Tα 10 πράγματα, που δεν πρέπει να κάνει ένας ταξιδιωτικός πράκτορας
24 Feb 2016, 12:20 | ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ
TornosNews.gr
Τα 10 στοιχεία που καθιστούν έναν τουριστικό πράκτορα κακό, αναδεικνύει ο ταξιδιωτικός συντάκτης, James Shillinglaw.
Στη λίστα καταγράφονται όλα όσα αποφεύγει ο επιτυχημένος τουριστικός πράκτορας, εξηγώντας ταυτόχρονα τους παράγοντες που οδηγούν ορισμένα πρακτορεία σε μικρότερους τζίρους.
Δείτε τη λίστα:
1. Δεν ακούει τους πελάτες του: Ο κακός ταξιδιωτικός πράκτορας συναντά τον πελάτη του με έτοιμη ατζέντα. Θέλει απλώς να παρουσιάσει επιλογές ταξιδίου, πιθανόν βάσει της πιο επικερδούς επιλογής, ώστε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα και να ελαχιστοποιήσει τον χρόνο που δαπανά εξυπηρετώντας τον πελάτη.
Ο καλός πράκτορας δαπανά χρόνο στη συνάντησή του με τον πελάτη, ρωτώντας για τις προηγούμενες διακοπές του, την οικογενειακή του κατάσταση, τους προτιμώμενους προορισμούς, τον τρόπο ζωής του, τον διαθεσιμο προϋπολογισμό κτλ. Ο καλός πράκτορας κάνει την ίδια διαδικασία ανά τακτά χρονικά διαστήματα όταν ο πελάτης του πρόκειται να κάνει ένα ταξίδι ζωής.
2. Δεν επιδίδεται σε ενεργητικό μάρκετινγκ: Ο κακός πράκτορας μπορεί να διαθέτει ιστοσελίδα για την επιχείρισή του και να κάνει μια βασική χρήση των social media, όμως δεν αναπτύσσεται ακριβές πλάνο για τη προσέγγιση νέων πελατών διασφαλίζοντας οτι οι νέοι πελάτες του δεν θα κάνουν τελικά κράτηση με άλλον πράκτορα.
Ο καλός πράκτορας έχει πλάνο. Στέλνει απευθείας email, αλληλογραφία, newsletter, τηλεφωνεί σε περιοδική βάση προκειμένου να αιφνιδιάσει πιθανούς νέους πελάτες και να προσεγγίσει εκ νέου τους υπάρχοντες πελάτες.
3. Δεν γνωρίζει τα προϊόντα: Είναι δύσκολο να γνωρίζει κανείς όλα τα προϊόντα της αγοράς, γι αυτό και οι πράκτορες εξειδικεύονται σε μερικά μόνο.
Ο κακός πράκτορας θα προσπαθήσει να πωλήσει τα πάντα και μπορεί να καταλήξει να μην πουλήσει τίποτα. Επίσης, δεν προσπαθεί να έχει εμπειρία από τα προϊόντα που πουλάει, επομένως συναντά δυσκολίες στην αποτελεσματική διάθεσή τους στην αγορά. Επίσης, δεν εκμεταλλεύεται πλήρως τα ποικίλα εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στη σύγχρονη αγορά.
4. Δεν γνωρίζει προορισμούς: Ο κακός πράκτορας μπορεί να μην έχει εμπειρία από τους προορισμούς που πουλάει, τουλάχιστον όχι στην έκταση που απαίτείται για να μεταδόσουν τις εμπειρίες τους στους πελάτες. Ο κακός πράκτορας επίσης δεν εκμεταλλεύεται τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους προορισμούς προκειμένου να βελτιώσει τη γνώση του για μια χώρα, περιοχή ή πόλη. Είναι αδύνατο να πωλήσει κανείς έναν προορισμό χωρίς να έχει προσωπική εμπειρία από αυτόν.
5. Δεν πουλάει ομαδικά ταξίδια: Μια από τις πιο επικερδείς πωλήσεις που μπορεί να κάνει ένα πρακτορείο είναι τα γκρουπ ταξιδιωτών, σε αντίθεση με τα ατομικά ταξίδια. Επομένως ένας καλός πράκτορας κυνηγάει τα ομαδικά ταξίδια παράγοντας μεγαλύτερο πλούτο και έσοδα. Ο κακός πράκτορας δεν ξέρει πώς να προσεγγίσει τα γκρουπ.
6. Δεν προωθεί προτιμώμενους συνεργάτες: Κάθε τουριστικός πράκτορας συνεργάζεται με προτιμώμενους παρόχους με συμφωνημένες προμήθειες και εξατομικευμένες υπηρεσίες. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να προωθήσει προτιμώμενους συνεργάτες επιλέγοντας παρόχους που δεν σχετίζονται με το πρακτορείο του. Ο λόγος είναι γιατί ο πελάτης θέλει να έχει εμπειρία ενός συγκεκριμένου προϊόντος και το καθήκον του πράκτορα είναι να προσφέρει αυτό το προϊόν. Όμως, ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να ξεχωρίσει τα οφέλη της συνεργασίας με έναν προτιμώμενο πάροχο, ο οποίος μπορεί να προσφέρει ευνοϊκές τιμές, αναβαθμίσεις, ειδικές υπηρεσίες κτλ.
7. Δεν απαντά στις ταξιδιωτικές ανάγκες του πελάτη: Ένας κακός πράκτορας υπόσχεται επιλογές ταξιδίου και τιμές, όμως αποτυγχάνει να τις προσφέρει έγκαιρα στον πελάτη, ο οποίος στη συνέχεια αλλάζει πράκτορα. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει επίσης να αντιμετωπίσει έναν πελάτη μετά από το ταξίδι για να διερευνήσει πώς πήγε. Επίσης δεν επικοινωνεί συχνά με τον πελάτη προκειμένου να τον βοηθήσει στις ανάγκες που παρουσιάζονται στο ταξίδι.
8. Δεν εκπαιδεύεται: Ο κακός πράκτορας δεν βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση εκπαίδευσης σχετικά με τους παρόχους, τους προορισμούς και τους τροπους με τους οποίους μπορεί να διοικήσει την επιχείρησή του καλύτερα. Συχνά διαμαρτύρεται οτι δεν υπάρχει χρόνος, επειδή υπάρχει αμείωτο ενδιαφέρον για κρατήσεις. Χωρίς την εκπαίδευση, ωστόσο, οι επιχειρήσεις μπορεί να απομονωθούν και η αναβάθμισή τους γίνεται δύσκολη.
9. Δεν αναζητά στήριξη: Ο κακός πράκτορες δεν εξαρτάται από άλλους πράκτορες ή προτιμώμενους συνεργάτες όταν χρειάζεται βοήθεια στην κράτηση διακοπών για λογαριασμό των πελατών του. Αντί να χρησιμοποιεί τις διαθέσιμες πηγές για την καλύτερη πληροφόρησή του, προσπαθεί να λειτουργήσει μόνος του, αρνούμενος τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει η ομαδική δουλειά στην κράτηση του πελάτη του.
10. Δεν αναπτύσσει σχέσεις: Ένας από τους λόγους που οι πράκτορες είναι επιτυχημένοι σήμερα είναι τοι αναπτυσσουν στενές σχέσεις με τους πελάτες τους και τους παρόχους. Είναι μεσολαβητές, διαπραγματευτές και εντεταλμένοι για τα ταξίδια. Ο κακός πράκτορας αποτυγχάνει να αναπτύξει τέτοιες σχέσεις με ουσιαστικό τρόπο.
διαβάστε ακόμα
- Booking.com: Τέλος το Travel Sustainable, πιστοποιήσεις βιωσιμότητας μόνο από τρίτους 04/04 | 11:37
- Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις 26/03 | 15:55
- Ιδρύθηκε η AFEA CONGRESS 27/02 | 10:31
- Ισπανία: Πρόστιμο 530 εκατ. δολαρίων στη Booking.com για αθέμιτο ανταγωνισμό 26/02 | 11:19
- Σε ποια τουριστικά γραφεία ανατέθηκε η παροχή ταξιδιωτικών και μεταφορικών υπηρεσιών 23/02 | 07:42
- Στο Grecotel Riviera Olympia το ετήσιο συνέδριο των ταξιδιωτικών γραφείων Best-Reisen 12/02 | 12:19
- Νέα εποχή στην AFEA Travel and Tourism 07/02 | 18:17
- Kyvernitis Travel Group: Αναβάθμιση των λειτουργιών με τις τεχνολογικές λύσεις της Sabre 06/02 | 12:59
- Στη GS Travel οι υπηρεσίες φιλοξενίας στο πλαίσιο του 26ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 01/02 | 06:26
- Η Villa Select διευρύνει την παρουσία της στην Ελλάδα με βίλες στην Κρήτη 18/01 | 13:12
δημοφιλέστερα
- 1 Η Aida ακυρώνει τις φθινοπωρινές κρουαζιέρες μέσω της Ερυθράς Θάλασσας - Η Κέρκυρα κερδίζει δύο κρουαζιέρες 17.04.2024 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ
- 2 Τουρισμός | Ο Όμιλος FTI περνά στην εταιρεία Certares - Έναντι 1 ευρώ η συμφωνία, επενδύσεις 125 εκατ. ευρώ 16.04.2024 | TOUR OPERATORS
- 3 Τουρισμός: Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στα 10 ελληνικά νησιά 17.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 4 Wyndham Hotels | Σημαντική ανάπτυξη το 2023 - Η παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο 17.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 5 Τουρισμός | ForwardKeys: Προς ολική ανάκαμψη τα εξερχόμενα ταξίδια των Κινέζων - Ευρώπη θέλει το 27% 17.04.2024 | ΑΓΟΡΕΣ
- 6 Αερομεταφορές: 19 νέες συνδέσεις με Ελλάδα από το Ην. Βασίλειο το καλοκαίρι του 2024 16.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 7 Anandes Hotel: Νέο πολυτελές μπουτίκ ξενοδοχείο στη Μύκονο – Ανοίγει τον Ιούνιο 17.04.2024 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 8 Συνεργασία ΕΟΤ - Αμερικανικού Κολλεγίου για την ανάδειξη της ιστορίας του ελληνικού τουρισμού 17.04.2024 | ΕΟΤ
- 9 Ομοσπονδία Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ" | Tι πρέπει να κάνουν όσοι δεν έχουν πιστοποιητικό κατάταξης 16.04.2024 | ΦΟΡΕΙΣ
- 10 airBaltic: Η Κέρκυρα κορυφαίος προορισμός από τη Ρίγα αυτό το καλοκαίρι 17.04.2024 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ