Ξεκίνησαν οι δράσεις του EOT για την προβολή της Χαλκιδικής στις διεθνείς αγορές
26 Jul 2019, 09:35 | ΕΟΤ
TornosNews.gr
Τις πρώτες δράσεις για τη στήριξη της Χαλκιδικής ως τουριστικού προορισμού στις αγορές του εξωτερικού μετά την κακοκαιρία που την έπληξε, υλοποιεί ήδη ο ΕΟΤ σε συνέχεια των αποφάσεων που λήφθηκαν στην ευρεία σύσκεψη του υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη και του υφυπουργού κ. Μάνου Κόνσολα με τον Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνο Τσέγα, τον πρόεδρο Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιο και υπηρεσιακούς παράγοντες, που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Στο πλαίσιο αυτό, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από τις 17 Ιουλίου ειδική καμπάνια στην Ρώμη και το Μιλάνο, διάρκειας δύο μηνών, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία, την οποία συντονίζει η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας.
Παράλληλα, τις προσεχείς εβδομάδες οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού, σε συνεργασία με την τοπική Ένωση Ξενοδόχων, διοργανώνουν ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) για την περαιτέρω παρουσία της Χαλκιδικής στα διεθνή ΜΜΕ και την αποκατάσταση της εικόνας της.
Ειδικότερα:
• Η Υπηρεσία ΕΟΤ Ρωσίας οργανώνει από τις 26 έως τις 29 Ιουλίου fam trip για την Oksana Kalnina, συντάκτρια της Komsomolskaya Pravda (kp.ru) με περισσότερους από 10 εκατ. αναγνώστες και την Elena Miagkova, συντάκτρια του Συνδέσμου T.O και Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας ATOR (atorus.ru).
• Από τις 2 έως τις 7 Αυγούστου την περιοχή θα επισκεφθούν, επίσης, δύο πολύ σημαντικές influencers, ένας φωτογράφος και ένας videographer από την Πολωνία, σε ταξίδι εξοικείωσης που οργανώνει η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας. Πρόκειται για την Aga Stachurska, υποψήφια το 2018 στην κατηγορία «Lifestyle» σε ψηφοφορία για τους «Influncers of the Year 2018» του περιοδικού «Joy», την travel blogger Jessica Jersey, με υψηλή αποδοχή και εμπιστοσύνη από το κοινό, τον φωτογράφο Paweł Adamko και τον videographer και παραγωγό Marek Kozicki. Σκοπός του ταξιδιού είναι η παραγωγή φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού που θα παρουσιάζει την ελκυστικότητα της Χαλκιδικής, σύντομων video spots (διάρκειας 60'') και drone footage από σημεία της περιοχής, καθώς και υλικού για το κανάλι της J. Jersey στο Youtube με τη συμμετοχή της A. Stachurska.
• Εξάλλου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, με αρμοδιότητα και στην Ουγγαρία, υλοποιεί από τις 2 έως τις 5 Αυγούστου press trip στην Χαλκιδική με τη συμμετοχή των Ούγγρων δημοσιογράφων Zsolt Sandor από το εξαιρετικά δημοφιλές site ποικίλης ύλης «Origo» (origo.hu) με 524.000 αναγνώστες ημερησίως και 2,3 εκατ. μηνιαίως και Tamas Fencsik από το περιοδικό «Nlcafe» (nlcafe.hu) με 434.000 αναγνώστες καθημερινώς και περίπου 2 εκατ. μηνιαίως.
Επίσης, από τον Αύγουστο η ενισχυμένη τουριστική προβολή της Χαλκιδικής θα περιληφθεί στο μηνιαίο ενημερωτικό newsletter του ΕΟΤ με 20.000 αποδέκτες, στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προώθηση της Ελλάδας σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ μέσω του δικτύου OATH-VerizonMedia και στο ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού σε ΜΜΕ των αγορών της αρμοδιότητάς τους, που θα διαρκέσει έως το τέλος του έτους.
διαβάστε ακόμα
- Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα 19/04 | 07:10
- Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα 18/04 | 12:17
- Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού 17/04 | 11:43
- Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη για 5 τουριστικούς πράκτορες από τη Νότια Αφρική 08/04 | 07:12
- ΕΟΤ | Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή της Ελλάδας στην Ιαπωνία 04/04 | 07:49
- Διοργανώσεις αθλητικού τουρισμού με την υποστήριξη του ΕΟΤ 04/04 | 14:23
- O EOT στην έκθεση IMTM στο Τελ Αβίβ 03/04 | 23:19
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή της Αθήνας στο Γαλλικό περιοδικό «Destination Grèce» 01/04 | 13:29
- Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη 28/03 | 07:59
- Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη 29/03 | 07:01
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 6 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ