ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Σκανδιναβίας και των Βαλτικών χωρών
08 Jun 2019, 14:32 | ΕΟΤ
Σοφία Κοντογιάννη
Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού της Σκανδιναβίας με tour operators των Σκανδιναβικών και των Βαλτικών χωρών, συνολικού ύψους 549.120 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης, έχει ως εξής:
Tour operator APOLLO σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία
Σουηδία
Online:
-Banner στην ιστοσελίδα του www.apollo.se, Banners σε διάφορα μέσα, Facebook & Instagram boosted posts 3 την εβδομάδα, Blog spot (1 άρθρο την εβδομάδα), Google adwords, Bing.
Offline:
-Έντυπες διαφημίσεις σε 10 τοπικές και 2 εθνικές εφημερίδες, καθώς και σε 1 αθλητικό περιοδικό.
Νορβηγία
Online: Banners σε διάφορα μέσα, Facebook & Instagram boosted posts 3 την εβδομάδα, Blog spot 1 άρθρο την εβδομάδα, Google adwords, Bing και συναφείς ηλεκτρονικές ενέργειες.
Φινλανδία
Online: Banner με Λογότυπο ΕΟΤ (top spot) στην ιστοσελίδα του www.apollo.fi και σε διάφορα μέσα, Facebook & Instagram boosted posts, 3 την εβδομάδα.
Δανία
Online: Αναρτήσεις στο Facebook και στο Instagram, με 2 posts εβδομαδιαία, Youtube-Apollo TV, προβολή βίντεο για την Ελλάδα.
Offline: Εξωτερικές διαφημίσεις adshells και digital platforms, σε 650 και 842 σημεία αντίστοιχα.
Tour operator AIRTOURS
Online:4 αναρτήσεις στο Facebook, αποστολή Newsletter , τοποθέτηση Banner στην ιστοσελίδα τους www.airtours.se.
Offline : Οθόνη στην πρόσοψη του καταστήματος για προβολή βίντεο, 6 έντυπες διαφημίσεις-καταχωρήσεις διάφορων διαστάσεων σε εφημερίδες Dagens Nyheter & Svenska Dagbladet.
Tour operator SELECT COLLECTION
Online: αποστολή 2 Newsletters.
Offline: 11 έντυπες διαφημίσεις-καταχωρήσεις μίας σελίδας στο περιοδικό Svensk Damtidning.
Τour operator SOLRESOR
Online: Ανάρτηση και διαφήμιση στο Facebook, ένα Banner στην ιστοσελίδα του www.solresor.se και αποστολή ενός Newsletter.
Tour operator BRAVO TOURS
Online :
-Δύο αναρτήσεις στο Facebook και στο Instagram, διαφήμιση στο Facebook, τοποθέτηση Banner στην ιστοσελίδα του www.bravotours.dk, αποστολή δύο Νewsletters, Google Banners, Google & Big Adwords.
- Διαφήμιση σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.
Tour operator HIDEAWAYS
Online:
-Δύο Facebook Banner ads και retargeting ads σε Δανία και Σουηδία.
-Διαφήμιση στο Blog spot www.blog.hideaways.dk στα Δανικά και στα Σουηδικά.
-Google Adwords σε Δανία και Σουηδία.
Offline:
-Τρεις έντυπες διαφημίσεις-καταχωρήσεις διάφορων διαστάσεων σε εφημερίδες Politiken, Borsen & Berlingske.
Tour operator ELIZA WAS HERE
Online:
-Facebook & Instagram ads και ένα advertorial στο ChriChri Online Magazine.
-Τρεις διαφημίσεις μέσω Newsletter ads στην ιστοσελίδα Travelmarket.dk
Offline:
-Έντυπες διαφημιστικές καταχωρήσεις στα περιοδικά Vagabond και ChriChri Δανίας.
Tour operator Primo Tours
Online: Οκτώ Facebook Video και Photo posts, τρεις διαφημίσεις στο Facebook και αποστολή ενός Newsletter την εβδομάδα.
Offline: Μία έντυπη διαφημιστική καταχώρηση μίας σελίδας στο περιοδικό Check in Billund της Δανίας, μία διαφημιστική καταχώρηση στο περιοδικό Senior & Fri Δανίας και Sponsoring της πρόβλεψης καιρού στο TVMV, prime time, συνολικά 246 εμφανίσεις.
Tour operator Vitus Rejser
Online: Ανάρτηση στο Facebook και αποστολή Newsletter.
Offline: Τέσσερις έντυπες διαφημιστικές καταχωρήσεις σελίδας στις εφημερίδες Berlingske και Politiken.
Tour operator Bering Rejser ApS
Online: Τέσσερις αναρτήσεις σε Facebook και Instagram, Logo στην ιστοσελίδα τους για Ελλάδα , αποστολή δύο Newsletters, δημιουργία Banner ad από το Sogemedier και συναφείς ηλεκτρονικές ενέργειες.
Tour operator FOLKEFERIE.DK
Online: Μία ανάρτηση και διαφημίσεις στο Facebook, ένα Logo-Block στην ιστοσελίδα του tour operator για την Ελλάδα, αποστολή τριών Newsletters.
Offline: Διαφημιστική καταχώρηση στην τοπική εφημερίδα BTMX.
Tour operator JOMFRUREISER
Online: Έξι Facebook posts, μία διαφήμιση σε Facebook και Instagram, αποστολή 2 Newsletters και τοποθέτηση Banner ads στο Schibsted (VG & Aftenposten) και στο Finn Reise.
Tour operator AURINKO
Online: Μία ανάρτηση στο Facebook, αποστολή ενός Newsletter, ανάρτηση στην ιστοσελίδα του για την Ελλάδα, καθώς και Video 360, διαφημίσεις στο Facebook και Instagram μέσω της Dagmar/Nostemedia.
Tour operator DETUR
Offline: Τηλεοπτικό σπότ σε prime time στον τηλεοπτικό σταθμό της Φινλανδίας NELONEN TV www.nelonen.fi με στόχο κοινό 25-59 ετών και αναμενόμενη προσέγγιση στο 53% κοινού 2.449.000 ατόμων.
Tour operator MATKAVEKKA
Online: Αναρτήσεις και διαφημίσεις στο Facebook, Banner στην ιστοσελίδα www.matkavekka.fi, αποστολή Newsletter, Google Banners, διαφήμιση σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες και συναφείς ενέργειες.
Tour operator KREETAN MAKU
Online: Αναρτήσεις και διαφημίσεις σε Facebook και Instagram, αποστολή τεσσάρων Newsletters, δεκαπέντε άρθρα στην ιστοσελίδα www.kreetanmaku.fi, ανάρτηση Banner ads σε διάφορες Online σελίδες και οκτώ Google Adwords.
Tour operator NAVIGARE MOMENTS
Online :Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποστολή τριών Newsletters και Google Adwords.
Offline: Ολοσέλιδη διαφημιστική καταχώρηση σε 3 περιοδικά.
Βαλτικές Χώρες
Tour operator TEZ TOUR
Εσθονία:Online: Banner posts στο Facebook και Banner στο www.delfi.ee
Offline: Δώδεκα Digital οθόνες στο Τάλλιν για προβολή βίντεο της Πελοποννήσου.
Λετονία: Online: Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προωθητικό άρθρο για Ελληνικούς προορισμούς στην Ρωσική γλώσσα στο ειδησιογραφικό portal www.mixnews.lv, καθώς και συναφείς ενέργειες σε ειδησεογραφικά μέσα.
Offline: Εκτύπωση 10.000 εντύπων για την Πελοπόννησο και 30 roll up για διανομή σε συνεργαζόμενα γραφεία.
Λιθουανία: Online :Ανάρτηση στο Facebook TEZ TOUR και NORIU ATOSTOGU, αποστολή δύο Newsletters, Banner σε ειδησεογραφικά portal, Google adwords/adnet banners και Facebook ads μέσω του Babyblog (influencer).
Offline : Ραδιοφωνικό spot στον σταθμό M-1 Radio.
Tour operator GO TRAVEL AS
Online: Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποστολή τριών Newsletters και συναφείς ενέργειες.
Offline: Εκτύπωση διαφημιστικών για τις προσόψεις των γραφείων του.
Tour operator AURINKO.ΕΕ
Online: Αναρτήσεις στο Facebook για παιχνίδι ερωτήσεων με το κοινό και διαφημίσεις, Banners σε ιστοσελίδες και Google display adwords
Offline: Διαφημιστικές καταχωρήσεις ½ σελίδας σε εφημερίδες, ραδιοφωνικά σποτ των 20΄΄.
Tour operator SIA Mouzenidis Travel
Εσθονία
Online: Μεταξύ άλλων, αναρτήσεις στο Facebook, αποστολή Newsletters και Banner με λογότυπο στην ιστοσελίδα https://www.mouzenidis.com/et-ee
Offline: Εξωτερική διαφήμιση στο Τάλλιν, εκτύπωση καταλόγων και πόστερ, διαφήμιση σε Screens.
Λετονία
Online: Αναρτήσεις στο Facebook, αποστολή Newsletters και Banner με λογότυπο στην ιστοσελίδα του tour operator.
Offline: Eκτύπωση καταλόγων, φυλλαδίων και πόστερ, διαφήμιση σε Screens.
διαβάστε ακόμα
- Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη 29/03 | 07:01
- Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη 28/03 | 07:59
- ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά 26/03 | 12:17
- Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο 27/03 | 07:52
- ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού 26/03 | 12:22
- Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο 25/03 | 07:06
- Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις 21/03 | 12:59
- Η συμβολή του ΕΟΤ στη διοργάνωση στην Αθήνα της Συνόδου Κορυφής 2024 Women Political Leaders 17/03 | 07:23
- Ταξίδι εξοικείωσης Σουηδού δημοσιογράφου στην Αθήνα 18/03 | 07:13
- Αθλητικές διοργανώσεις σε Αθήνα και Αρκαδία υπό την αιγίδα του ΕΟΤ 15/03 | 11:43
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 2 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 5 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού 28.03.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 9 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός" 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ