ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

09 Jun 2019, 11:55 | ΕΟΤ

Σοφία Κοντογιάννη

ΕΟΤ: Πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού της Γαλλίας με tour operators της χώρας, συνολικού ύψους 352.900,56 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης, έχει ως εξής:

Tour operator VACANCES HELIADES

Online: Αποστολή newsletters σε συνεργασία με ΟΤAs, Banner σε newsletters Β2Β και Β2C Heliades

Offline: Εξωτερική διαφήμιση στο μετρό του Παρισιού και σε πόλεις της Γαλλίας και ραδιοφωνική καμπάνια.

Tour operator Karavel SAS – Fram SAS

Online:

-Banners στην ιστοσελίδα Promovacances, σε εκδοχή για desktop, tablet και smartphone.

-Ανανέωση microsite Promovacances, σε εκδοχή desktop, tablet και smartphone.

-Αποστολή newsletter

Offline:

-Εξωτερική διαφήμιση με αφίσες στο μετρό του Παρισιού.

Tour operator Fram SAS

Online:

-Banners στην ιστοσελίδα Fram.com σε εκδοχή για desktop, tablet και smartphone.

-Δημιουργία microsite στην ιστοσελίδα Fram.com, σε εκδοχή για desktop, tablet και smartphone.

-Αποστολή newsletter.

Offline: Διαφήμιση στα πρακτορεία της Fram.

Tour operator Thalasso-O voyages

Online: Banners και Microsite στις ιστοσελίδες Thalasso-O voyages, αποστολή newsletters και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Offline: Εξωτερική διαφήμιση με αφισοκόλληση στα ταξί στη Νάντη και στο Μπορντώ.

Tour operator Voyage Privé

Online : Δημιουργία εξειδικευμένου sale room στην ιστοσελίδα Voyage Privé, ενσωμάτωση λογοτύπου ΕΟΤ στα flash sales και στα newsletter των προσφορών, αποστολή εξειδικευμένου newsletter, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Voyage Privé και του Chéri fqit tes valises.

Tour operator Travel Lab SAS – Kuoni France

Online: Αποστολή Kuoni newsletters Β2Β & Β2C.

Offline: Έντυπες καταχωρήσεις στον επαγγελματικό τύπο και στον τύπο γενικής κυκλοφορίας.

Tour operator FTI Voyages SAS

Online: Search Engine Marketing (SEM) και Banners στην ιστοσελίδα FTI.

Offline: Έντυπες καταχωρήσεις στον περιφερειακό τύπο γενικής κυκλοφορίας και ραδιοφωνική καμπάνια.

Tour operator Air France- CMI Media (πρώην Lαgardere Publicite) Air France Marketing Services

Offline: Προβολή βίντεο ΕΟΤ στα lounges της Air France και εντός των αεροπλάνων στις υπερατλαντικές πτήσεις.

Tour operator TRANSAVIA FRANCE

Offline: Καταχωρήσεις στον τύπο γενικής κυκλοφορίας.

Online:

-Banners στην κεντρική ιστοσελίδα και στην ιστοσελίδα προσφορών της Transavia.

-Αποστολή newsletter B2C.

-Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Transavia.

-Search Engine Marketing (SEM).

-Traffic tracking tool για την ζώνη της πόλης του Παρισιού.

Tour operator Volotea SA

Online:

Δημιουργία εξειδικευμένης σελίδας και σχετικών άρθρων στην ιστοσελίδα της Volotea, αποστολή newsletters, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Volotea και Google advertising.

Tour operator Voyamar – Aerosun

Offline: Εξωτερική διαφήμιση με αφισοκόλληση σε 4 πόλεις.

 

 

 

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα