ΕΟΤ: 186.000 ευρώ για καμπάνια μέσω του SKYSCANNER
15 Jun 2019, 23:14 | ΕΟΤ
TornosNews.gr
Τη διάθεση του ποσού 186.000€, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, ενέκρινε ο ΕΟΤ για πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές διαδικτυακό μέσο SKYSCANNER. Στόχος, όπως αναφέρεται στην απόφαση, η ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το Β’ εξάμηνο έτους 2019.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
Δημιουργία “Branded store” αφιερωμένου στην Ελλάδα, ένα για κάθε αγορά στην οποία θα υλοποιηθεί η καμπάνια (4 στο σύνολο).
Δημιουργία άρθρων ταξιδιωτικού περιεχομένου (content articles) για την Ελλάδα, στοχεύοντας τους χρήστες στο στάδιο “Dreaming” του κύκλου ταξιδιού (12 στο σύνολο).
Δημιουργία άρθρων με προσφορές (deals articles) για την Ελλάδα, στοχεύοντας τους χρήστες στο στάδιο “Booking” του κύκλου ταξιδιού (8 στο σύνολο).
Διαφημιστική παρουσία της Ελλάδας σε Newsletters που θα αποσταλούν σε όλες τις αγορές (20 στο σύνολο).
Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 11,2 εκατομμύρια impressions στα banners και homepage tile banners και 10.050 clicks στα native inline banners.
Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Σουηδία & Νορβηγία
Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουνίου - Οκτωβρίου 2019.
Η καμπάνια θα στοχεύσει στην αύξηση των αναζητήσεων και των κρατήσεων για την Ελλάδα προσελκύοντας χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, αλλά και την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας (brand image) προβάλλοντας δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν οι επισκέπτες στην Ελλάδα αλλά και την πολιτιστική της κληρονομιά.
διαβάστε ακόμα
- Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα 19/04 | 07:10
- Fam trip Κινέζων τουριστικών πρακτόρων για τη νέα απευθείας πτήση Σαγκάη-Αθήνα 18/04 | 12:17
- Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού 17/04 | 11:43
- Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη για 5 τουριστικούς πράκτορες από τη Νότια Αφρική 08/04 | 07:12
- ΕΟΤ | Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή της Ελλάδας στην Ιαπωνία 04/04 | 07:49
- Διοργανώσεις αθλητικού τουρισμού με την υποστήριξη του ΕΟΤ 04/04 | 14:23
- O EOT στην έκθεση IMTM στο Τελ Αβίβ 03/04 | 23:19
- Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή της Αθήνας στο Γαλλικό περιοδικό «Destination Grèce» 01/04 | 13:29
- Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη 28/03 | 07:59
- Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη 29/03 | 07:01
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 3 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ
- 5 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 6 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 9 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΟΞ
- 10 Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό στοχεύοντας στη βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ