Ο ΕΟΤ στο UEFA Euro 2024 με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια στη Γερμανία
11 Jul 2024, 16:39 | ΕΟΤ
TornosNews.gr
Μεγάλη επιτυχία καταγράφει η υπαίθρια ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια (DOOH - Digital Out-of-Home) του ΕΟΤ κατά τη διάρκεια του UEFA Euro 2024 στη Γερμανία. Καθώς πλησιάζουμε την κορύφωση της διοργάνωσης με τον τελικό αγώνα, η Ελλάδα συνεχίζει να είναι παρούσα στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Ευρώπης, καταφέρνοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις χιλιάδων επισκεπτών καθημερινά, αναφέρει ο ΕΟΤ.
Η καμπάνια, η οποία ξεκίνησε στις 12 Ιουνίου και θα διαρκέσει έως τις 14 Ιουλίου 2024, υπό το σύνθημα "Greece: A life-changing experience", περιλαμβάνει την προβολή εντυπωσιακού διαφημιστικού spot σε 7.434 ψηφιακές οθόνες σε πέντε από τις δέκα γερμανικές πόλεις που φιλοξενούν τους ποδοσφαιρικούς αγώνες και παράλληλα συνδυάζουν αυξημένο αριθμό πτήσεων προς τη χώρα μας: Βερολίνο, Μόναχο, Αμβούργο, Φρανκφούρτη και Ντίσελντορφ.
Με περίπου 2,7 εκατομμύρια επισκέπτες να παρακολουθούν τους 51 αγώνες σε γήπεδα, και άλλα 7 εκατομμύρια φιλάθλους να συγκεντρώνονται στους διάφορους χώρους, ο ΕΟΤ αξιοποίησε την ευκαιρία του σημαντικού αυτού αθλητικού γεγονότος για την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού σε εμπορικά καταστήματα, μέσα μαζικής μεταφοράς, ξενοδοχεία και γραφεία στις συγκεκριμένες πόλεις. Η καμπάνια είχε σαν στόχο να προβάλλει την εμπειρία της επίσκεψης στην Ελλάδα και να εμπνεύσει το κοινό να ανακαλύψει τη μοναδικότητα, τη γοητεία και τη ζεστή φιλοξενία της χώρας.
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Για έναν ολόκληρο μήνα η καρδιά της ποδοσφαιρικής Ευρώπης χτυπάει στα γήπεδα της Γερμανίας, στο μεγαλύτερο αθλητικό ραντεβού της τετραετίας στην Ευρώπη. Είμαστε υπερήφανοι για την υπαίθρια ψηφιακή καμπάνια μας κατά τη διάρκεια του UEFA Euro 2024. Μέσω αυτής η Ελλάδα καταφέρνει να αναδειχθεί στον παγκόσμιο χάρτη του τουρισμού και να προσελκύσει ακόμη περισσότερους επισκέπτες, ενισχύοντας την εικόνα της ως ένας από τους πιο γοητευτικούς προορισμούς στον κόσμο».
διαβάστε ακόμα
-
O εναλλακτικός τουρισμός στην Ελλάδα | Παρουσίαση στη Βρετανική αγορά 17/07 | 11:20
-
Η γαλλική Transavia επενδύει στη Θεσσαλονίκη και κατά τη χειμερινή περίοδο 16/07 | 14:10
-
H Πέλλα και η γαστρονομία της στο Kitchen TV 16/07 | 14:05
-
Αναστολή λειτουργίας του ΕΟΤ Ρωσίας - Προβολή στις ΗΠΑ μέσω τηλεοπτικής σειράς 15/07 | 09:35
-
ΕΟΤ Γαλλίας: Δημοφιλή γαλλικά ΜΜΕ σε Αττική και Λέσβο 11/07 | 15:37
-
Αφιέρωμα στη Σαντορίνη από το γαλλικό περιοδικό Désirs de Voyages 10/07 | 10:36
-
Άντζελα Γκερέκου | Η Ελλάδα στο σταυροδρόμι της βιωσιμότητας και της καινοτομίας 10/07 | 10:30
-
ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό (video) 09/07 | 11:56
-
Το GEO Γαλλίας ανακαλύπτει και αποθεώνει τα νησιά του Αιγαίου 08/07 | 17:21
-
Δημοσιογράφοι από τη Σουηδία εξερευνούν την αυθεντική Σαντορίνη 08/07 | 10:31
δημοφιλέστερα
- 1 Επετειακή Συνάντηση Εφέδρων Καταδρομέων στη Χίο: Ενίσχυση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού 20.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 ΚΥΑ: 6 κριτήρια για να είναι μια περιοχή Πρότυπος Τουριστικός Προορισμός Ολοκληρωμένης Διαχείρισης 20.07.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Sky Express: Νέα χειμερινή σύνδεση Θεσσαλονίκη - Ντίσελντορφ 20.07.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 4 Eurocontrol: Η θερινή εβδομάδα με το ρεκόρ επιβατικής κίνησης στα Ελληνικά αεροδρόμια από το 2019 20.07.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Bρετανικός τουρισμός 2025 | Μείωση τιμών στην Κρήτη, αύξηση σε Ρόδο, Κω και Κέρκυρα - Έρευνα Post Office και TUI 19.07.2025 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Fraport | Διεθνής επιβατική κίνηση Ιουνίου: Ανεβαίνουν Θεσσαλονίκη & Ιόνιo – “Προσγείωση” στο Αιγαίο 12.07.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Η Mayor συστήνει το Cabo, το δεύτερο 5* resort στην Κέρκυρα μέσα σε έναν μήνα 18.07.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 8 Χαλαρώνει η χορήγηση βίζας Σένγκεν σε Τούρκους 19.07.2025 | ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- 9 meteo | Ισχυρό κύμα καύσωνα στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια 19.07.2025 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Βαρκελώνη: Περιορισμός της κρουαζιέρας για την αντιμετώπιση του υπερτουρισμού 20.07.2025 | ΔΙΕΘΝΗ