Βρετανικός τουρισμός: Συστάσεις στην Mercury Holidays για παραπλανητικές διαφημίσεις

03 Jul 2019, 12:05 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

Βρετανικός τουρισμός: Συστάσεις στην Mercury Holidays για παραπλανητικές διαφημίσεις

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Στο μικροσκόπιο της Αρχής Προτύπων Διαφήμισης της Βρετανίας τέθηκε η Mercury Holidays, με προγράμματα διακοπών και στην Ελλάδα, έπειτα από παράπονα καταναλωτών για δύο παραπλανητικές διαφημίσεις στα μέσα ενημέρωσης.

Οι καταναλωτές κατήγγειλαν οτι δεν εντόπισαν τις τιμές που υποσχόταν το τουριστικό γραφείο και έπειτα από παράπονα διενεργήθηκε έρευνα από την Αρχή, η οποία υποχρέωσε τη μητρική της, Sunspot Tours, να μην «τρέξει» παραπλανητικές διαφημιστικές καμπάνιες στο μέλλον. 

Οι διαφημίσεις προωθούσαν προσφορές για ταξίδια μιας εβδομάδα σε τετράστερα ξενοδοχεία με ημιδιατροφή, μαζί με μία δεύτερη εβδομάδα δωρεάν, με κόστος 359 λίρες, παρουσιάζοντας έναν πίνακα που έδειξε τις τιμές εκκίνησης για διακοπές διαφορετιής διάρκειας την περίοδο Σεπτέμβριος-Μάιος.

Η δεύτερη παραπλανητική διαφήμιση παρουσίαζε προσφορά διακοπών 2 εβδομάδων με ημιδιατροφή με δωρεάν την τρίτη εβδομάδα και κόστος από 329 λίρες.

Η Mercury Holidays ισχυρίστηκε ότι οι τιμές αυτές βασίστηκαν στο κόστος και τη διαθεσιμότητα πτήσεων χαμηλού κόστους που άλλαζαν καθημερινά, καθώς και οτι στο τέλος της διαφήμισης, σε αποποίηση ευθυνών, διευκρινιζόταν ότι οι τιμές είναι εκκίνησης, εξαρτώνταν από τη διαθεσιμότητα και μπορούσαν να μεταβληθούν, υποστηρίζοντας ότι ήταν οι ακριβείς την ώρα της εκτύπωσης της διαφήμισης.

Ωστόσο οι ισχυροί αυτοί δεν έπεισαν την Αρχή η οποία έκρινε ότι οι διαφημίσεις δεν ξεκαθάριζαν επαρκώς οτι οι τιμές εκκίνησης μπορούσαν να αλλάξουν και είχαν περιορισμένη διαθεσιμότητα.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα