Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης

16 Apr 2025, 20:23 | ΕΟΤ

TornosNews.gr

Τουρισμός περιπέτειας: Η Ελλάδα κερδίζει τους Βρετανούς ταξιδιώτες της δράσης

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους
  • Δυναμική παρουσία του ΕΟΤ στο Media Workshop του Adventure Travel Networking

Με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως βιώσιμου προορισμού περιπέτειας και την προσέλκυση ταξιδιωτών με περιβαλλοντικές και κοινωνικές ευαισθησίες, το Γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας συμμετείχε ως Destination Partner στην ετήσια διοργάνωση Media Workshop του Adventure Travel Networking (ATN), που πραγματοποιήθηκε στις 8 Απριλίου 2025 στο Λονδίνο.

Ο τουρισμός περιπέτειας στο προσκήνιο

Ο οργανισμός Adventure Travel Networking (ATN) αποτελεί έναν από τους πιο αναγνωρισμένους φορείς παγκοσμίως στην προώθηση βιωματικών ταξιδιών με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης “ATN Media Meetup”, η Ελλάδα παρουσιάστηκε δίπλα σε άλλους κορυφαίους προορισμούς του τουρισμού περιπέτειας, όπως το Περού, η Ιορδανία και η περιοχή Aosta Valley της Ιταλίας.

Συμμετοχή κορυφαίων Tour Operators και Μέσων

Η διοργάνωση συγκέντρωσε 20 εξειδικευμένους Tour Operators, μεταξύ των οποίων οι Exodus, Explore, Intrepid Travel, SwimTrek και Fred Olsen Travel, καθώς και 30 εκπροσώπους κορυφαίων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του είδους, όπως τα National Geographic Traveller, BBC Travel, Adventure.com, Telegraph Travel, Condé Nast, The Times και Wanderlust.

Ελλάδα: Προορισμός μοναδικών εμπειριών

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης σε πάνελ, που συντόνισε ο Jono Vernon-Powell της Worldwide Travel, η Προϊσταμένη του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας κα Ελένη Σκαρβέλη υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της τοποθέτησης της Ελλάδας ως προορισμού αυθεντικών, πολυθεματικών εμπειριών. Όπως ανέφερε, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην προβολή λιγότερο γνωστών περιοχών, όπως ο Βόλος – Πήλιο, η Ήπειρος και τα Ζαγοροχώρια, οι οποίες προσφέρονται για "off the beaten track" εμπειρίες, ιδανικές για ένα κοινό που αναζητά αυθεντικότητα, φυσιολατρία και βιώσιμες πρακτικές.

Στόχος η γεωγραφική και χρονική διασπορά του τουρισμού

Η τοποθέτηση της κας Σκαρβέλη ανέδειξε τη σημασία της ισόρροπης ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού, τόσο γεωγραφικά όσο και χρονικά. Στο πλαίσιο αυτό, η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, ενταγμένη στην εθνική πολιτική για την ανάδειξη της Ελλάδας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού σε περιβαλλοντικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.

Θετικά αποτελέσματα και ισχυρό βρετανικό ενδιαφέρον

Η προσέγγιση αυτή φαίνεται ήδη να αποδίδει, με εντυπωσιακή αύξηση των αφίξεων από το Ηνωμένο Βασίλειο κατά 88,5% τον Νοέμβριο του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους. Το γεγονός επιβεβαιώνει τη δυναμική της ελληνικής παρουσίας στη βρετανική αγορά και το αυξανόμενο ενδιαφέρον για νέες μορφές τουρισμού.

Διερεύνηση συνεργασιών και σχεδιασμός fam trips

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με συνάντηση δικτύωσης (networking), κατά την οποία η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ κα Άντζελα Τζίφα συγκέντρωσε πλήθος προτάσεων και ιδεών για τη διοργάνωση μελλοντικών fam trips στην Ελλάδα, με σκοπό την περαιτέρω προβολή της τουριστικής ποικιλομορφίας της χώρας.

Facebook Twitter Linkedin
Vavoulas.com

Φιλοξενία με Αξία για όλους

δημοφιλέστερα