«Sunshine Discount»: Η νέα δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean για την προσέλκυση Ευρωπαίων τουριστών

11 May 2021, 13:18 | ΕΟΤ

TornosNews.gr

«Sunshine Discount»: Η νέα δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean για την προσέλκυση Ευρωπαίων τουριστών

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Στο φιλόδοξο στόχο της προσέλκυσης όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μας σε μια χρονιά όπου τα «σκαμπανεβάσματα» είναι αναμενόμενα, εστιάζει η νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount» η οποία υλοποιήθηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean.

Η καμπάνια παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν ο γ.γ. του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης και η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, κ. Mαρίνα Σπυριδάκη.

Το δυναμικό περιεχόμενό της απευθύνεται σε 10 Ευρωπαϊκές χώρες, στοχεύει στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις κρατήσεις last minute και σκοπό έχει να πείσει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους που θέλουν να ταξιδέψουν να επισκεφθούν την Ελλάδα για να απολαύσουν το ζεστό καιρό και τις διαφορετικές εμπειρίες που προσφέρει καλύπτοντας όλα τα γούστα.

Η καμπάνια «τρέχει» ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων (ιδίως από τη Γερμανία και τη Γαλλία) και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελληνικό καλοκαίρι αλλά και, αργότερα, τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break.

Περιλαμβάνει βίντεο και δυναμικά μπάνερ, τα οποία παρουσιάζουν την θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη συγκρίνοντάς την σε πραγματικό χρόνο με τη θερμοκρασία στη χώρα μας. Από τη σύγκριση αυτή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Συγκεκριμένα, οι ταξιδιώτες θα παραπέμπονται στο site της Aegean όπου θα κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους. 

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας, έξι ξένοι influencer θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα, «με εγγύηση τον hot καιρό των ελληνικών προορισμών», όπως αναφέρεται στη καμπάνια.

Η καμπάνια «κουμπώνει» στο πλάνο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό, υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης τονίζοντας ότι η Aegean είναι εταίρος στην προσπάθεια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού.

Επιπλέον, εξέφρασε την εκτίμηση ότι η καμπάνια θα πάει καλά παρά τα σκαμπανεβάσματα που αναμένονται αυτή τη σεζόν, καθώς ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που θα επικρατήσουν φέτος στα ταξίδια αλλά και στη στρατηγική του ΕΟΤ: στο απρογραμμάτιστο ταξίδι της τελευταίας στιγμής, στην απόφαση για μακροχρόνιες καμπάνιες και στο οτι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες ταξιδιωτών.

Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προσαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται οτι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά.

Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεων ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των ταξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις ενώ το Digital Green Certificate και η πρόοδος των εμβολιασμών θα συμβάλλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη.

Όσον αφορά τις χώρες εκτός ΕΕ, ο κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι η Ελλάδα προχωρά σε ενέργειες και διμερείς συμφωνίες για την εισροή επισκεπτών από αυτές, όπως η έγκριση του ρωσικού εμβολίου. Τέλος, εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το 2021 θα είναι μια καλύτερη χρονιά και εάν τα έσοδα διπλασιαστούν σε σχέση με το 20% των εσόδων του 2019 που επιτεύχθηκαν το 2020, τότε θα μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. 

Ο ΕΟΤ φέτος υλοποιεί το μεγαλύτερο σχέδιο προβολής στην Ελλάδα την τελευταία 10ετία. Πάνω από 22 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν το 2021 σε ενέργειες προβολής, εκ των οποίων το 50% αντιστοιχεί σε συνδιαφήμιση και το 50% σε καθαρή προβολή στο εξωτερικό.

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα