ΕΟΤ: Προκήρυξη για Γενική Διευθύντρια διοίκησης οργάνωσης και προβολής

04 Feb 2019, 09:54 | ΕΟΤ

Σοφία Κοντογιάννη

ΕΟΤ: Προκήρυξη για Γενική Διευθύντρια διοίκησης οργάνωσης και προβολής

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Νέα Γενική Διευθύντρια διοίκησης οργάνωσης και προβολής θα αποκτήσει ο ΕΟΤ καθώς προκηρύχθηκε η σχετική θέση και ήδη η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη. 

Τα καθήκοντα του προϊσταμένου της προκηρυσσόμενης θέσης ευθύνης είναι τα ακόλουθα:

1.Μεριμνά για την ευθυγράμμιση των στρατηγικών σκοπών της Γενικής Διεύθυνσης με την αποστολή του Ε.Ο.Τ.

2.Παρέχει εμπεριστατωμένες εισηγήσεις στην πολιτική ηγεσία, μετά από ανάλυση δεδομένων και αξιολόγηση κινδύνων και διαμορφώνει εναλλακτικές επιλογές βάσει της ανάλυσης του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος λειτουργίας του φορέα.

3.Διασφαλίζει συνθήκες οριζόντιας συνεργασίας μεταξύ των οργανικών μονάδων του φορέα και λοιπών φορέων της Δημόσιας Διοίκησης.

4.Εισηγείται την ετήσια στοχοθεσία και παρακολουθεί την επίτευξή της βάσει των θεσπισμένων δεικτών απόδοσης

5.Εισηγείται για τη συνεχή βελτίωση του τρόπου λειτουργίας των οργανικών μονάδων με την υποβολή προτάσεων οργανωτικού και επιχειρησιακού ανασχεδιασμού.

6.Εκπροσωπεί τη Γενική Διεύθυνση, όπου απαιτείται.

7.Εγκρίνει τα περιγραμμάτων θέσεων εργασίας των υποκείμενων οργανικών μονάδων.

8.Συντονίζει και αναθέτει εργασίες στους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση για την επίτευξη των επιχειρησιακών τους στόχων.

9.Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη διαχείριση κρίσεων.

10.Αξιολογεί το προσωπικό σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

11.Συμβάλλει στην υλοποίηση των στρατηγικών σκοπών της Γενικής Διεύθυνσης και συγκεκριμένα:

-Στην πιστή τήρηση και εφαρμογή της εθνικής τουριστικής στρατηγικής του εποπτεύοντος Υπουργείου για την προβολή και προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και τον συντονισμό των υπηρεσιών,

-Στον σχεδιασμό προγραμμάτων στρατηγικής επικοινωνίας και δράσεων και την υλοποίησή τους σύμφωνα με τα μακροπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα στρατηγικά σχέδια μάρκετινγκ ανά τουριστικό προϊόν, γεωγραφική περιοχή και αγορά – στόχο, που έχουν εκπονηθεί από την αρμόδια Υπηρεσία του εποπτεύοντος Υπουργείου με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της χώρας διεθνώς,

-Στην παρακολούθηση και τήρηση της εφαρμογής των νομοθετικών μέτρων και διοικητικών μεταρρυθμίσεων καθώς και τον συντονισμό των υπηρεσιών,

-Στην βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων του ετήσιου προϋπολογισμού εντός του πλαισίου του δημοσιονομικού προγράμματος καθώς και των κατευθύνσεων και οδηγιών του εποπτεύοντος Υπουργείου,

-Στην βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και τη μέριμνα για την εκπαίδευσή του,

-Στον ετήσιο προγραμματισμό προβολής και προώθησης, τη συλλογή στοιχείων, την αξιοποίηση των οπτικοακουστικών μέσων και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων αυτών, με στόχο την αύξηση του τουριστικού μεριδίου στις παραδοσιακές και νέες αναπτυσσόμενες αγορές, λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις της τουριστικής αγοράς και το διεθνή ανταγωνισμό,

-Στην παροχή τεχνογνωσίας, ενημέρωση και συντονισμό των Περιφερειών της χώρας για τη διαμόρφωση ενιαίας ταυτότητας και προβολής του εθνικού τουριστικού προϊόντος εγχώρια και διεθνώς,

-Στην υποστήριξη των πρωτοβουλιών και την ανάπτυξη των συνεργιών με φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,

-Στην παρακολούθηση του διεθνούς ανταγωνισμού, των νέων καινοτόμων προϊόντων καθώς και των νέων τεχνολογιών για την βέλτιστη αξιοποίηση αυτών προς επίτευξη των στόχων της εθνικής τουριστικής στρατηγικής που χαράσσει το εποπτεύον Υπουργείο.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους έχει οριστεί η 18η Φεβρουαρίου.

 Διαβάστε επίσης

 Παραιτήθηκε η Γ.Γ. Τουρισμού Ευριδίκη Κουρνέτα

 

 

 

 

 

 

  

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα