Expedia Trip Matching | H έμπνευση από τα social media γίνεται τώρα άμεση κράτηση!
10 May 2025, 07:15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
TornosNews.gr
Η Expedia ανακοίνωσε την Πέμπτη 9 Μαΐου την κυκλοφορία της Expedia Trip Matching, μιας καινοτόμου λειτουργίας που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να δημιουργούν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πλάνα με βάση reels του Instagram, τα οποία στη συνέχεια μπορούν να κλείσουν απευθείας μέσα από την πλατφόρμα.
Οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν οποιοδήποτε ταξιδιωτικό reel – είτε από δημοφιλείς δημιουργούς περιεχομένου είτε από viral αναρτήσεις – απευθείας με την Expedia, η οποία, αξιοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (AI), δημιουργεί προτάσεις προορισμών, διαδρομές και συμβουλές με βάση το περιεχόμενο του βίντεο.
Όπως εξηγεί ο Jochen Koedijk, Chief Marketing Officer του Expedia Group:
"Δεν είναι μυστικό ότι οι νέοι αντλούν την έμπνευσή τους για ταξίδια από τα social media, με έρευνα να δείχνει ότι το 80% των millennials βασίζεται σε αυτά για τις ταξιδιωτικές του αποφάσεις. Θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί που γεννιέται η έμπνευση – στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με το Trip Matching, αυτή η έμπνευση μετατρέπεται εύκολα σε κράτηση".
Πώς λειτουργεί το Expedia Trip Matching:
- Βρες έμπνευση: Χρησιμοποιώντας το Instagram, ο χρήστης εντοπίζει ένα reel που παρουσιάζει έναν προορισμό ή μια εμπειρία που τον ενδιαφέρει.
- Μοιράσου το με την Expedia: Κάνει κοινοποίηση του reel στον λογαριασμό @Expedia.
- Λάβε προτάσεις: Η Expedia απαντά με εξατομικευμένες προτάσεις ταξιδιού, δρομολόγια και πηγές για οργάνωση ταξιδιού, βασισμένες στο βίντεο.
- Κλείσε το ταξίδι: Ο χρήστης μπορεί να προχωρήσει άμεσα σε κράτηση από την προσαρμοσμένη πρόταση.
Το Trip Matching βρίσκεται ήδη διαθέσιμο σε beta έκδοση μέσω του Expedia.com/tripmatching και σύντομα θα προσφέρεται σε όλους τους ταξιδιώτες στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Με αυτή την πρωτοβουλία, η Expedia γίνεται η πρώτη OTA που συνδέει την ταξιδιωτική έμπνευση στα social media με άμεση κράτηση ταξιδιού μέσω AI, απαντώντας δυναμικά στη συμπεριφορά της νέας γενιάς χρηστών – που είναι mobile, social-first και αναζητά εμπειρίες με άμεσοτητα.
διαβάστε ακόμα
-
Δ. Σερίφης: “Φυτίλι” ανταγωνιστικότητας οι νέες τεχνολογίες και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος 03/06 | 06:19
-
Συνεργασία Amadeus - Google για την τεχνητή νοημοσύνη στον ταξιδιωτικό κλάδο 25/05 | 06:23
-
Έρευνα | Τάσεις και προκλήσεις στους επαγγελματίες του κλάδου της Τεχνολογίας 15/05 | 14:45
-
Expedia: Υποτονικό το πρώτο τρίμηνο - Εισάγει «έξυπνα» εργαλεία 12/05 | 07:01
-
Τεχνητή Νοημοσύνη στον Τουρισμό: Επανάσταση ή απειλή; 11/05 | 23:00
-
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τουρισμό | Η τεχνολογία δεν αρκεί χωρίς ηγεσία και όραμα 09/05 | 06:36
-
Deloitte | Η Τεχνητή Νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει το μέλλον των επιχειρήσεων 07/04 | 12:34
-
Η Google ενισχύει τον ταξιδιωτικό σχεδιασμό με νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης 31/03 | 13:05
-
Ξενοδοχεία: Η εταιρία λύσεων τεχνολογίας mikos επεκτείνεται στην Ελλάδα – Πώς ανεβάζει τα έσοδα 28/03 | 07:05
-
Tripadvisor | "Φραγμός" σε 2,7 εκατ. ψεύτικες κριτικές το 2024 22/03 | 18:00
δημοφιλέστερα
- 1 Νέο 5άστερο ξενοδοχείο 762 κλινών στη Ρόδο 22.06.2025 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
- 2 Η Σκιάθος επιστρέφει στο μετρό του Λονδίνου 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 3 Οι τάσεις των κρατήσεων στα ξενοδοχεία το 2025 23.06.2025 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- 4 Γάμοι Κινέζων στη Χίο: Τέσσερα ζευγάρια λένε «ναι» στο νησί της μαστίχας 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 5 Πανελλήνιο Αντάμωμα Σαρακατσαναίων στα Τρίκαλα 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 6 Συναντήσεις Δ. Φραγκάκη με φορείς των νησιών του Αργοσαρωνικού για ζητήματα τουριστικής προβολής 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 7 Προορισμός εκπαιδευτικού και επιστημονικού τουρισμού η δυτική Λέσβος 23.06.2025 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
- 8 Πώς αντιμετωπίζουν τη λειψυδρία η Ισπανία και η Τουρκία 23.06.2025 | ΚΟΣΜΟΣ
- 9 +6,4% η επιβατική κίνηση στο 5μηνο, +8,2% στα αεροδρόμια της ΥΠΑ 23.06.2025 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
- 10 Καλοκαίρι 2025: Περιορισμοί σε προορισμούς στην Ευρώπη- πού απαγορεύεται το μαγιό και το κάπνισμα 23.06.2025 | ΧΡΗΣΤΙΚΑ