Οι "ψαγμένοι" προορισμοί το κλειδί για περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες στην Ελλάδα

27 Apr 2018, 15:33 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

Οι "ψαγμένοι" προορισμοί το κλειδί για περισσότερους Αμερικανούς τουρίστες στην Ελλάδα

Στους «ψαγμένους» ελληνικούς προορισμούς κρύβεται το κλειδί για την προσέλκυση περισσότερων αμερικανών τουριστών στην Ελλάδα, σύμφωνα με κοινή παραδοχή των αμερικανών και ελλήνων επαγγελματιών του τουρισμού που συμμετείχαν στο συνέδριο της ASTA στην Αθήνα.

Σε ρεπορτάζ του στο travelmarket report, ο δημοσιογράφος Richard D'Ambrosio, μεταφέρει αυτό ακριβώς το συμπέρασμα από τη διεξαγωγή του συνεδρίου, το οποίο πλαισιώθηκε από δεκάδες fam trip σε όλη την Ελλάδα με σκοπό να γνωρίσουν οι αμερικανοί τουριστικοί πράκτορες ελληνικούς προορισμούς και στη συνέχεια να τους προωθήσουν στην αμερικανική τουριστική αγορά.

Άλλωστε το ίδιο τόνισε και ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, κ. Geoffrey R. Pyatt, μιλώντας και κατά την τελετή εγκαινίων του συνεδρίου της ASTA στην Αθήνα, που πραγματοποιήθηκε στο Ηρώδειο με συμβολή της FedHATTA, η οποία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση του συνεδρίου στην Αθήνα, στη διοργάνωση και την πραγματοποίηση των παράλληλων εκδηλώσεων και fam trip.

Από το μεγάλο γεγονός της Αθήνας, έγινε φανερό ότι πέρα την κρουαζιέρα στα πασίγνωστα ελληνικά νησιά και την καθιερωμένη περιήγηση στην Ακρόπολη, η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα στους αμερικανούς ταξιδιώτες.

Οι αμερικανοί τ. πράκτορες ανακάλυψαν ότι η Αθήνα εξαιτίας της χαλαρής ατμόσφαιρας, των φιλικών ανθρώπων, της αγοράς της και του street food μπορεί να γίνει ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμός για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες. Η Πλάκα, το Μοναστηράκι, η Ρωμαϊκή Αγορά και τα Αναφιώτικα - που εξαιτίας της αρχιτεκτονικής τους, όπως είπαν «θυμίζουν τη Σαντορίνη και άλλα ελληνικά νησιά» - είναι μερικά από τα σημεία που εντυπωσίασαν τους τουριστικούς πράκτορες.

Ο διευθύνων σύμβουλος των Athens Walking Tours και εκδότης του TornosNews, κ. Γιάννης Γιαννακάκης, μιλώντας στο travelmarket report, δήλωσε ότι παρατηρείται απίστευτη αύξηση της ζήτησης σε ένα νέο πρόγραμμα ξενάγησης στην Ακρόπολη που καταλήγει στα Αναφιώτικα, το Μοναστηράκι και την Πλάκα.

Διαβάστε ακόμα: Τα Athens Walking Tours ξεναγούν τους Αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες στην Αθήνα

Την ίδια εικόνα μεταφέρει και η διευθύντρια πωλήσεων του ξενοδοχείου St. George Lycabettus, κ. Faye Petrova, επισημαίνοντας ότι το ξενοδοχείο είναι γεμάτο από Αμερικανούς τουρίστες που αναζητούν διαφορετικές εμπειρίες στην Αθήνα με έντονο τοπικό στοιχείο.

«Όλοι γνωρίζουν τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, και προσωπικά λατρεύω την Κρήτη. Όμως η Κέρκυρα ήταν η μεγάλη έκπληξη», αναφέρει η Sophia Kulich, ιδιοκτήτρια του τουριστικού γραφείο Sophia’s Travel στην Tampa της Φλόριντα, περιγράφοντας το fam trip στο οποίο συμμετείχε η ίδια όσο και ο συντάκτης του ρεπορτάζ.

Τα τουριστικά γραφεία από τις ΗΠΑ ξεχώρισαν το νησί, το οποίο μέχρι τώρα δεν βρίσκεται στην  πρώτη γραμμή των ελληνικών προορισμών για τους Αμερικανούς τουρίστες, για την τοπική ατμόσφαιρα, την αρχιτεκτονική της πόλης, την ποικιλία καταλυμάτων, τα ιστορικά κτίρια, τις δραστηριότητες που προσφέρει και τα εστιατόριά της. Ανακάλυψαν ακόμα ειδυλλιακές και ήσυχες τοποθεσίες της, όπως η Παλαιοκαστρίτσα και το Κανόνι.

Η κ. Kulich μάλιστα επισήμανε ότι θα προτείνει το νησί στους Αμερικανούς που αναζητούν ευρωπαϊκή ατμόσφαιρα διακοπών, ελληνικό τρόπο ζωής και όμορφα τοπία, αλλά και συνδυαστικά με επίσκεψη στη γειτονική Αλβανία.

Ευχάριστη έκπληξη ήταν για πολλούς αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες και η Θεσσαλονίκη, λόγω της ιστορίας, της γαστρονομίας αλλά και των κοντινών παραλιών. Ο Ryan Roman, σύμβουλος ταξιδίων στην Sunset Travel & Cruise στο Σικάγο που συμμετείχε σε σχετικό fam trip, ανέφερε ότι θα πουλήσει διακοπές σε αυτό το τμήμα της Ελλάδας σε Αμερικανούς που αγαπούν την ιστορία, και σε όσους ενδιαφέρονται για πολιτιστικά ταξίδια στην Αθήνα. Δήλωσε δε εντυπωσιασμένος από τη Βέροια όπου κήρυξε ο Απόστολος Παύλος καθώς και από τη Βεργίνα.