Τι πρέπει να κάνουν οι οργανωτές ταξιδίων για να προσεγγίσουν τους millennials

24 May 2019, 16:20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

Τι πρέπει να κάνουν οι οργανωτές ταξιδίων για να προσεγγίσουν τους millennials

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Μεγάλες αλλαγές πρέπει να υιοθετήσουν οι οργανωτές ταξιδίων και τα τουριστικά γραφεία που ενδιαφέρονται να προσελκύσουν τη σημαντική για τον τουρισμό ηλικιακή ομάδα των millennials, και ένα από αυτά είναι οι βελτιώσεις στην εικόνα τους, όπως επισημαίνουν σε συνέντευξή τους στο εξειδικευμένο για τον τουρισμό γερμανικό περιοδικό touristik aktuell οι Lennart Tietz και Moritz Hennesen οι οποίοι διερευνούν την εν λόγω αγορά για λογαριασμό της TUI. 

Πολλοί ταξιδιώτες της γενιάς Generation Y έχουν συσχετίσει τους τουρ οπερέιτορ με φιξαρισμένα και λιγότερο ευέλικτα προϊόντα που δεν προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες, επισημαίνει ο Lennart Tietz.

Και οι δυο τους συμφωνούν ωστόσο ότι οι οργανωτές ταξιδίων προσφέρουν τα σωστά προϊόντα στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας, όμως συχνά στερούνται της κατάλληλης επικοινωνίας.

Οι οργανωτές και τα τουριστικά γραφεία χρειάζεται να γίνουν πιο ευέλικτα σε επίπεδο μάρκετινγκ και να αντιμετωπίζουν το κοινό-στόχο τους εκεί όπου υπάρχει, δηλαδή στα social media, τα οποία έχουν παραγκωνιστεί από πολλά τουριστικά γραφεία. 

Τα τουριστικά γραφεία που έχουν αποφασίσει να επενδύσουν περισσότερο στα social media στο μέλλον, θα πρέπει να ενεργήσουν άμεσα, προειδοποιεί ο κ. Hennesen, ταξιδιωτικός σύμβουλος σε κατάστημα της TUI στο Ανόβερο.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να δώσουμε στους νεαρούς ανθρώπους το πλεονέκτημα της εξατομικευμένης και ευέλικτης διαμόρφωσης του ταξιδίου μέσω τουρ οπερέιτορ. Εάν μια απεργία παραλύσει το αεροδρόμιο, εάν το ηφαίστειο εκραγεί στο Lombok κτλ. τότε είναι ξεκάθαρο ότι κάποιος θα φροντίσει να επιστρέψει τον ταξιδιώτη στο σπίτι σύντομα χωρίς επιπλέον κόστος, δήλωσε ο κ. Tietz.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα