DERTOUR | Ισχυρή ζήτηση για Ελλάδα το 2025: Οι top προορισμοί - Τι λέει στο Tornos News ο κ.Παπαδάκης
12 Mar 2025, 06:10 | TOUR OPERATORS
Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Με ισχυρό lead ξεκινά το 2025 για το Ελληνικό καλοκαίρι, ιδιαίτερα στους παραδοσιακούς δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας, από τις γερμανόφωνες αγορές, την ανατολική Ευρώπη και τις Σκανδιναβικές χώρες όπως προκύπτει από τα μέχρι στιγμής επίπεδα ζήτησης που καταγράφει ο όμιλος DERTOUR για Ελλάδα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου και γενικού διευθυντή της DTS Incoming Hellas, μέλους του ομίλου DERTOUR, και υπεύθυνου για όλη την Ελλάδα, κ. Γιάννη Παπαδάκη στο Tornos News, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΙΤΒ του Βερολίνου, η Ελλάδα σημειώνει ένα αρκετά δυνατό ποσοστό ανόδου στις προκρατήσεις σε σχέση με πέρυσι, με διακυμάνσεις ανά προορισμό.
Όπως ανέφερε ο κ. Παπαδάκης, οι προορισμοί που κινούνται πολύ καλά είναι η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως και η Κέρκυρα. H θετική ζήτηση προέρχεται από όλες τις αγορές, από κεντρική Ευρώπη (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), ανατολική Ευρώπη (Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία και Ουγγαρία) και από τις Σκανδιναβικές χώρες μέσω του Apollo με καλό θετικό πρόσημο.
Οι top προορισμοί στην Ελλάδα
Ισχυρό θετικό πρόσημο σημειώνουν οι παραδοσιακά δυνατοί προορισμοί, όπως η Κρήτη (Χανιά και Ηράκλειο), η Ρόδος, η Κως, η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος.
Ειδικότερα, στην Κρήτη η αύξηση κρατήσεων είναι της τάξης του 12% περίπου, στη Ρόδο κυμαίνεται γύρω στο 17%, στην Κω καταγράφεται ισχυρή άνοδος 27%, στην Κέρκυρα περίπου 10-15% και στη Σαντορίνη, παρά τις προκλήσεις, σημειώνεται άνοδος 4%. Η ζήτηση για Χαλκιδική παραμένει σταθερή σε σχέση με πέρυσι.
Ο κ. Παπαδάκης σημειώνει ότι, όπως κάθε χρόνο, μετά τον Απρίλιο, η ανοδική αυτή πορεία συνήθως επιβραδύνεται καθώς παύουν οι εκπτώσεις που ισχύουν για την περίοδο των προκρατήσεων και ξεκινούν οι κρατήσεις last minute και οι κρατήσεις προσφορών.
«Και φέτος το all inclusive συνεχίζει να συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη ζήτηση, ιδιαίτερα σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, και είμαστε ικανοποιημένοι καθώς κινούνται πολύ καλά και τα ξενοδοχεία Sentido, Kalimera, Ananea και όλες οι ξενοδοχειακές μονάδες που είναι κάτω από τη δική μας ομπρέλα», ανέφερε ο CEO της DTS Incoming Hellas.
Ο συνδυασμός ξενοδοχείου και πτήσης είναι πολύ δημοφιλής στους Γερμανούς, κάτι που εξηγεί γιατί το 40% των Γερμανών αναφέρει ότι ο συνδυασμός πτήσης και ξενοδοχείου αντιπροσωπεύει ένα κλασικό πακέτο διακοπών, όπως προκύπτει από έρευνα που διενήργησε στη Γερμανία η DERTOUR.
Το 75% των Γερμανών δηλώνουν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μια φορά στο παρελθόν κράτηση για οργανωμένες διακοπές και το 25% ότι έχει κάνει κράτηση για περισσότερα από 5 πακέτα διακοπών.
Πώς κάνουν κρατήσεις οι Γερμανοί το 2025
Ποια είναι όμως η συμπεριφορά των Γερμανών στις κρατήσεις οργανωμένων πακέτων διακοπών αυτή τη χρονιά; Οι ταξιδιωτικές τους συνήθειες στις κρατήσεις για το 2025 είναι οι ακόλουθες...
- Όσον αφορά τον προγραμματισμό των διακοπών, οι χαμηλές τιμές και οι εκπτώσεις βρίσκονται στην κορυφή της λίστας προτεραιότητας για το 78,6% των ερωτηθέντων, ακριβώς πριν από τους ευέλικτους όρους ακύρωσης (73,1%).
- Ωστόσο, μόνο το 53% κάνουν κράτηση συχνά ή πάντα με τη δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης ή επανακράτησης.
- Η προστασία από την αφερεγγυότητα ή η ταξιδιωτική ασφάλιση είναι επίσης σημαντικές για πολλούς (66,7%) – αλλά στην πράξη περισσότεροι από ένας στους τρεις ταξιδεύουν χωρίς αυτές (36,4%).
- Οι κριτικές άλλων ταξιδιωτών (62,3%) ή η φιλικότητα προς το περιβάλλον (45,5%) φαίνεται να είναι λιγότερο σημαντικές παράμετροι.
Επιπλέον, οι ηλικίες 65 έως 99 ετών, δίνουν έμφαση σε διαφορετικές παραμέτρους...
- Η τιμή είναι το τρίτο κατά σειρά σημαντικότερο κριτήριο, μετά την ευελιξια (76,1%) και την ταξιδιωτική ασφάλιση (72,8%).
- Η αειφορία παίζει επίσης μεγαλύτερο ρόλο για αυτή την ηλικιακή ομάδα σε σύγκριση με άλλες, συγκεντρώνοντας ποσοστό 52,2%.
- Στις ηλικίες 16 έως 34, μόνο το 40% αξιολογούν τη φιλικότητα στο περιβάλλον ως σημαντικό ή πολύ σημαντικό παράγοντα στις διακοπές, δηλαδή 10% λιγότεροι.
- Επίσης, για τις ηλικίες 25-34, οι εμπειρίες και οι απόψεις άλλων ταξιδιωτών παίζουν κεντρικό ρόλο στην επιλογή τους.
Παρότι το 36% δήλωσε ότι δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού στο παρελθόν, τα κρυφά κόστη (29,7%) και οι καθυστερήσεις ή οι ακυρώσεις κατά την άφιξη και την αναχώρηση (28,7%) είναι οι πιο συχνές προκλήσεις. Ακολουθούν η έλλειψη επιλογών ακύρωσης (15,3%) και η έλλειψη προστασίας έναντι ακυρώσεων από τον πάροχο (14,4%). Το 14,2% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι δεν είναι επαρκώς ενημερωμένοι για τη διαμονή, τον προορισμό διακοπών και την αντίστοιχη κουλτούρα.
διαβάστε ακόμα
-
Η Balkan Holidays σταματά τις συναλλαγές της στο Ηνωμένο Βασίλειο 25/04 | 11:01
-
Olympic Holidays | Νέοι προορισμοί Κάρπαθος, Σίφνος και Αλβανία 25/04 | 11:07
-
TUI | Ισχυρό άνοιγμα στην ελληνική αγορά το 2026 με 380 νέα ξενοδοχεία 24/04 | 21:24
-
Schauinsland-Reisen | Φθηνότερο all inclusive στην Τουρκία χωρίς αλκοόλ 25/04 | 07:05
-
Alltours: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ελλάδα για 250 ταξιδιωτικούς πράκτορες 18/04 | 07:00
-
Jet2: Τέσσερις νέοι ελληνικοί προορισμοί από το Λούτον το καλοκαίρι του 2026 17/04 | 10:36
-
Τουρισμός: Περιζήτητα τα πακέτα της TUI για Ελλάδα στην Αυστρία – Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί 16/04 | 07:12
-
TUI: Δύο νησιά του Ιονίου ψηλά στις προτιμήσεις των baby boomers για δραστηριότητες 10/04 | 07:26
-
Η alltours ενισχύει την παρουσία της στην Ελλάδα | Δύο νέα alltoura Club Hotels σε Κρήτη και Ρόδο 08/04 | 07:46
-
Όμιλος Jet2: Η Σάμος νέος προορισμός το 2026 - πάνω από 30 ξενοδοχεία στο πρόγραμμα 03/04 | 18:15
δημοφιλέστερα
- 1 Ξενοδόχοι εναντίον Booking.com: Η ευρωπαϊκή εξέγερση ξεκίνησε 28.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 2 Ρόδος: Αυτά είναι τα πεντάστερα ξενοδοχεία με τα μεγαλύτερα έσοδα – Ποια «γεμίζουν» πρώτα 29.04.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 3 Η Vogue ταξιδεύει στη Χίο: Φωτογραφίσεις μόδας στα τοπία του νησιού 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 4 Ξάνθης Γεύσεις: Ένα φεστιβάλ γαστρονομίας με πολιτισμικό άρωμα 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Ισχυρή εκκίνηση το 2025 για Aegean και SKY express 29.04.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 6 Το Ναυάγιο της Ζακύνθου κινδυνεύει – Ένα πιάνο στην άμμο στέλνει μήνυμα αφύπνισης 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: 17 δράσεις για την τουριστική προώθηση της Σαντορίνης 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Οι Δρόμοι του Βουβαλιού για την τουριστική ανάπτυξη της Κερκίνης 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 9 Μήνυμα φιλίας και συνεργασίας στον φιλικό ελληνοτουρκικό αγώνα ποδοσφαίρου στη Χίο 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 10 Ανακαλύψτε τη μαγεία της ορεινής Αρκαδίας τον Μάιο 29.04.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ