ΕΟΤ: Συνδιαφήμιση με τουρ οπερέιτορ του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας
03 Jun 2019, 09:52 | ΕΟΤ
Σοφία Κοντογιάννη
Ο ΕΟΤ ενέκρινε την υλοποίηση του προγράμματος συνδιαφήμισης του Γραφείου του Οργανισμού του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας με tour operators, συνολικού ύψους 920.888 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Το πρόγραμμα της συνδιαφήμισης, έχει ως εξής:
Tour operator Jet 2 Group
Online:
Reach media format προωθώντας ελληνικούς προορισμούς και διακοπές, Banners geo-retargeting, δημιουργία Bespoke Video, στοχευμένη διαφήμιση σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και συναφείς ενέργειες.
Offline:
Δισέλιδο στο Inflight περιοδικό της Jet2 και Travel Trade poster για την Ελλάδα που θα σταλεί στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες, VOD, ραδιόφωνο και OOH σε μεγάλα φορμάτ, προωθώντας τη Jet2Holidays για διακοπές στην Ελλάδα.
Tour operator British Airways Plc.
Online: Επιδοτούμενα άρθρα σε ιστοσελίδες εθνικού τύπου, Display ads στη Mail Online, καθώς και σε Mobile Interscroller μορφή.
Offline: Διαφημιστικές καταχωρήσεις ή και άρθρα σε εθνικό τύπο.
Tour operator Olympic Holidays –εμπορική επωνυμία της Travelworld Vacations Ltd
Online: Καμπάνια σε ιστοσελίδα εθνικού τύπου, ΟΟΗ καμπάνια με μεγάλες εξωτερικές διαφημίσεις, banners για πακέτα και διακοπές σε ελληνικούς προορισμούς.
Offline: Διαφήμιση σε εθνικό τύπο.
Tour operator Sunvil Holidays
Online: Google pay-per-click campaign, Digital advertising σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέσσερα solus e-mail newsletters προωθώντας διακοπές στην Ελλάδα.
Offline: Έντυπη διαφήμιση σε δημοφιλή εθνικά περιοδικά και στον τύπο.
Tour operator Ionian & Aegean Holidays
Online: Pay per click, Remarketing, παραγωγή και προώθηση δύο βίντεο διαφόρων ελληνικών προορισμών μέσω του YouTube.
Tour operator Cyplon Holidays
Online: Pay per click ενδεικτικά σε Google , Facebook, Travelzoo και Bing.
Offline: Έντυπες διαφημίσεις και προωθητικές ενέργειες.
Tour operator Planet Holidays
Online:14 e-mails σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και καταναλωτές για γάμους και μήνα του μέλιτος στην Ελλάδα.
Offline: Καταχωρήσεις και άρθρα σε βρετανικά περιοδικά γάμου.
Tour operator We Love Holidays
Online: Google PPC και Facebook remarketing
Offline: Tηλεοπτική ή ραδιοφωνική ή έντυπη διαφήμιση ή ένας συνδυασμός των ανωτέρω δραστηριοτήτων.
Tour operator On The Beach
Online: Αποκλειστικό blog για ελληνικούς προορισμούς στην ιστοσελίδα του On the Beach, E-mail inclusiοn για διακοπές στην Ελλάδα στη βάση δεδομένων του tour operator, τέσσερα ποστ σε Facebook και Twitter που θα προωθούν το άρθρο του blog και Youtube – digital video campaign.
Tour operator CV Villas
Offline: Έντυπη διαφήμιση σε δημοφιλή περιοδικά και εφημερίδες με άξονα τον τουρισμό πολυτελείας, για παράδειγμα Conde Nast Traveller, Sunday Times Travel Magazine, National Geographic, Mail on Sunday Travel Suplement).
Tour operator Der Touristic UK Ltd.- Kuoni
Online: Προβολή σε ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποστολή e-mail.
Offline: Προβολή σε δέκα κεντρικά καταστήματα της KUONI.
Tour operator Ramblers
Online: Solus e-flyer που θα προωθεί περιπατητικό τουρισμό ή τουρισμό περιπέτειας στην Ελλάδα, Banners για την προσέλκυση των επισκεπτών της σελίδας του tour operator σε περιπατητικές προτάσεις για την Ελλάδα
Offline: Kαταχώρηση για διακοπές στην Ελλάδα σε προωθητικό φυλλάδιο που θα σταλεί ταχυδρομικώς και έντυπη διαφήμιση μέσω άρθρου ή διαγωνισμού προωθώντας διακοπές περιπατητικού τουρισμού στην Ελλάδα.
Tour operator Barrhead Travel Services Ltd.
Online: Καμπάνια μέσω Google ή και Bing.
Offline: Έντυπη διαφήμιση σε Μέσα της Σκωτίας, της Β. Ιρλανδίας και άλλων περιοχών, ραδιοφωνική καμπάνια με σποτ για διακοπές στην Ελλάδα και αποστολή 10.000 φυλλαδίων.
Tour operator Specialist Holidays (Travel) Limited t/a Sovereign
Online: Hero banner στην ιστοσελίδα www.sovereign .com στο destination page της Ελλάδας, δύο solus sponsorship e-mails στη βάση δεδομένων του tour operator για προσφορές διακοπών στην Ελλάδα, δύο boosted posts για την Ελλάδα στο facebook ή στο Instagram και ένα organic post σε ένα από τα δύο μέσα για προώθηση του luxury island hopping στην Ελλάδα και του fly drive.
Offline: Aποστολή σε άνω των 15.000 πελατών φυλλαδίου που θα περιλαμβάνει τμήμα για ελληνικούς προορισμούς, island hopping και ξενοδοχεία για τουρισμό πολυτελείας στην Ελλάδα.
Tour operator EasyJet Airline Company Ltd
Online:
-Ε-mail newsletter στοχευμένα στην αγορά του Μάντσεστερ όπου θα περιλαμβάνεται προώθηση της πτήσης Μάντσεστερ-Καλαμάτα.
- Mobile carousel: Για μία εβδομάδα εξέχουσα θέση στην αρχική σελίδα της εφαρμογής κινητού easyJet Travel app homepage της πτήσης Μάντσεστερ – Καλαμάτα.
-Bespoke landing page με περιεχόμενο για έναν ή περισσότερους ελληνικούς προορισμούς.
διαβάστε ακόμα
- Τουριστική προβολή, μέσω του GRis FESTIVAL, στη Νέα Υόρκη 29/03 | 07:01
- Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη 28/03 | 07:59
- ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά 26/03 | 12:17
- Ταξίδι εξοικείωσης στην Αθήνα για φοιτητές από το Βέλγιο 27/03 | 07:52
- ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού 26/03 | 12:22
- Ο ΕΟΤ σε B2B workshops στην Ολλανδία και το Βέλγιο 25/03 | 07:06
- Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις 21/03 | 12:59
- Η συμβολή του ΕΟΤ στη διοργάνωση στην Αθήνα της Συνόδου Κορυφής 2024 Women Political Leaders 17/03 | 07:23
- Ταξίδι εξοικείωσης Σουηδού δημοσιογράφου στην Αθήνα 18/03 | 07:13
- Αθλητικές διοργανώσεις σε Αθήνα και Αρκαδία υπό την αιγίδα του ΕΟΤ 15/03 | 11:43
δημοφιλέστερα
- 1 Co-Lab Rhodes | Πώς η Ρόδος θα γίνει φάρος για τον αειφόρο τουρισμό - παρουσίαση από την TUI 29.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 2 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Διαγωνισμός 140.000 ευρώ για διαμονή και ημιδιατροφή σε ξενοδοχεία 29.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 5 Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιούνται οι 450 εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στα Εμιράτα 29.03.2024 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- 6 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 8 Οι τιμές πώλησης πολυτελών ακινήτων στις δημοφιλέστερες περιοχές του Μιλάνου 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 Καθολικό Πάσχα τον Μάρτιο | Οι ξενοδόχοι στη Μαγιόρκα προβληματίζονται 29.03.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 10 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ