GetYourGuide | Nέα εποχή εμπειριών με καινοτόμα εργαλεία AI και είσοδο σε παραστάσεις και events
01 May 2025, 22:20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
TornosNews.gr
Η πλατφόρμα κρατήσεων εμπειριών και δραστηριοτήτων GetYourGuide εγκαινιάζει μια νέα εποχή στον τουρισμό εμπειριών, με την παρουσίαση μιας σειράς καινοτόμων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για παρόχους, αλλά και την είσοδο της στον χώρο των ζωντανών παραστάσεων και εκδηλώσεων. Η ανακοίνωση έγινε στη Νέα Υόρκη, παρουσία συνεργατών της τουριστικής βιομηχανίας, σηματοδοτώντας μια στρατηγική στροφή για την εταιρεία.
Στην εκδήλωση, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Johannes Reck θύμισε πώς, πριν 15 χρόνια, οι εμπειρίες θεωρούνταν «ο φτωχός συγγενής» του τουρισμού. «Χρειαζόταν δέκα λεπτά για να εξηγήσεις σε κάποιον τι είναι οι εμπειρίες. Τώρα, είναι το πρώτο πράγμα που σχεδιάζει κάποιος όταν οργανώνει ταξίδι και το τελευταίο που συμπληρώνει στο πρόγραμμά του επί τόπου. Έχουμε έρθει στο προσκήνιο», είπε χαρακτηριστικά.
Η κίνηση της GetYourGuide να επεκταθεί στις παραστάσεις και τα events βασίζεται σε μια ισχυρή τάση: το αυξανόμενο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για εμπειρίες. Σύμφωνα με έρευνα της Arival, το 65% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι οι εμπειρίες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιλογή προορισμού.
Νέα κατηγορία: Παραστάσεις & Εκδηλώσεις
Η πλατφόρμα εγκαινιάζει τη νέα κατηγορία Shows & Events με εμβληματικούς συνεργάτες, όπως το Cirque du Soleil, τα θέατρα του Broadway και του West End, η Εθνική Ομοσπονδία Μπάσκετ (NBA) και το Πρωτάθλημα Μπέιζμπολ (MLB). Πλέον, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν θέση μέσα από το app της GetYourGuide, με δυναμική τιμολόγηση και επιλογή θέσης σε πραγματικό χρόνο.
«Η εμπειρία μέχρι τώρα ήταν ελλιπής. Είπαμε: ή το κάνουμε σωστά ή καθόλου. Και αποφασίσαμε να επενδύσουμε σοβαρά», σημείωσε ο Reck. Οι τεχνικές υποδομές που δημιουργήθηκαν επιτρέπουν πλέον seamless κρατήσεις για events, ενοποιώντας τα συστήματα μεγάλων διοργανωτών.
Αποκλειστικά προϊόντα – “All Art, No Crowds”
Παράλληλα, η GetYourGuide λανσάρει αποκλειστικά προϊόντα σε συνεργασία με κορυφαία μουσεία όπως το MoMA στη Νέα Υόρκη, η Tate Modern στο Λονδίνο και τα Μουσεία του Βατικανού. Μέσα από τη σειρά “All Art, No Crowds”, οι ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τους χώρους πριν από το κοινό.
Ο συνιδρυτής και COO Tao Tao εξήγησε πως αυτά τα προϊόντα δεν αποσκοπούν απαραίτητα στο άμεσο κέρδος ή στην αύξηση της επισκεψιμότητας. «Ο στόχος είναι να ενισχύσουμε την αφήγηση γύρω από τις εμπειρίες, να δημιουργήσουμε ενθουσιασμό, να προκαλέσουμε συζήτηση», ανέφερε.
Εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για παρόχους
Η GetYourGuide δεν εστιάζει μόνο στους τελικούς χρήστες αλλά και στους παρόχους εμπειριών, με μια σειρά AI εργαλείων που τους επιτρέπουν να ξεχωρίσουν σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική αγορά:
- AI Content Insights: Ανιχνεύει αυτόματα ανακρίβειες σε περιγραφές εμπειριών και προτείνει βελτιώσεις.
- Review Management & Provider Rating: Αναλύει σχόλια με χρήση AI, αναδεικνύοντας κοινά μοτίβα και παρέχει συνοπτικές αξιολογήσεις, δίνοντας πλεονέκτημα ακόμα και σε νέες εμπειρίες.
- Advanced Cutoffs: Επιτρέπει στους παρόχους να ορίζουν ευέλικτα χρονικά περιθώρια κρατήσεων, ακόμα και τελευταίας στιγμής.
- Pickup Planner: Διευκολύνει τον προγραμματισμό μετακινήσεων και ειδοποιεί αυτόματα τους πελάτες.
Όπως δήλωσε η Amber Cartwright, VP εμπειρίας χρήστη, «τα εργαλεία μας δεν συλλέγουν απλώς feedback – το μετατρέπουν σε πράξη». Η στόχευση είναι σαφής: βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και ενίσχυση της εμπιστοσύνης στις κρατήσεις.
Στρατηγική επέκταση με επενδύσεις και καινοτομία
Η GetYourGuide, με έδρα το Βερολίνο, συγκέντρωσε το 2023 κεφάλαια ύψους 194 εκατομμυρίων δολαρίων για την ενίσχυση των τεχνολογικών της δυνατοτήτων και την είσοδο σε νέες αγορές. Ήδη από τον Μάρτιο του 2024, είχε προχωρήσει στη μεγαλύτερη κυκλοφορία εργαλείων της ιστορίας της, με νέες δυνατότητες δημιουργίας εμπειριών, έξυπνες προτάσεις και αναλυτικά δεδομένα.
Με αυτή τη νέα πρωτοβουλία, η GetYourGuide δεν μεταμορφώνει απλώς το πώς οι ταξιδιώτες ζουν τις εμπειρίες — μετατοπίζει τα όρια του τουρισμού, φέρνοντας στο επίκεντρο τη μοναδικότητα, την τεχνολογία και την πολιτιστική αξία.
διαβάστε ακόμα
-
Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες επισκέπτονται τη Δυτική Ελλάδα 17/06 | 07:41
-
Έρχονται οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης 08/06 | 10:10
-
Τουρισμός | Η αύξηση των τιμών στη Μεσόγειο προβληματίζει τους διοργανωτές ταξιδιών 30/04 | 06:08
-
Τουριστικά γραφεία στην Αγγλία | 7 επιπλέον πωλήσεις ανά υπάλληλο για να καλυφθεί το εργοδοτικό κόστος 19/03 | 10:32
-
Amadeus Bistro Portal | Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα έχουν πρόσβαση και στις κριτικές ξενοδοχείων της Holidaycheck 26/02 | 14:28
-
Dertour: Εκτίναξη του ενδιαφέροντος για Ελληνικό νησί-έκπληξη το 2025 20/01 | 12:09
-
Μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες στην Ευρώπη γεννιέται στην Πολωνία 30/12 | 12:24
-
TUI Γαλλίας: Προσφορές προκρατήσεων στο νέο ξενοδοχείο Club Lookéa Delphi Beach για το 2025 09/12 | 12:37
-
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη 12/11 | 22:36
-
Τέλος στα σενάρια περί εξαγοράς της Expedia από την Uber 06/11 | 11:56
δημοφιλέστερα
- 1 ΕΤΑΔ | Ο πλειοδότης του εμβληματικού κτηρίου Ασάνη στην Κέρκυρα 23.06.2025 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 Βαρκελώνη: Πρωτεύουσα του υπερτουρισμού – και της τουρισμοφοβίας 23.06.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 3 Μοντέλο Ιταλίας και στην Ελλάδα - Διαγωνισμός για μίσθωση ξενώνα έναντι 100 ευρώ μηνιαίως 21.06.2025 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Άννα Καραμανλή | Στρατηγική ανάπτυξη με άξονα την “Αθέατη Ελλάδα” 23.06.2025 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 5 Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 762 κλινών στη Ρόδο 22.06.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 6 Θέμα χρόνου οι συγχωνεύσεις στον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα 23.06.2025 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 7 Tο τοπίο των στρατηγικών επενδύσεων στην Ελλάδα 23.06.2025 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- 8 «Επνίγη ενώ εκολύμβα» | Δύο θάνατοι λουομένων στην Κρήτη μέσα σε μία ημέρα 23.06.2025 | ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- 9 Προορισμός εκπαιδευτικού και επιστημονικού τουρισμού η δυτική Λέσβος 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Στα 2,16 δισ. οι εισπράξεις για τον Ελληνικό τουρισμό το α’ τετράμηνο 23.06.2025 | ΜΕΛΕΤΕΣ