ASTA: Τα τουριστικά γραφεία εξοικονομούν χρήμα και χρόνο στον ταξιδιώτη

05 May 2016, 09:40 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

TornosNews.gr

ASTA: Τα τουριστικά γραφεία εξοικονομούν χρήμα και χρόνο στον ταξιδιώτη

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Περί τα 452 δολάρια και 4 ώρες σε χρόνο προγραμματισμού εξοικονομούν ανά ταξίδι οι καταναλωτές που κάνουν κράτηση μέσω τουριστικού πράκτορα, σύμφωνα με τα προκαταρκτικά ευρήματα ανεξάρτητης έκθεσης που δημοσιοποίησε η Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Αμερικής, ASTA.

Η έκθεση με τίτλο "Τα καλύτερα και από τους 2 κόσμους: Ποσοτικοποιώντας πώς οι τουριστικοί πράκτορες εξοικονομούν χρόνο και χρήμα στους καταναλωτές", η οποία χρηματοδοτήθηκε από την Carnival Corp. και βασίστηκε σε online έρευνα που διενήργησε τον Απρίλιο η εταιρία ερευνών αγοράς TNS Global σε δείγμα 14.000 νοικοκυριών στις ΗΠΑ, αποκαλύπτει ότι το τελευταίο 12μηνο, το 47% των καταναλωτών έκανα κράτηση ταξιδίου σε ιστοσελίδα παρόχων, το 25% σε online τουριστικό πρακτορείο και το 23% μέσω τουριστικού πράκτορα (που αποτελεί το μεγαλύτεορ μερίδιο κρατήσεων σε τουριστικούς πράκτορες της τελευταίας τριετίας).

Το 2015, το 15% των ερωτηθέντων είχε πει οτι έκανε κράτηση μέσω τουριστικού πρακτορείου ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2014 δεν ξεπερνούσε το 13%.

Από όσους προτίμησαν τουριστικό πράκτορα, το 63% είπε οτι το έκανε γιατί το πρακτορείο βελτιώνει τη συνολική εμπειρία ταξιδίου, το 69% ανέφερε οτι έτσι εξοικονομούν χρόνο στον προγραμματισμό και την κράτηση και το 66% οτι αποφεύγουν τα "ακριβά" λάθη. Το 64% εκτιμά οτι ο τουριστικός πράκτορας εξασφαλίζει καλύτερες προσφορές.

Ως βασικό λόγο για τον οποίο οι καταναλωτές δεν προτίμησαν τουριστικό πρακτορείο, ανέφεραν απλώς οτι "επιθυμούσα να το κάνω μόνος μου".

Όσον αφορά όσους δεν απευθύνθηκαν σε τουριστικό πρακτορείο το περασμένο 12μηνο, το 47% είπε οτι αν ο πράκτορας θα τους εξοικονομούσε από το κόστος ταξιδίου, θα σκέφτονταν να κάνουν κράτηση μέσω αυτού, ενώ παρόμοιο ποσοστό είπε οτι θα έκανε το ίδιο αν το πρακτορείο εντόπιζε καλύτερες προσφορές από τους ΟΤΑ και αν τους βοηθούσε να αποφύγουν λάθη.

"Σε αυτή τη φάση, οι καταναλωτές έχουν δοκιμάσει τα πάντα. Έχουν κάνει κράτηση μέσω του διαδικτύου, έχουν κάνει άμεση κράτηση και έχουν απευθυνθεί σε τουριστικό πρακτορείο. Η έκθεση καταρρίπτει το μύθο οτι οι απευθείας κρατήσεις με τους παρόχους υπηρεσιών ή οι ώρες αναζήτησης στο διαδίκτυο στα ανεξάρτητα ταξίδια εξασφαλίζει καλύτερη τιμή, ή πιο ευχάριστες διακοπές", τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της ASTA, Zane Kerby.

Facebook Twitter Linkedin

δημοφιλέστερα