35 χρόνια Mideast Travel με μια πρωτότυπη καμπάνια
27 Mar 2019, 11:28 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
TornosNews.gr
Τα 35 χρόνια του γιόρτασε το ταξιδιωτικό γραφείο Mideast Travel Worldwide με μια λαμπρή τελετή, που πραγματοποιήθηκε στις 21 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens.
Με αφορμή τον εορτασμό του τόσο σημαντικού οροσήμου για την ιστορία της εταιρείας, η Mideast αποκάλυψε για πρώτη φορά τη νέα της διαφημιστική καμπάνια, με την παρουσία των πρέσβεων της Ιορδανίας, της Σαουδικής Αραβίας, της Λιβύης και της Τυνησίας, πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα και celebrities.
Την εκδήλωσε τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, καθώς και εκπρόσωποι του ΕΟΤ.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, “Meet the Heroes”, υιοθετεί μια φρέσκια, πρωτότυπη εικαστική προσέγγιση μέσα από επτά διαφορετικούς «ήρωες»-μασκότ» που αντιπροσωπεύουν τον κάθε πυλώνα υπηρεσιών της Mideast Travel.
Ακολουθώντας το concept των υπερ-ηρώων, οι μασκότ της Mideast αναπαριστούν με ευφάνταστο τρόπο την αφοσίωση και το ειλικρινές ενδιαφέρον της εταιρείας στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, μέσα από τις διαφορετικές υπηρεσίες της. Από τα εταιρικά ταξίδια, τον τουρισμό αναψυχής, τον εισερχόμενο τουρισμό και τον τουρισμό πολυτελείας, έως τη διοργάνωση συνεδρίων, events (M.I.C.E.) γάμων και εκδηλώσεων, τις υπηρεσίες μεταφορών μέσω του πολυτελούς της στόλου, καθώς και το online booking σύστημα για συνεργάτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες, η Mideast - μέσω της αφήγησης των ηρώων της – βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της και θέτει ως στόχο όχι μόνο να ικανοποιεί, αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες τους.
Τα ονόματα των ηρώων-μασκότ της Mideast εμπνέονται από την αρχαιοελληνική ιστορία και μυθολογία, δίνοντας έμφαση στην εκάστοτε υπηρεσία που αντιπροσωπεύουν. Πιο συγκεκριμένα, η μασκότ “Iris”, η ταξιδιωτική σύμβουλος για ταξίδια εταιρικά και αναψυχής, εμπνέεται από τη θεότητα που αντιπροσωπεύει το ουράνιο τόξο, τη θάλασσα και τον ουρανό. Ο “Odysseus”, εκπρόσωπος του βραβευμένου τμήματος Destination Management της Mideast, εμπνέεται από τον θρυλικό ήρωα γνωστό για τα ταξίδια και τις ηγετικές του ικανότητες. Αντίστοιχα, η “Nike”, θεότητα της ταχύτητας, της δύναμης και της νίκης αποτελεί ιδανική εκπρόσωπο του τμήματος MICE.
Αντλώντας έμπνευση από τη θεότητα της αρμονίας και της ομόνοιας, η “Harmonia” αντιπροσωπεύει το τμήμα Concierge, ενώ η “Erato”, που δανείζεται το όνομά της από τη μούσα της ποίησης της αγάπης, είναι ιδανική για τη διοργάνωση γάμων και εκδηλώσεων. Τέλος, τον καλύτερο οδηγό της Mideast δε θα μπορούσε παρά να εκπροσωπεί ο “Hermes”, που συμβολίζει τη γρήγορη μεταφορά ανά πάσα στιγμή, ενώ ο “Heracles”, γνωστός ως ο δυνατότερος άνδρας της γης, αντιπροσωπεύει με μοναδικό τρόπο την υπηρεσία The Booking Expert, το απόλυτο online B2B σύστημα κρατήσεων.
Η κα Κατερίνα Μούσμπε, Managing Director της Mideast Travel, δήλωσε σχετικά: "Από το 1983 και για περισσότερα από 35 χρόνια, η Mideast Travel έχει διανύσει ένα ταξίδι «μακρύ», αλλά «γεμάτο περιπέτειες, γεμάτο γνώση». Αυτό το ταξίδι, φυσικά, δεν έχει τέλος για εμάς, και προσδοκούμε σε ακόμα περισσότερες συγκινήσεις και επιτεύγματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η πορεία μας μέχρι τα 35α μας γενέθλια, δεν θα ήταν ίδια, χωρίς τη συμβολή των πολύτιμων συνεργατών μας, και της 60-μελούς «οικογένειας» της Mideast. Η «οικογένεια» μας είναι οι «ήρωές» μας και για τον λόγο αυτό η νέα μας καμπάνια αντανακλά με δημιουργικό τρόπο την αφοσίωσή μας όλα αυτά τα χρόνια. Ελπίζουμε να την απολαύσετε, όσο απολαύσαμε και εμείς τη δημιουργία της."
Η Κατερίνα Μούσμπε με την υπουργό Τουρισμού
διαβάστε ακόμα
- Booking.com: Τέλος το Travel Sustainable, πιστοποιήσεις βιωσιμότητας μόνο από τρίτους 04/04 | 11:37
- Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις 26/03 | 15:55
- Ιδρύθηκε η AFEA CONGRESS 27/02 | 10:31
- Ισπανία: Πρόστιμο 530 εκατ. δολαρίων στη Booking.com για αθέμιτο ανταγωνισμό 26/02 | 11:19
- Σε ποια τουριστικά γραφεία ανατέθηκε η παροχή ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών 23/02 | 07:42
- Στο Grecotel Riviera Olympia το ετήσιο συνέδριο των ταξιδιωτικών γραφείων Best-Reisen 12/02 | 12:19
- Νέα εποχή στην AFEA Travel and Tourism 07/02 | 18:17
- Kyvernitis Travel Group: Αναβάθμιση των λειτουργιών με τις τεχνολογικές λύσεις της Sabre 06/02 | 12:59
- Στη GS Travel οι υπηρεσίες φιλοξενίας στο πλαίσιο του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 01/02 | 06:26
- Η Villa Select διευρύνει την παρουσία της στην Ελλάδα με βίλες στην Κρήτη 18/01 | 13:12
δημοφιλέστερα
- 1 Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 2 ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων 19.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 3 ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες 19.04.2024 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ
- 4 Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024 19.04.2024 | ΜΕΛΕΤΕΣ / ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
- 5 Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος 19.04.2024 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες 19.04.2024 | ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ
- 8 Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες 19.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 9 WTTC - Microsoft | Τουρισμός: Επείγουσα ανάγκη η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις 19.04.2024 | ΠΡΟΣΩΠΑ
- 10 X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό 19.04.2024 | ΣΕΤΕ