντα λεωφορεία που δυστυχώς είναι χωρίς έργο; Τι θα γίνουν αυτά τα λεωφορεία όταν πια δεν θα τα χρειάζεται το δημόσιο;», αναρωτιέται ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Λ. Τσιλίδης.
Παράλληλα η Ομοσπονδία προτείνει να λειτουργεί μόνο το βράδυ η λεωφορειακή γραμμή του ΟΑΣΑ «Χ95: Σύνταγμα - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» με αφετηρία στην οδό Όθωνος της πλατείας Συντάγματος, αφού κατά τη διάρκεια της ημέρας το κοινό εξυπηρετείται με το Μετρό/ Προαστιακό.
Έτσι τα οχήματα της γραμμής που είναι μάλιστα και διπλά θα είναι διαθέσιμα για να χρησιμοποιηθούν για την αποσυμφόρηση των λεωφορείων άλλων γραμμών.
Με τον τρόπο αυτό θα αντιμετωπιστούν οι επείγουσες ανάγκες των αστικών συγκοινωνιών σε οχήματα, θα λυθεί το χρόνιο πρόβλημα της εξυπηρέτησης της τουριστικής κίνησης στο κέντρο και βέβαια θα αποσυμφορηθεί το Σύνταγμα αφού η στάση για αποεπιβίβαση και η διέλευση των τουριστικών λεωφορείων θα γίνεται κυκλικά από την Οθωνος. Άλλωστε με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνονται και οι στόχοι του Δήμου Αθηναίων, όπως έχουν περιγράφει στον «Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας».
Τέλος η Ομοσπονδία εξακολουθεί να ζητά την κατάργηση της απαράδεκτης ρύθμισης της ηλικίας απόσυρσης των τουριστικών λεωφορείων στο πρότυπο όλων των υπολοίπων κρατών μελών της ΕΕ.
διαβάστε ακόμα
- Γενική Συνέλευση ΗΑΤΤΑ | Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην πρώτη γραμμή για την ανάπτυξη του Ελληνικού τουρισμού 27/03 | 12:27
- FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες 21/03 | 11:37
- FedHATTA: Νέες προοπτικές στη στρατηγική αγορά της Κίνας με τη νέα απευθείας πτήση Σανγκάη – Αθήνα 15/03 | 12:37
- FedHATTA: Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου 07/03 | 12:14
- FedHATTA: Συνάντηση με την Πρέσβη της Λιθουανίας για την ενίσχυση των τουριστικών ροών 20/02 | 11:29
- Η FedHATTA στο Ελληνοτουρκικό Φόρουμ της Κωνσταντινούπολης – Στο επίκεντρο η βίζα για τους Τούρκους ταξιδιώτες 13/02 | 12:32
- FedHATTA/ HATTA: Τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία ανοίγουν νέες προοπτικές στην Ινδική αγορά 07/02 | 14:04
- Δυναμική παρουσία των HATTA/ FedHATTA στην έκθεση FITUR της Μαδρίτης 23/01 | 13:37
- Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Λεωφορείων Κρήτης | Εξομοίωση τελών κυκλοφορίας με τα ΚΤΕΛ 23/01 | 11:29
- FedHATTA: Συνάντηση με τον Υπουργό Εργασίας για ζητήματα των τουριστικών γραφείων 29/12 | 15:23
δημοφιλέστερα
- 1 Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων 27.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Ξενοδοχείο Akkadian | Το Νέο Gay Only Hotel στη Μύκονο 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία 28.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Lidl Voyages: Οι Γάλλοι δεν επιλέγουν πια διακοπές βάσει προορισμού αλλά βάσει τιμής – Γιατί η Ελλάδα είναι δημοφιλής 27.03.2024 | TOUR OPERATORS
- 6 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 7 Βρετανικός τουρισμός: Έντονη τάση για διακοπές εκτός σεζόν – Διπλάσιο ενδιαφέρον για Κω αυτό το καλοκαίρι 27.03.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 8 C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023 27.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο 27.03.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 Οι Αμερικανοί πάλι οι μεγαλύτεροι επενδυτές στη Γαλλία 28.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ