ΕΟΤ: 186.000 ευρώ για καμπάνια μέσω του SKYSCANNER

15 Jun 2019, 23:14 | ΕΟΤ

TornosNews.gr

ΕΟΤ: 186.000 ευρώ για καμπάνια μέσω του SKYSCANNER

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Τη διάθεση του ποσού 186.000€, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, ενέκρινε ο ΕΟΤ για πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές διαδικτυακό μέσο SKYSCANNER. Στόχος, όπως αναφέρεται στην απόφαση, η ενίσχυση της τουριστικής κίνησης κατά το Β’ εξάμηνο έτους 2019.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

 Δημιουργία “Branded store” αφιερωμένου στην Ελλάδα, ένα για κάθε αγορά στην οποία θα υλοποιηθεί η καμπάνια (4 στο σύνολο).

 Δημιουργία άρθρων ταξιδιωτικού περιεχομένου (content articles) για την Ελλάδα, στοχεύοντας τους χρήστες στο στάδιο “Dreaming” του κύκλου ταξιδιού (12 στο σύνολο).

 Δημιουργία άρθρων με προσφορές (deals articles) για την Ελλάδα, στοχεύοντας τους χρήστες στο στάδιο “Booking” του κύκλου ταξιδιού (8 στο σύνολο).

 Διαφημιστική παρουσία της Ελλάδας σε Newsletters που θα αποσταλούν σε όλες τις αγορές (20 στο σύνολο).

Σκοπός της καμπάνιας είναι να αποφέρει κατ’ εκτίμηση 11,2 εκατομμύρια impressions στα banners και homepage tile banners και 10.050 clicks στα native inline banners.

Αγορές προβολής: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Σουηδία & Νορβηγία

Χρονικό διάστημα υλοποίησης: 3 μήνες εντός της χρονικής περιόδου Ιουνίου - Οκτωβρίου 2019.

Η καμπάνια θα στοχεύσει στην αύξηση των αναζητήσεων και των κρατήσεων για την Ελλάδα προσελκύοντας χρήστες που αναζητούν ανταγωνιστικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς, αλλά και την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας (brand image) προβάλλοντας δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν και εκδηλώσεις που μπορούν να παρακολουθήσουν οι επισκέπτες στην Ελλάδα αλλά και την πολιτιστική της κληρονομιά.

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα