Γερμανία: 28 δισ. ευρώ οι απώλειες των τ. γραφείων και t.o’s από την αρχή της πανδημίας – Κίνδυνος για πολλά «λουκέτα»

14 Jan 2021, 15:07 | TOUR OPERATORS

Χριστίνα Λαΐνοπούλου

Γερμανία: 28 δισ. ευρώ οι απώλειες των τ. γραφείων και t.o’s από την αρχή της πανδημίας – Κίνδυνος για πολλά «λουκέτα»

Facebook Twitter Linkedin
Επενδύσεις

Μερικοί από τους μεγαλύτερους τουριστικούς ομίλους της Ευρώπης και του κόσμου έχουν την έδρα τους στη Γερμανία, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η κρίση κορωνοϊού και οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί ως αποτέλεσμα αυτής έχουν υψηλό οικονομικό αντίκτυπο της χώρα.

Η Handesblatt εκτιμά ότι οι απώλειες των γερμανικών τουριστικών γραφείων και τουρ οπερέιτορ φτάνουν τα 28 δισ. ευρώ από την έναρξη της πανδημίας.

H ένωση γερμανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, DRV, εκτιμά οτι η κατάσταση στα ταξίδια δεν θα βελτιωθεί σύντομα. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε, οι τρέχουσες κρατήσεις για ταξίδια από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο του 2021 είναι 70% κάτω από τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020. Ένα από τα σημαντικότερα εμπόδια για την ανάκαμψη είναι ότι υπάρχουν πολύ λίγοι προορισμοί που επιτρέπουν τα ταξίδια χωρίς περιορισμούς.

Ωστόσο το καλοκαίρι τα πράγματα φαίνεται ότι μπορεί να βελτιωθούν. Τόσο ο πρόεδρος της DRV, Norbert Fiebig, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος της TUI, Fritz Joussen, πιστεύουν οτι οι πρόσφατες εγκρίσεις νέων εμβολίων δίνουν ελπίδα για τις διακοπές της θερινής σεζόν.

Υπάρχει διάχυτη ανησυχία, ωστόσο, ότι λόγω της μείωσης των εσόδων και των επιστροφών χρημάτων στους ταξιδιώτες, πολλές εταιρίες δεν θα καταφέρουν να επιβιώσουν μέχρι την πολυαναμενόμενη ανάκαμψη και η απειλή των πτωχεύσεων είναι υπαρκτή για πολλές από αυτές μέσα στους ερχόμενους μήνες.

Ακόμα και αν τα ταξίδια αναψυχής επιστρέψουν εγκαίρως θα χρειαστεί να αντιμετωπιστεί άλλο ένα εμπόδιο. Προκειμένου να τονωθεί η αύξηση της ζήτησης, θα υπάρξει κύμα προσφορών το οποίο θα μειώσει τα περιθώρια κέρδους των εταιριών.

Οι τουρ οπερέιτορ TUI και FTI χρειάστηκε να λάβουν κρατική βοήθεια, ενώ οι Alltours , Schauinsland και DER Touristik την απέφυγαν. Τα τουριστικά γραφεία αναζητούν λύσεις για επιπλέον έσοδα, όπως χρεώσεις για υπηρεσίες ταξιδιωτικών συμβουλών ή η ανάμειξή τους στις πωλήσεις υπηρεσιών που δεν σχετίζονται με τις διακοπές.

Facebook Twitter Linkedin

διαβάστε ακόμα

δημοφιλέστερα