Τουρισμός | Η TUI υιοθετεί την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσει τις κρατήσεις και τις εμπειρίες

17 Aug 2023, 10:22 | TOUR OPERATORS

TornosNews.gr

Τουρισμός | Η TUI υιοθετεί την τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσει τις κρατήσεις και τις εμπειρίες

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Η TUI φέρνει πιλοτικά στην εφαρμογή της για κινητά στο Ηνωμένο Βασίλειο το chatbot γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (AI), με στόχο να ενισχύσει τις κρατήσεις μέσω της εφαρμογής MyTui.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Sebastian Ebel δήλωσε ότι το ChatGPT θα έχει σημαντική επιρροή στον τρόπο παραγωγής και πώλησης πακέτων. "Θέλουμε να το δοκιμάσουμε στο Ηνωμένο Βασίλειο επειδή η αγορά είναι πολύ διαδικτυακή", είπε.

Ο κ. Ebel τόνισε ότι το 80% των πελατών, που αναζητούν πακέτα διακοπών, χρησιμοποιούν την εφαρμογή πριν από την αναχώρηση και αποκάλυψε ότι η TUI διπλασίασε, σε ένα χρόνο, τις κρατήσεις μέσω της εφαρμογής στο Ηνωμένο Βασίλειο στο 9%. " Έχουμε την ευκαιρία να πάμε στο 50% και αυτό θα μείωνε το κόστος διανομής – το 50% είναι ο στόχος", υπογράμμισε.

Η κ.Ebel εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η ανάπτυξη των κρατήσεων που βασίζονται στο ChatGPT θα προέλθει από την επισκεψιμότητα στο διαδίκτυο και δεν θα μειώσει την παρουσία της TUI στη λιανική. "Είμαι μεγάλος φαν του λιανικού εμπορίου", τόνισε.

Ενημέρωση για αξιοθέατα και εμπειρίες

Το ChatGPT θα καθοδηγεί, επίσης, τους πελάτες της TUI με ενημερωτικές απαντήσεις για προορισμούς και εξατομικευμένες προτάσεις για εκδρομές, δραστηριότητες και εισιτήρια για αξιοθέατα.

Ανάλογα με τις εμπειρίες που αναζητεί ο πελάτης, όπως γαστρονομικές απολαύσεις, εκδρομές περιπέτειας ή επισκέψεις σε μουσεία, η εφαρμογή θα παρέχει μια πιο αναλυτική ενημέρωση με μια σχετική σύντομη λίστα περιγραφών, εικόνων και συνδέσμων για προτεινόμενες εμπειρίες. Οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να κάνουν κράτηση για τις εμπειρίες, που επιθυμούν απευθείας στο tuiexperiences.com μέσω της εφαρμογής για κινητά.

Η τεχνολογία ChatGPT μπορεί να βοηθήσει στην απλοποίηση των διαδικασιών και των υπηρεσιών για τους πελάτες ή να κάνει τις πληροφορίες πιο εύκολα διαθέσιμες. Στόχος μας είναι να είμαστε πρωτοπόροι στη χρήση νέων τεχνολογίες και να διαμορφώσουμε ενεργά το μέλλον του τουρισμού, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TUI

Η μεταφορά του ChatGPT στην εφαρμογή για κινητά είναι μέρος μιας πρωτοβουλίας της TUI για την εφαρμογή λειτουργιών AI σε όλους τους τομείς της επιχείρησης. Η προσέγγιση της TUI είναι η οικοδόμηση εσωτερικών δεξιοτήτων και δυνατοτήτων σε ολόκληρο τον οργανισμό, σε συνδυασμό με τον στρατηγικό συνεργάτη της στο cloud AWS και άλλους εταίρους. Ένα εσωτερικό Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης TUI έχει ήδη δημιουργηθεί για να στηρίξει την ανάπτυξη αυτής της πρωτοβουλίας, που λειτουργεί ως ανοιχτή πλατφόρμα για την παροχή καθοδήγησης, υποστήριξης και εκπαίδευσης για όλους τους εργαζόμενους της TUI. Η εκπαίδευση ChatGPT εισήχθη πρόσφατα για να προωθήσει μια ευρύτερη κατανόηση των προκλήσεων και των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης για τον όμΙλο της TUI και την ταξιδιωτική βιομηχανία.

«Το Generative AI αρχίζει να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αναζητούν και αλληλεπιδρούν με την TUI. Συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε νέες τεχνολογίες που αποφέρουν οφέλη στους πελάτες και τους υπαλλήλους μας. Μπορούμε να αξιοποιήσουμε την τεράστια εμπειρία μας με τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία είναι ήδη ενσωματωμένη στην τεχνολογική μας πλατφόρμα. Αυτή η πιλοτική εφαρμογή θα μας δώσει σημαντικές πληροφορίες για να την αναπτύξουμε περαιτέρω", τόνισε ο Pieter Jordaan, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου & Chief Information Officer του Ομίλου TUI.

Σε εξέλιξη επίσης βρίσκονται εφαρμογές με χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για επιπλέον λειτουργικές ανάγκες, όπως η επικοινωνία με τους πελάτες μετά τις διακοπές, η αυτοματοποιημένη ανάλυση δεδομένων και η μετάφραση περιεχομένου σε διάφορες γλώσσες.

Οι πελάτες που χρησιμοποιούν ChatGPT στην εφαρμογή της TUI για κινητά, όπως υπογραμμίζει η TUI, μπορούν να είναι βέβαιοι ότι δεν θα κοινοποιούνται δεδομένα τους. Επιπλέον, οι προγραμματιστές της έχουν φροντίσει ώστε να μην υπάρχουν ακατάλληλες απαντήσεις. Καθώς η εφαρμογή είναι πιλοτική, συλλέγονται συνεχώς σχόλια για να διασφαλιστεί ότι τα πρότυπα της TUI διασφαλίζοντα πλήρως.

Η πιλοτική εφαρμογή είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη στο 50% για τους χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα διατίθεται στο 100% τις επόμενες εβδομάδες. Η εφαρμογή θα εξαπλωθεί και σε άλλες αγορές το επόμενο έτος.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα