Η εξειδίκευση "όπλο" των τουριστικών γραφείων στον ανταγωνισμό με τους ΟΤΑ
09 Feb 2021, 15:20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Οι κλασικές διακοπές παραλίας θα μεταφέρονται όλο και περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις, καθώς η πανδημία οδήγησε και τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας να χρησιμοποιούν περισσότερο το διαδίκτυο.
Προκειμένου να ανταποκριθούν σε αυτή την τάση, τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία θα αναγκαστούν να αξιοποιήσουν την προσωπική αφοσίωση των πελατών τους και, εάν χρειάζεται, να γίνουν πιο εξειδικευμένα.
Αυτά δήλωσε σε συνέντευξή του στο FVW ο πρώην διευθυντής των DER Touristik και TUI, René Herzog, ο οποίος πλέον εργάζεται στην Boston Consulting Group.
Όπως εξήγησε ο κ. Herzog, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να αναρωτηθούν ποιό ποσοστό των εσόδων τους καθορίζεται από την επαγγελματική τους ετοιμότητα για τον ανταγωνισμό. Κατά κανόνα, το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων λιανικής δεν προέρχεται από προϊόντα που απαιτούν εκτενείς συμβουλευτικές υπηρεσίες, αλλά από τα πακέτα «ήλιος-θάλασσα». Σε αυτό τον τομέα, τα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνουν το μερίδιό τους λόγω της υψηλής τους ορατότητας, των εκτενών ενεργειών μάρκετινγκ και της ευρείας ποικιλίας προϊόντων που προσφέρουν.
Την ίδια ώρα ωστόσο, η αφοσίωση των πελατών και η τεχνική αριστεία δεν πωλούνται και δεν αντιγράφονται, αλλά αντιθέτως διαμορφώνουν μια μοναδική θέση και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, τόνισε ο κ. Herzog. Συνεπώς, τα τουριστικά γραφεία θα πρέπει να εξετάσουν τον ενδεχόμενο να εξειδικευτούν, εάν αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προσφέρουν επιπλέον υπηρεσίες και, πάνω από όλα, να διαχειρίζονται τα δεδομένα πελατών τους με όσο το δυνατό πιο επαγγελματικό τρόπο.
διαβάστε ακόμα
- Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις 26/03 | 15:55
- Ιδρύθηκε η AFEA CONGRESS 27/02 | 10:31
- Ισπανία: Πρόστιμο 530 εκατ. δολαρίων στη Booking.com για αθέμιτο ανταγωνισμό 26/02 | 11:19
- Σε ποια τουριστικά γραφεία ανατέθηκε η παροχή ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών 23/02 | 07:42
- Στο Grecotel Riviera Olympia το ετήσιο συνέδριο των ταξιδιωτικών γραφείων Best-Reisen 12/02 | 12:19
- Νέα εποχή στην AFEA Travel and Tourism 07/02 | 18:17
- Kyvernitis Travel Group: Αναβάθμιση των λειτουργιών με τις τεχνολογικές λύσεις της Sabre 06/02 | 12:59
- Στη GS Travel οι υπηρεσίες φιλοξενίας στο πλαίσιο του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 01/02 | 06:26
- Η Villa Select διευρύνει την παρουσία της στην Ελλάδα με βίλες στην Κρήτη 18/01 | 13:12
- Travelotopos: Βραβείο Platinum Partner στα Athens Walking Tours για το 2023 15/01 | 15:29
δημοφιλέστερα
- 1 Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια; 28.03.2024 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- 2 Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη 28.03.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023 28.03.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 4 Διάκριση για το ξενοδοχείο Athina Palace Resort & Spa 28.03.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 5 Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού 28.03.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 9 Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός" 28.03.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 10 Η Lufthansa καταλήγει σε συμφωνία με το προσωπικό εδάφους 28.03.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ