Μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες στην Ευρώπη γεννιέται στην Πολωνία

30 Dec 2024, 12:24 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες στην Ευρώπη γεννιέται στην Πολωνία

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η Πολωνική Wirtualna Polska Holding (WP Holding), από το χώρο της ενημέρωσης και της διαφήμισης, υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του 100% του Γερμανικού ομίλου Invia, που δραστηριοποιείται ως Online ταξιδιωτικό γραφείο στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Τσεχία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία και την Πολωνία.

Η αξία της συναλλαγής, για την οποία εκκρεμεί η έγκριση των αρχών ανταγωνισμού, υπερβαίνει τα 240 εκατ. ευρώ, και σύμφωνα με την Wirtualna Polska ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης, πρόκειται να δημιουργηθεί μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές εταιρίες στην Ευρώπη με κοινό τζίρο άνω των 500 εκατ. ευρώ και 3 εκατ. πελάτες. Οι βασικοί μέτοχοι του ομίλου Invia που πωλούν μετοχές είναι οι Rockaway Capital και CITIC Europe Holding.

Ως εκ τούτου, η Πολωνική Wirtualna Polska, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από το 2015 και ελέγχει εταιρίες τεχνολογίας, επικοινωνιών και ταξιδίων, θα έχει τρεις πυλώνες δραστηριότητας: Τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα της Πολωνίας (Wakacje.pl) με πάνω από 1 εκατ. πελάτες, τον όμιλο Szallas που λειτουργεί πλατφόρμες στην Πολωνία (Nocowanie.pl), την Τσεχία (Hotel.cz, Spa.cz), την Ουγγαρία (Szallas.hu) και τη Ρουμανία (Travelminit.ro, Litoralulromanesc.ro) και τον όμιλο Invia με πλατφόρμες που λειτουργούν σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία (Ab-in-den-Urlaub.de), Πολωνία (Travelplanet.pl), Τσεχία (Invia.cz), Σλοβακία (Invia.sk) και Ουγγαρία (Invia.hu), καθώς και το γερμανικό online ταξιδιωτικό γραφείο Fluege.de.

Επιδίωξη της Πολωνικής εταιρίας είναι να συνδυάσει την κλίμακα που προσφέρεται από την αγορά της δυτικής Ευρώπης με τις αναπτυξιακές προοπτικές που προσφέρει η αγορά της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, σύμφωνα με τον CEO, Jacek Świderski. Η εταιρία επισημαίνει τη σημασία της Ευρωπαϊκής αγοράς τουρισμού, και θεωρεί τη Γερμανία αγορά-κλειδί αφού αντιπροσωπεύει το 19% της συνολικής τουριστικής δαπάνης στην Ευρώπη.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα