Η εξειδίκευση "όπλο" των τουριστικών γραφείων στον ανταγωνισμό με τους ΟΤΑ

09 Feb 2021, 15:20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Η εξειδίκευση "όπλο" των τουριστικών γραφείων στον ανταγωνισμό με τους ΟΤΑ

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Οι κλασικές διακοπές παραλίας θα μεταφέρονται όλο και περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις, καθώς η πανδημία οδήγησε και τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας να χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο.

Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτή την τάση, τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία θα αναγκαστούν να αξιοποιήσουν την προσωπική αφοσίωση των πελατών τους και, εάν χρειάζεται, να γίνουν πιο εξειδικευμένα.

Αυτά δήλωσε σε συνέντευξή του στο FVW ο πρώην διευθυντής των DER Touristik και TUI, René Herzog, ο οποίος πλέον εργάζεται στην Boston Consulting Group.

Όπως εξήγησε ο κ. Herzog, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να αναρωτηθούν ποιό ποσοστό των εσόδων τους καθορίζεται από την επαγγελματική τους ετοιμότητα για τον ανταγωνισμό. Κατά κανόνα, το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων λιανικής δεν προέρχεται από προϊόντα που απαιτούν εκτενείς συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά από τα πακέτα «ήλιος-θάλασσα». Σε αυτό τον τομέα, τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνουν το μερίδιό τους λόγω της υψηλής τους ορατότητας, των εκτενών ενεργειών μάρκετινγκ και της ευρείας ποικιλίας προϊόντων που προσφέρουν.

Την ίδια ώρα ωστόσο, η αφοσίωση των πελατών και η τεχνική αριστεία δεν πωλούνται και δεν αντιγράφονται, αλλά αντιθέτως διαμορφώνουν μια μοναδική θέση και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, τόνισε ο κ. Herzog. Συνεπώς, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να εξετάσουν τον ενδεχόμενο να εξειδικευτούν, εάν αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες και, πάνω από όλα, να διαχειρίζονται τα δεδομένα πελατών τους με όσο το δυνατό πιο επαγγελματικό τρόπο.

 

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα