Η γαστρονομία της Καλαμάτας στο πρόγραμμα Gastronomy & Wine Tourism

25 Jun 2019, 12:25 | FEDHATTA

TornosNews.gr

Η γαστρονομία της Καλαμάτας στο πρόγραμμα Gastronomy & Wine Tourism

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού- FedHATTA συμμετείχε στην πρώτη δημόσια παρουσίαση του προγράμματος Gastronomy & Wine Tourism, στο οποίο πρωταγωνιστούν οι Γαστρονομικές Κοινότητες της χώρας, με πρώτη  την Γαστρονομική Κοινότητα της Καλαμάτας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19-6-2019 στο Yolenis Greek Gastronomy Center.

To πρόγραμμα αποτελεί την εφαρμογή στην πράξη του βιβλίου “Γαστρονομικές κοινότητες-γαστρονομικοί προορισμοί – εγχειρίδιο δράσης” στο οποίο ο Γιώργος Πίττας μιλά για την ανάγκη  οι νέοι επαγγελματίες κάθε τόπου που δραστηριοποιούνται γύρω από τη γαστρονομία να συνεργαστούν και να οργανωθούν  προκειμένου να αξιοποιήσουν το σύνολο των γαστρονομικών πόρων του τόπου τους, μετατρέποντάς τον  σε γαστρονομικό προορισμό.

Εκτός της παρουσίασης των προϊόντων από 20 δυναμικούς παραγωγούς της Καλαμάτας, και της απόλαυσης των τοπικών εδεσμάτων που προετοιμάστηκαν από Καλαματιανούς σεφ και μαγείρους, οι προσκαλεσμένοι είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν, τον έντυπο οδηγό και τον ψηφιακό http://www.greekgastronomyguide.gr/kalamata-messinia/, εργαλεία που παρουσιάζουν και αναδεικνύουν τον γαστρονομικό πλούτο της περιοχής,  διακεκριμμένους επαγγελματίες και οτιδήποτε σχετικό ενδιαφέρει τους επισκέπτες της περιοχής. Η παρουσίαση της Γαστρονομικής Κοινότητας της Καλαμάτας θα διαρκέσει μέχρι τις 3-7-2019 στην διάρκεια των οποίων γίνονται γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων και θα σερβίρονται στο εστιατόριο του Υοleni’s  εδέσματα της περιοχής.

Ο πρόεδρος της FedHATTA κος Λύσανδρος Τσιλίδης δήλωσε: «Στηρίζουμε πάντα τις πρωτοβουλίες που προωθούν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, και αυτή είναι μια άριστη ευκαιρία να γίνουν γνωστά τα χαρακτηριστικά ενός ιδιαίτερου τόπου της Ελλάδας. Για τον λόγο αυτό προωθούμε την πρωτοβουλία και στα roadshow που διοργανώνουμε με την North Events στις πολιτείες των ΗΠΑ, αλλά και σε διεθνή τουριστικά γραφεία μέσω των φορέων τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει πολύ ενδιαφέροντα τουριστικά γεγονότα, όπως τους δρόμους του λαδιού, του κρασιού, της φέτας – στην ουσία αξιοποιείται η τοπική ταυτότητα, ώστε να προσφερθούν ταξίδια εμπειρίας. Το ΔΩΔΕΚΑ έχει αγκαλιάσει τις προσπάθειες αυτές και τις προβάλλει μέσα από το dodekatravel.gr».

 
Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα