ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Τουρκίας

07 Jun 2019, 09:17 | ΕΟΤ

Σοφία Κοντογιάννη

ΕΟΤ:  Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ της Τουρκίας

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού της Τουρκίας με tour operators της χώρας, συνολικού ύψους 113.600 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης, έχει ως εξής:

Tour operator JOLLY TOUR

Online:

-Youtube, Social Media θεματικές διαφημίσεις στα κανάλια του Jolly – χρήση 10 εβδομάδων για τέσσερις μήνες.

-Online διαφήμιση στην www.hurriyet.com.tr και mynet.com.tr για μία ημέρα σε 1.500.000 επισκέπτες.

-Special Influencer Project: Διοργάνωση ταξιδίου εξοικείωσης Influencers και κάλυψη από τα social media της Ελλάδας.

Offline:

-Παραγωγή τηλεοπτικών σποτ 10 δευτερολέπτων και TV Alt Band τα οποία θα προβάλλονται κατά την διάρκεια των τηλεοπτικών προγραμμάτων και των τουρκικών σήριαλ με μεγάλη ακροαματικότητα ως header. Τα ως άνω σποτ θα προβάλλονται για τέσσερις μήνες –χρήση τεσσάρων εβδομάδων- σε μεγάλης ακροαματικότητας τηλεοπτικά κανάλια.

Outdoor:

-Γιγαντοοθόνες LED στην Κωνσταντινούπολη.

-Στα εμπορικά κέντρα Trump Towers, Optimum και Cevahir προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 250 frequency).

-Leds στο κέντρο της πόλης της Σμύρνης και στο Αεροδρόμιο της Σμύρνης προβολή σποτ 10 δευτερολέπτων για μία εβδομάδα (daily average 500 frequency).

Στα ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης:

-Leds στο Μετρό, Metrobus, και steamboats που συνδέουν την ευρωπαϊκή με την ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, προβολή περιεχομένου TV Alt Band για μία εβδομάδα.

Tour operator PRONTO TOUR

Online:

-SEM (Search Engine Marketing) στην Google- Adworks με Text διαφημίσεις- 500Κ impression.

-GDN (Google Display Network) στην Google- GDN Banner Display- 15 Million impression.

-Youtube στην Google- Video Ad- 7 Million impression.

-Social Media PRONTO TOUR.

Offline

Outdoor :

-Προβολή σπότ 15-30 δευτερολέπτων στις οθόνες ΜΜΜ της Κωνσταντινούπολης, Colorbar και Modyo TV, τα οποία είναι τα εξουσιοδοτημένα θεματικά κανάλια που προβάλλονται στα ΜΜΜ της πόλης.

Ραδιόφωνο:

-Σποτ 15-30 δευτερολέπτων σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Κωνσταντινούπολης.

Τηλεόραση:

-Προβολή Banner 8 δευτερολέπτων σε θεματικά τηλεοπτικά κανάλια.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα