Booking.com: Τι πρέπει να προσφέρουν οι ιδιοκτήτες σπιτιών για να κερδίσουν επισκέπτες
09 Apr 2019, 15:01 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
TornosNews.gr
Τους παράγοντες που οδηγούς τους ταξιδιώτες σε διαφορετικούς τύπους εναλλακτικών καταλυμάτων, καθώς και την ισορροπία που πρέπει να πετύχει ένας ιδιοκτήτης ή διαχειριστής για να προσφέρει προσωπικές εμπειρίες στους σωστούς επισκέπτες, παρουσιάζει η μεγάλη πλατφόρμα κρατήσεων Booking.com.
Καθώς οι σύγχρονοι ταξιδιώτες βομβαρδίζονται περισσότερο απο ποτέ από διαφορετικές επιλογές διαμονής, από τον ανταγωνισμό ξεχωρίζουν οι ιδιοκτήτες που επιτυγχάνουν στο ρόλο τους.
Συμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Booking.com, το 65% των Καναδών ταξιδιωτών πιστεύουν οτι η διαμονή τους έχει βελτιωθεί χάρη στη διάθεση του ατόμου που διαχειρίζεται το κατάλυμα να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες, και το 51% επέλεξαν διαμονή σε κατάλυμα κυρίως εξαιτίας του ιδιοκτήτη/ διαχειριστή του.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 21.500 ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο έδειξε τα ακόλουθα...
-Το 69% των ταξιδιωτών προγραμματίζουν διαμονή το 2019 σε κατάλυμα που τους δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή
-Το 66% των ταξιδιωτών αποκάλυψαν οτι το σημαντικότερο στοιχείο της διαμονής είναι να νιώσουν σαν στο σπίτι τους.
-Το 62% είπαν οτι καλύτερο στοιχείο της φιλοξενίας από ιδιοκτήτες σπιτιών είναι η δυνατότητα να έχουν πληροφόρηση εκ των έσω.
-Το 45% αναζητά τέτοια πληροφόρηση για να εξοικονομήσουν χρήματα και να αποφύγουν τις τουριστικές παγίδες.
-Το 63% πιστεύει οτι η διαμονή βελτιώθηκε από τον διαχειριστή του καταλύματος
-Το 51% των ταξιδιωτών έχει επιδιώξει διαμονή στο ίδιο κατάλυμα κυρίως λόγω της ιδιαίτερης προσωπικότητας του ιδιοκτήτη/ διαχειριστή
-Το 44% δήλωσαν οτι θα τους άρεσε να είναι προσκεκημένοι σε πάρτυ του ατόμου που διαχειρίζεται το κατάλυμα/ ιδιοκτήτη
-Το 52% δήλωσε οτι χρειάζεται να συναντήσει τον ιδιοκτήτη μόνο και μόνο για να νιώσει άνετα
-Το 36% επιζητά από τον ιδιοκτήτη/ διαχειριστή να επικοινωνήσει μαζί του μια φορά για τσεκ ιν και μια φορά για το τσεκ αουτ
-Το 69% πιστεύει οτι οι ιδιοκτήτες θα πρέπει ενστικτωδώς να γνωρίζουν πόση ώρα να δαπανήσουν με τους επισκέπτες
-Για το 79% αυτό σημαίνει το σεβαρμό του προσωπικού τους χώρου, με βασικό κριτήριο την ιδιωτικότητα
-Το 75% των διεθνών ταξιδιωτών περιμένει να συναντήσει φιλική συμπεριφορά και προσωπική υποδοχή κατά την άφιξη
-Η προσφορά προσωπικών δώρων, όπως τσάι, καφές και γλυκίσματα κάνουν το 45% των ταξιδιωτών να νιώθουν άνετα σε ένα νέο περιβάλλον
-Οι Ινδοί (84%), οι Κολοβιανοί (80%) και οι Βραζιλιάνοι (80%) νιώθουν οτι το να κάνουν τους επισκέπτες να νιώσουν ικανοποίηση είναι βασικό στοιχείο, έναντι 69% του μέσου όρου παγκοσμίως, ενώ η διασκέδαση των επισκεπτών θεωρείται προτεραιότητα για τους Ταϋλανδούς (74%) και τους Κινέζους (60%), έναντι 46% μέσου όρους στον κόσμο. Οι Ιταλοί θεωρούν σημαντικότερο χαρακτηριστικό προσφοράς στους επισκέπτες τις μικρές πινελιές που δημιουργούν φιλόξενη ατμόσφαιρα όπως π.χ. τα κεριά, έναντι 68% του μέσου όρου παγκοσμίως.
διαβάστε ακόμα
- Booking.com: Τέλος το Travel Sustainable, πιστοποιήσεις βιωσιμότητας μόνο από τρίτους 04/04 | 11:37
- Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις 26/03 | 15:55
- Ιδρύθηκε η AFEA CONGRESS 27/02 | 10:31
- Ισπανία: Πρόστιμο 530 εκατ. δολαρίων στη Booking.com για αθέμιτο ανταγωνισμό 26/02 | 11:19
- Σε ποια τουριστικά γραφεία ανατέθηκε η παροχή ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών 23/02 | 07:42
- Στο Grecotel Riviera Olympia το ετήσιο συνέδριο των ταξιδιωτικών γραφείων Best-Reisen 12/02 | 12:19
- Νέα εποχή στην AFEA Travel and Tourism 07/02 | 18:17
- Kyvernitis Travel Group: Αναβάθμιση των λειτουργιών με τις τεχνολογικές λύσεις της Sabre 06/02 | 12:59
- Στη GS Travel οι υπηρεσίες φιλοξενίας στο πλαίσιο του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 01/02 | 06:26
- Η Villa Select διευρύνει την παρουσία της στην Ελλάδα με βίλες στην Κρήτη 18/01 | 13:12
δημοφιλέστερα
- 1 Santo Collection | 30 εμπειρίες στα ξενοδοχεία, τις βίλες και στον προορισμό της Σαντορίνης 19.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Οι 6 φιναλίστ του Master Chef για γυρίσματα στη Λέσβο 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Oι Έλληνες στρέφονται στο χώρο της Αυτοβελτίωσης και Ψυχικής Υγείας 18.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 4 Τουρισμός 2024 | 4 ελληνικά νησιά στο top10 των φτηνότερων προορισμών για τους Βρετανούς το καλοκαίρι 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 5 Ισπανία: Έξυπνο νέο επενδυτικό ταμείο για την απορρόφηση κονδυλίων του Σχεδίου Ανάκαμψης 19.04.2024 | ΚΟΣΜΟΣ
- 6 Συνάντηση Όλ. Κεφαλογιάννη με μέλη του Ελληνικού Συμβουλίου του Οργανισμού Sustainable Markets Initiative 18.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 7 Ταξίδι εξοικείωσης σε Αθήνα και Κρήτη με ρεπορτάζ για αναγνώστες με κινητικά προβλήματα 19.04.2024 | ΕΟΤ
- 8 Handelsblatt | Η Ελλάδα ως πόλος έλξης για ξένους συνταξιούχους 18.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 9 Γυρίσματα στην Πάρο για νέα αγγλική τηλεοπτική σειρά 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Η Costa Navarino συμμετέχει στους εορτασμούς της Ολυμπιακής χρονιάς 18.04.2024 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ