Booking.com: Τι πρέπει να προσφέρουν οι ιδιοκτήτες σπιτιών για να κερδίσουν επισκέπτες

09 Apr 2019, 15:01 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

Booking.com: Τι πρέπει να προσφέρουν οι ιδιοκτήτες σπιτιών για να κερδίσουν επισκέπτες

Τους παράγοντες που οδηγούς τους ταξιδιώτες σε διαφορετικούς τύπους εναλλακτικών καταλυμάτων, καθώς και την ισορροπία που πρέπει να πετύχει ένας ιδιοκτήτης ή διαχειριστής για να προσφέρει προσωπικές εμπειρίες στους σωστούς επισκέπτες, παρουσιάζει η μεγάλη πλατφόρμα κρατήσεων Booking.com.

Καθώς οι σύγχρονοι ταξιδιώτες βομβαρδίζονται περισσότερο απο ποτέ από διαφορετικές επιλογές διαμονής, από τον ανταγωνισμό ξεχωρίζουν οι ιδιοκτήτες που επιτυγχάνουν στο ρόλο τους.

Συμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Booking.com, το 65% των Καναδών ταξιδιωτών πιστεύουν οτι η διαμονή τους έχει βελτιωθεί χάρη στη διάθεση του ατόμου που διαχειρίζεται το κατάλυμα να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες, και το 51% επέλεξαν διαμονή σε κατάλυμα κυρίως εξαιτίας του ιδιοκτήτη/ διαχειριστή του.

Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 21.500 ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο έδειξε τα ακόλουθα...

-Το 69% των ταξιδιωτών προγραμματίζουν διαμονή το 2019 σε κατάλυμα που τους δίνει τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή 

-Το 66% των ταξιδιωτών αποκάλυψαν οτι το σημαντικότερο στοιχείο της διαμονής είναι να νιώσουν σαν στο σπίτι τους.

-Το 62% είπαν οτι καλύτερο στοιχείο της φιλοξενίας από ιδιοκτήτες σπιτιών είναι η δυνατότητα να έχουν πληροφόρηση εκ των έσω.

-Το 45% αναζητά τέτοια πληροφόρηση για να εξοικονομήσουν χρήματα και να αποφύγουν τις τουριστικές παγίδες.

-Το 63% πιστεύει οτι η διαμονή βελτιώθηκε από τον διαχειριστή του καταλύματος

-Το 51% των ταξιδιωτών έχει επιδιώξει διαμονή στο ίδιο κατάλυμα κυρίως λόγω της ιδιαίτερης προσωπικότητας του ιδιοκτήτη/ διαχειριστή

 -Το 44% δήλωσαν οτι θα τους άρεσε να είναι προσκεκημένοι σε πάρτυ του ατόμου που διαχειρίζεται το κατάλυμα/ ιδιοκτήτη

-Το 52% δήλωσε οτι χρειάζεται να συναντήσει τον ιδιοκτήτη μόνο και μόνο για να νιώσει άνετα

-Το 36% επιζητά από τον ιδιοκτήτη/ διαχειριστή να επικοινωνήσει μαζί του μια φορά για τσεκ ιν και μια φορά για το τσεκ αουτ

-Το 69% πιστεύει οτι οι ιδιοκτήτες θα πρέπει ενστικτωδώς να γνωρίζουν πόση ώρα να δαπανήσουν με τους επισκέπτες

-Για το 79% αυτό σημαίνει το σεβαρμό του προσωπικού τους χώρου, με βασικό κριτήριο την ιδιωτικότητα

-Το 75% των διεθνών ταξιδιωτών περιμένει να συναντήσει φιλική συμπεριφορά και προσωπική υποδοχή κατά την άφιξη

-Η προσφορά προσωπικών δώρων, όπως τσάι, καφές και γλυκίσματα κάνουν το 45% των ταξιδιωτών να νιώθουν άνετα σε ένα νέο περιβάλλον

-Οι Ινδοί (84%), οι Κολοβιανοί (80%) και οι Βραζιλιάνοι (80%) νιώθουν οτι το να κάνουν τους επισκέπτες να νιώσουν ικανοποίηση είναι βασικό στοιχείο, έναντι 69% του μέσου όρου παγκοσμίως, ενώ η διασκέδαση των επισκεπτών θεωρείται προτεραιότητα για τους Ταϋλανδούς (74%) και τους Κινέζους (60%), έναντι 46% μέσου όρους στον κόσμο. Οι Ιταλοί θεωρούν σημαντικότερο χαρακτηριστικό προσφοράς στους επισκέπτες τις μικρές πινελιές που δημιουργούν φιλόξενη ατμόσφαιρα όπως π.χ. τα κεριά, έναντι 68% του μέσου όρου παγκοσμίως.