Επένδυση 15 εκατομμυρίων ευρώ στην ξενοδοχειακή πλατφόρμα Bidroom.com

22 Nov 2018, 12:56 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Βίκη Τρύφωνα

Επένδυση 15 εκατομμυρίων ευρώ στην ξενοδοχειακή πλατφόρμα Bidroom.com

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Σημαντικές επενδύσεις κεφαλαίων, ύψους 15 εκατ. ευρώ, για την επιτάχυνση της ανάπτυξής της ανακοίνωσε η Bidroom, μια ανερχόμενη online ταξιδιωτική κοινότητα, δύο μήνες αφότου το νέο διοικητικό συμβούλιο ανέλαβε τα καθήκοντά του.

Η Bidroom είναι μια πρωτοβουλία σχεδιασμένη από ξενοδόχους για ξενοδόχους και ξεκίνησε το 2014. Η εταιρεία αποτελεί μια εναλλακτική λύση για τις πλατφόρμες υψηλής προμήθειας και η οποία φέρνει περισσότερη επιχειρηματική ελευθερία στη βιομηχανία της φιλοξενίας. Τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία εισήλθε σε μια νέα φάση με την επέκταση του διοικητικού συμβουλίου. Αυτό το νέο συμβούλιο ανακοίνωσε νέα στρατηγικά σχέδια που περιλαμβάνουν βελτίωση προϊόντων, ανάπτυξη ιδεών και σταθερή ανάπτυξη της κοινότητας της Bidroom. 

Απαιτούνται σημαντικοί πόροι για το ταχύ διεθνές λανσάρισμα. Σύμφωνα με τον CEO Bas Tolmeijer, το εργατικό δυναμικό της Bidroom θα φτάσει τους 200 υπαλλήλους εντός του επόμενου έτους, αφού η εταιρεία μετακομίσει σε ένα νέο, υπερσύγχρονο γραφείο στην Κρακοβία τον Απρίλιο του 2019. Ο ίδιος λέει ότι αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στην πρόσληψη ειδικών πληροφορικής, προωθητών πωλήσεων και υπαλλήλων εξυπηρέτησης πελατών. 

Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν επίσης για την ανανέωση του επιχειρησιακού μοντέλου, την ανάπτυξη έξυπνης τεχνολογίας και την επέκταση της διαθεσιμότητάς του μέσω της σύμπραξης με περισσότερες μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων. Ο Tolmeijer προσθέτει επίσης ότι οι επενδύσεις γίνονται σε μια βιώσιμη συνεργασία με διάφορους παγκόσμιους εταίρους όπως η Visa, η οποία πρόσφατα σύναψε αποκλειστική συνεργασία με τη Bidroom. Οι νέοι μέτοχοι είναι κυρίως τα λεγόμενα οικογενειακά γραφεία που έχουν εμπιστοσύνη στη νέα ιδέα.

Δωρεάν τα επόμενα 10.000 ξενοδοχεία

Η Bidroom εργάζεται για να οριστικοποιήσει τη νέα στρατηγική ανάπτυξης και να ξεκινήσει καμπάνιες για τους καταναλωτές. Σύμφωνα με τον Francesco Monaco, τον CCO της Bidroom, η ειδική συνεργασία με τη Visa έχει ως στόχο να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους κατόχους καρτών Visa στην Ευρώπη να γνωρίσουν τα οφέλη από την κράτηση μέσω της Bidroom. "Η έρευνά μας έχει δείξει ότι υπάρχει μια ιδιαίτερη ανάγκη για ταξίδια πόλης, όπου οι άνθρωποι συχνά επιλέγουν ξενοδοχεία υψηλότερης κατηγορίας. Έχοντας αυτό υπόψη, η Bidroom αποφάσισε να καλύψει τα έξοδα ενεργοποίησης για τα επόμενα 10.000 ξενοδοχεία που θα εγγραφούν", λέει ο Monaco. Να σημειωθεί ότι τα έξοδα ενεργοποίησης για τα ξενοδοχεία κανονικά ανέρχονται σε 299 ευρώ. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα ανοίξει νέα γραφεία και θα επεκτείνει βραχυπρόθεσμα τις ομάδες της, προκειμένου να μπορέσει να βελτιστοποιήσει τις υπηρεσίες προς τα ξενοδοχεία.

Πως λειτουργεί

Η Bidroom είναι μια online ταξιδιωτική κοινότητα και μια πλατφόρμα κρατήσεων ξενοδοχείων με +120.000 ξενοδοχεία σε 128 χώρες. Η ιδέα διαφέρει από τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία (ΟΤΑ), επειδή δεν χρεώνει προμήθεια στα ξενοδοχεία. Η λειτουργία της βασίζεται σε ένα ετήσιο μοντέλο συμμετοχής, με το οποίο τα ξενοδοχεία καταβάλλουν τη συνδρομή μόνο μετά από αποδεδειγμένη επιτυχία. Αυτή η σημαντική εξοικονόμηση μοιράζεται με τον ταξιδιώτη, ο οποίος στη συνέχεια θα πληρώσει μια εγγυημένα καλύτερη τιμή. Η Bidroom είναι αποδεδειγμένα φθηνότερη από όλα τα γνωστά ΟΤΑ. Το αποτέλεσμα είναι μια βελτίωση οικονομικού περιθωρίου για τον ξενοδόχο.

Η Bidroom είναι παγκοσμίως η πρώτη πλατφόρμα ξενοδοχειακών κρατήσεων με βάση εγγεγραμμένων μελών, με γραφεία στο Άμστερνταμ, την Κρακοβία, την Κωνσταντινούπολη και το Παρίσι. 

Στην ελληνική αγορά, το 17% των ξενοδοχείων που είναι στην Booking, είναι συνδεδεμένα με την Bidroom, μεταξύ αυτών και η ξενοδοχειακή αλυσίδα Grecotel ενώ περιλαμβάνει και πολλά διαμερίσματα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Στόχος της Bidroom για την Ελλάδα είναι η αύξηση των εγγεγραμένων ξενοδοχείων (έχει δημιουργηθεί ειδική ομάδα πωλήσεων στη χώρα) αλλά και η σύνδεση περισσότερων καναλιών διανομής, μετά τα “webhotelier” και “hotelavailabilities” που προστέθηκαν πρόσφατα. 

Η επαναστατική άποψη για την κράτηση ξενοδοχείων και η μοναδική τεχνολογία της έχει κερδίσει πολλούς επαίνους στον κλάδο της φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο από την εισαγωγή της το 2014. Η πλατφόρμα έχει κερδίσει πολλά βραβεία τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Βραβείου Φόρουμ Τουρισμού στη Λουκέρνη 2017.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα